بازدید 10815
۵

بازگشایی پتروشیمی ها، باعث ریزش شاخص شد

بازگشایی نماد شرکت های پتروشیمی در ساعت پایانی معاملات امروز و صف فروش این نمادها منجر به فروریختن شاخص بورس در روز مثبت بازار سهام شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ 19 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از مهر، در حالی که شاخص کل بورس در ساعت ۱۱:۲۵ دقیقه معاملات امروز شنبه ۲۹ شهریور، با رشد مثبت ۸ هزار واحدی نسبت به ایستگاه نماگر در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، به رقم ۱ میلیون و ۷۱۲ هزار واحد رسیده بود، بازگشایی نمادهای پتروشیمیایی در ساعت ۱۱:۵۷ دقیقه، سبب شد شاخص ۱۵ هزار واحد ریزش کرده و با بازگشت به کانال ۱.۶ میلیون واحد، به رقم ۱ میلیون و ۶۹۷ هزار واحد برسد.

با این حال بازار در دقایق پایانی ۲ هزار واحد رشد کرد و به رقم ۱ میلیون و ۶۹۹ هزار افزایش یافت اما نماگر بازار نهایتاً با افت ۴ هزار و ۶۰۰ واحدی در معاملات امروز به کار خود پایان داد.

 

مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران ساعت ۱۱:۵۷ امروز با صدور اطلاعیه‌ای، از بازگشایی نمادهای شپنا، شتران، شبندر و شبریز که به علت افشای اطلاعات با درجه اهمیت الف متوقف شده بودند، خبر داد و اعلام کرد: معاملات این ۴ نماد، بدون محدودیت دامنه نوسان انجام می‌شود.

گفتنی است سهام هر ۴ نماد فوق در صندوق دارا دوم (پالایشی اول) قرار داشته و پذیره نویسی یونیت‌های این صندوق سرمایه گذاری (ETF) ساعت ۱۴ فردا یکشنبه ۳۰ مهر ماه به اتمام می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
بازگشایی نماد پالایشی
متاسفم که ما هنوز فرق شرکت های پالایشی رو با پتروشیمی نمیدونیم. متاسفم که نمیدونیم چیزی به نام دارا دوم اصلا وجود نداره. فعلا به اون حد از آگاهی نرسیدیم که خبرگزاری های کشور برامون خبر تخصصی بورسی منتشرکنند.
پالایشی ها و نه پتروشیمی ها لطفا در انتخاب عنوان دقت نمائید.
پتروشیمی با پالایشی فرق داره
پالایشی ها باز شدند
خخخخخخ
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار