بازدید 8857
۲

۶ میلیارد سرقت در زمان مرخصی از زندان در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره‌ای که در زمان مرخصی از زندان خود اقدام به سرقت ۶ میلیارد ریالی اموال از منازل شهروندان کرده بودند خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰ 06 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین ترکیان اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت پول، طلا، دلار، لپ تاپ و گوشی تلفن همراه از منزل وی بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در بررسی‌های علمی و تخصصی صورت گرفته مشخص شد این سرقت توسط اعضای یک باند ۳ نفره انجام شده و متهمان برای انجام نقشه خود از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که دارای پلاک سرقتی بوده استفاده کرده و بعد از اطمینان از خالی بودن منزل مورد نظر خود با شیوه تراس روی و تخریب درب آپارتمان وارد آن شده و اقدام به سرقت کردند.

وی گفت: پس از تکمیل شدن تحقیقات، تیم‌های ویژه‌ای در این خصوص فعال شده و به جستجوی خودروی سارقان پرداخته که در نهایت خودروی مذکور در یکی از مناطق شهر شناسایی و متوقف شد.

ترکیان بیان داشت: در این عملیات هر ۳ متهم دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته با اعتراف به بزه انتسابی به ۴ فقره سرقت اموال منازل شهروندان با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان این سرقت‌ها را در زمان مرخصی خود از زندان مرتکب شده بودند اظهار داشت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهمان بالغ بر ۶ میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: پس از اعتراف صریح متهمان به جرایم ارتکابی خود همراه با پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
دست قوه قضاييه درد نكنه
زندان برای این افراد حکم استراحتگاه و محل تجدید قوا دارد و اگر بیرون بیایند با تمام توان به جرائم ادامه خواهند داد. باید سریعا خلاص شوند.البته اوضاع اقتصادی کشور هم بی تاثیر نیست که دولتی باید جوابگو باشند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر