بازدید 17654

ورود دادستان کل کشور به موضوع ضرب‌وشتم زن جوان

دادستان کل کشور در تماس تلفنی با ‌دادستان مرکز استان خوزستان‌، دستور پیگیریث فوری ‌ضرب‌وشتم زن جوان در این شهر را صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۱۰۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ 23 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در تماس تلفنی با ‌دادستان مرکز استان خوزستان‌، دستور پیگیری‌ فوری ‌ضرب‌وشتم زن جوان در ‌شهر آبادان را صادر کرد.

براساس این گزارش، دادستان کل کشور پس از مشاهد فیلم منتشر شده در فضای مجازی از ضرب و شتم یک زن جوان در آبادان، در تماسی تلفنی ‌با ‌دادستان مرکز استان خوزستان‌، دستور پیگیری‌ فوری ‌را صادر کرد و گفت: نتیجه سریعا جهت پیگیری بعد به دادستانی اعلام شود.

دادستان کل کشور همچنین ‌دستورات لازم مبنی بر رسیدگی توام با سرعت و قاطعیت لازم و در چارچوب قانون در پیگیری این پرونده را صادر کرده‌ است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۱
این ماجرا بیشتر از ماجرای جورج فلوید نباشه، کمتر نیست. با نمایش دادستان و ... هم حل نمیشه. با هر گناهی این رفتار پیش از محاکمه عادلانه درست نیست. ببینم برادرای بسیج چقدر در این مورد غیرت دارند. سینه چاک‌های غرب چطور؟ خودتون رو رها کنید و واقعیت رو ببینید.
دادستان کل کشور چرا به برگرداندن خاوری ازکانادا ورود پیدا نمیکنه؟
درود بر آقای دادستان
داداستان بعنوان مدعی العموم اوقاتش را درسایتها وفضاهای مجازی میگذراند تا اگر اتفاقی ضرب شتمی رخ بدهد ورود کند ولی برای اختلاس وتوهین وتهمت به شخص رئیس جمهور احتکارکنندگان وگرانفروشی وتبعیض وبیعدالتی و.... ورودی ندارد انگار دستگاه قضاییه فقط به دادستان ماموریت داده درمورد بی حجابی ضرب وشتم و.... ورود کند
فقط خدا کنه که قصد فقط این نباشد که آنهایی که این جنایت را فاش و رسانه ای کردند دستگیر شوند و مجرم با رابطه و پارتی بازی رها شود .
جالب است منبع خبر ایشان فضای مجازی است
برای جورج فلوید که هزار و یک خلاف هم توو پروندش هست صبح و شب بی وقفه توو اخبار گزارش پخش کردین ولی برای یه زن توو همین مملکت هیچی. شماها دیگه کی هستین؟
حالا که یکی تونست متجاوز ورودی به خانه اش را تنبیه کند همه مدافع متجاوز شدند.بیایید سنگها‌را ببندید وسگها را آزاد
بنظرمن به مامورحراست بخاطرعمل شنیعش پاداش و به مدیرپالایشگاه بخاطراقدام برای افزایش جمعیت !ترفیع بدید و دختر کتک خورده وبخصوص فیلمبردار رابازداشت کنیید تاعدالت برقراربشه !!!
وقتی شنیدم دادستان خوزستان دنبال دستگیری عامل فیلمبرداری هستش شوکه شدم. باید تقدیر بشه از فیلم بردار.
به نظر من مامور های حراست را اخراج کنند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر