بازدید 9946
۲

مهدی قائدی با رقمی نجومی به قطری‌ها فروخته می‌شود

کد خبر: ۱۰۰۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ 28 September 2020

مهدی قایدی حتی قبل از شروع دوباره لیگ قهرمانان آسیا هم از تیم‌های قطری و یک باشگاه هلندی پیشنهاد داشت و حالا احتمال جدایی او بیشتر از قبل شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، قایدی بهترین بازیکن استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بود و حتی مقابل پاختاکور هم بد کار نکرد. او ضربه کاشته منجر به گل آبی‌ها را با تیزهوشی از داور گرفت و یک پاس گل طلایی هم به دیاباته داد، اما مهاجم اهل مالی استقلال این توپ را از دست داد.

این بازیکن استعداد سرشاری در فوتبال دارد و خیلی‌ها می‌گویند اگر هر چه زودتر و در سن پایین به اروپا برود، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای می‌کند. البته قایدی باید از نظر بدنی تقویت شود تا در اروپا به مشکل برنخورد و در بهترین باشگاه‌های اروپایی شانس بازی پیدا کند.

به هر حال قایدی از قطر پیشنهاد نجومی دارد، ولی باید دید مدیران باشگاه استقلال چه تصمیماتی در مورد او می‌گیرند. احمد سعادتمند بار‌ها این موضوع را عنوان کرده که قایدی در جمع آبی‌ها حفظ می‌شود، اما با توجه به شرایط اخیر، اگر دیدید قایدی از استقلال به باشگاه‌های خارجی رفت، تعجب نکنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جوان آینده داری است به شرطی که از حواشی دوری و فقط متمرکز بر ورزش و فوتبال باشد در غیر اینصورت زود به حاشیه رفته و فراموش می شود. حیف است انشاالله دوستان خوبی داشته باشد و راهنمایی درست بشود.
نرو قیدی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست