بازدید 12073

بررسی آخرین وضعیت روابط اقتصادی تهران - باکو

آخرین وضعیت اقتصادی روابط دوجانبه به ویژه در حوزه‌های اقتصادی و تجاری و پروژه‌ای مشترک ایران و آذربایجان در دیدار سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان با معاون نخست‌وزیر و رئیس آذربایجانی کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۰۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶ 17 September 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، در این دیدار که به منظور آشنایی سیدعباس موسوی با شاهین مصطفی‌یف رئیس آذربایجانی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور انجام شد، مناسبات اقتصادی دو کشور و پروژه‌های مهم و مشترک در حال اجرا و مذاکره، با حضور کارشناسان اقتصادی سفارت کشورمان در باکو مرور شد و نسبت به رفع موانع و تسریع در عملیاتی و نهایی شدن هر یک از آن‌ها در راستای اراده رهبران عالی سیاسی دو کشور، هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

تمهید برای برگزاری چهاردهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور و تسهیل نسبت به تردد مرزی ایرانیان مقیم جمهوری آذربایجان و صدور روادید تجار و صاحبان کار و سرمایه‌گذاران از طریق گذرگاه‌های مرزی از دیگر موضوعات مورد مذاکره در این دیدار بود.

دیدار موسوی با مصطفی‌یف، اولین دیدار رسمی و کاری سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان پس از تسلیم استوارنامه به رئیس‌جمهوری این کشور بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل