بازدید 7876
مشاور امنیت قومی رژیم صهیونیستی در بحرین:

روابط منامه و تل‌آویو چهره منطقه را تغییر می‌دهد

مشاور امنیت قومی رژیم صهیونیستی در بحرین به زبان عربی از روابط بین منامه و تل‌آویو استقبال کرد و آن را گامی خواند که چهره کل منطقه را تغییر خواهد داد.
کد خبر: ۱۰۰۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷ 18 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از تایمز اسرائیل، مئیر بن شبات، مشاور امنیت قومی رژیم صهیونیستی که در راس هیئت اسرائیلی وارد منامه شده است، گفت: این روز، روز بزرگی است که تبدیل به فصلی دیگر در خصوص تبدیل دیدگاه صلح به واقعیت می‌شود.

بن شبات به نیابت از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین به دلیل رهبری‌ها و دیدگاه "دوراندیشانه‌اش" تشکر کرد.

او خاطرنشان کرد: اسرائیل به برقراری روابط گرم، عمیق و گسترده با بحرین نه فقط بین دو دولت بلکه بین دو ملت امیدوار است و این روابط به نفع دو طرف در تمام زمینه‌ها خواهد بود و موجب "دوستی صمیمی" بین دو ملت خواهد شد.

بن شباط ادامه داد: اسرائیل در قالب صلحی واقعی دست خود را به سوی ملت و رهبری شجاع بحرین دراز کرده و ما با هم در جهت منافع ملت‌هایمان چهره منطقه را تغییر خواهیم داد.

او ضمن تشکر از طرف بحرینی برای حسن ضیافت گفت: ما به زودی در اسرائیل میزبان شما خواهیم بود.

بن شبات در بخش دیگری به زبان عبری به وجود نقاط مشترک بین رژیم صهیونیستی و بحرین اشاره و تصریح کرد، دو دولت به لحاظ جغرافیایی و تعداد جمعیت کوچکند، اما هر دو از روحی گشوده و باز برخودار هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر