بازدید 35699
۴

رسوایی اخلاقی جانسون با یک تاجر زن آمریکایی

یک تاجر زن آمریکایی مدعی شده زمانیکه بوریس جانسون شهردار لندن بوده با او ارتباط نزدیک و خاص داشته است.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ 17 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری رویترز، در مرکز اتهاماتی که ضد نخست وزیر انگلیس مطرح است، یک تاجر زن آمریکایی قرار دارد که به روزنامه دیلی میل گفت زمانی که بوریس جانسون شهردار لندن بود، آن‌ها با هم ارتباط مخفیانه داشتند.

روزنامه انگلیسی دیلی میل روز شنبه در گزارشی نوشت: «جنیفر آرکوری» در پاسخ به این پرسش که آیا با جانسون رابطه داشته است، گفت: جانسون که در آن زمان با همسر دوم خود «مارینا ویلر» زندگی می‌کرد، به شدت به من ابراز علاقه می‌کرد.

آرکوری پس از افشای این اسرار، چند مصاحبه تلویزیونی انجام داد و تاکید کرد او و جانسون روابط بسیار خاصی داشتند. البته او از بیان این که ارتباط آنها در چه سطحی بوده است خودداری کرد.

بوریس جانسون از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ شهردار لندن بود. او سال گذشته به عنوان نخست وزیر انگلیس انتخاب شد. دفتر نخست وزیر انگلیس از اظهار نظر در این خصوص خودداری کرد.

اداره مستقل عملکرد پلیس انگلیس در سپتامبر ۲۰۱۹ و به دنبال انتشار گزارشی در یک روزنامه مبنی بر این که جانسون زمانی که شهردار لندن بوده است، ارتباطات شخصی خود با آرکوری را فاش نکرده بود، تحقیقاتی را آغاز کرد. گفته می‌شود آرکوری هزاران پوند از بودجه عمومی دریافت کرده و به سفر‌های تجاری رسمی دعوت شده است.

جانسون ارتکاب هرگونه تخلف را رد کرد و گفت همه کار‌ها براساس اصول انجام شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۴
خخخخخخخخ
جانسون کشیشه یا قاری انجیل ؟!
واسه اونا که عادیه، رسوایی نداره
رابطه جنسی که دوطرف راضی هستن از طبیعت انسان هست. دزدی و دست درازی به جیب مردم کشور، جزو طبیعت انسانه؟ این از هر رسوایی اخلاقی دیگه ای بدتره......
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر