بازدید 14573
طی ۶ ماهه امسال صورت گرفت؛

۲۰ ملاقات مرزبانان ایران و آذربایجان در مرز آستارا

فرمانده هنگ مرزی آستارا گفت: در ۶ ماه گذشته، مرزبانان دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، ۲۰ ملاقات مرزی را در این شهرستان داشتند.
کد خبر: ۱۰۰۹۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ 18 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ نوذر مرادی در نشست خبری با خبرگاران که به مناسبت هفته ناجا در سالن کنفرانس ستاد فرماندهی آستارا برگزار شد، اظهار کرد: تعامل خبرنگاران با هنگ مرزی شهرستان در حوزه‌های مختلف بی مثال است و این تعامل یک ظرفیت در حوزه اجتماعی است.

وی با بیان اینکه مرزبانان با تمام قوا در راستای حفاظت از آرمان‌های انقلاب و تأمین امنیت شهروندان در همه مرز‌های دور و نزدیک کشور حضور دارند، ادامه داد: طی ۶ ماه گذشته، ۲۰ ملاقات مرزی با مرزبانان کشور همسایه جمهوری آذربایجان در مرز آستارا برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این ملاقات‌ها در درجه‌های یک و دو برگزار شد، افزود: در این نشست‌ها توافق‌ها و هماهنگی‌هایی در حوزه‌های مختلف مرتبط با مرز آستارا و رودخانه مرزی آستاراچای داشیم.

سرهنگ مرادی در ادامه به افزایش کشفیات مواد مخدر و انواع قاچاق در این شهرستان در حوزه هنگ مرزی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مدت کشفیات مواد مخدر ۱۵۰ درصد و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر ۲۷ درصد افزایش داشته است.

وی از افزایش ۳۲ برابری قاچاق سیگار سخن گفت و تصریح کرد: در مدت مذکور، کشف قاچاق شن و ماسه سه برابر و کشف قاچاق چوب جنگلی ۲۱۱ درصد رشد داشته است.

فرمانده هنگ مرزی آستارا در بخش پایانی سخنان خود از دستگیری ۱۷ صیاد غیر مجاز خبر داد و اضافه کرد: در ۲۸ کیلومتر از مرز زمینی آستارا با کشور جمهوری آذربایجان انسداد به شکل کامل انجام شده است و ۱۰ کیلومتر در آینده‌ای نزدیک و در صورت تأمین اعتبار محقق می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی