بازدید 14955
۴
گزارش تابناک اقتصادی از بازار ارز؛

قیمت دلار در بازار امروز پنج شنبه ۱ آبان ۹۹/ افزایش شاخص ارزی آخرین روز هفته

نرخ دلار در آخرین روز هفته با افزایش نسبی همراه شده است. در این میان، نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی نیز اعلام شده است که بر اساس آن، نرخ ۱۵ ارز افزایش و ۱۸ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۴ ارز نیز ثابت ماند.
کد خبر: ۱۰۱۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ 22 October 2020

قیمت دلار در بازار امروز پنج شنبه ۱ آبان ۹۹/ افزایش شاخص ارزی آخرین روز هفته

نرخ دلار در آخرین روز هفته با افزایش نسبی همراه شده است. در این میان، نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی نیز اعلام شده است که بر اساس آن، نرخ ۱۵ ارز افزایش و ۱۸ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۴ ارز نیز ثابت ماند.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (پنج شنبه یکم آبان ماه 99) بازار ارز، بر اساس جدیدترین نرخ ها از صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور،

هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های بانکی و مجاز به نرخ 25500 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به قیمت 29380 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که نسبت به روز قبل، 580 تومان گران تر شده است.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به قیمت 30870 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به قیمت 34750 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز چهارشنبه، 1580 تومان افزایش نرخ دارد.

کاهش نرخ رسمی ۱۸ ارز

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۵ ارز افزایش و ۱۸ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۴ ارز نیز ثابت ماند.

براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (پنج شنبه یکم آبان ماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با ۶۳۸ ریال افزایش به قیمت ۵۵ هزار و ۱۴۰ ریال و هر یورو نیز با کاهش ۱۲ ریالی، ۴۹ هزار و ۷۳۹ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۶ هزار و ۳۲۱ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۷۹۹ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۵۴۰ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۸۴ ریال، روپیه هند ۵۷۰ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۴۷۷ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۸۹۵ ریال، یکصد ین ژاپن ۴۰ هزار و ۱۰۶ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۲۰ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۱ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۸۸۷ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۹۲۳ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و  ۵۶۲ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۳۷۵ ریال، روبل روسیه ۵۴۶ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۴ ریال، لیر سوریه ۸۳ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۷۷۵ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۱ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۹۶۰ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۵۸ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار  و ۲۸۰ ریال، کیات میانمار ۳۳ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۴۲۵ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۲۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۷۹۴ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۳۰۰ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۴ هزار و ۱۴۴ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۲۴ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و یک ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۷۹۰ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۷ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۶۱ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار ۴۹۹ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۶ هزار و ۴۳۰ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار  و ۷۱ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
چه بگیم وقتی دولت نمی خواد دلار پایین بیاد
بعد میگه دلال یا ان و این سلطان
ضرر هم مردم پرداخت می کنن
متاسفم
دلار داشت پایین میومد ولی دولت نزاشت
کسی هم از دولت سوال نکرد چرا این کار کردی
پاسخ ها
رضا
| Netherlands |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
چرا؟
نباید با اینقدر اختلاف نسبت به خرید بفروشند . این کلاه برداری از ناحیه صرافی هاست
پریشب صداوسیماگزارش خبری ازبه اصطلاح هجوم مردم برای فروش دلارهایشان پخش کرد که هرکس این گزارش رادید تصورکردپنجشنبه دلارمیادزیر ۲۰ هزارتومان ولی این نمایش هم نتونست باعث ایتمرارکاهش نسبی قیمت دلارویکه بشه والان دلار درمرز ۳۰ هزارتومان ( ۲۹۸۵۰) وسکه ۱۵۱۰۰ است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر