بازدید 12038

ممنوعیت حضور زائران اربعین در مرز‌های خوزستان

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان گفت: خواهش من از هموطنان عزیز در سراسر ایران اسلامی و هم‌استانی‌ها این است که از هرگونه دسته‌روی و تجمع در مرز‌های خوزستان خودداری کنند چرا که با توجه به اعلام ممنوعیت کشور عراق از پذیرش زائران خارجی، حضور در مرز‌ها ممنوع می‌باشد.
کد خبر: ۱۰۰۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱ 15 September 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس از اهواز، ولی‌الله حیاتی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان در رابطه با آخرین وضعیت برگزاری اربعین حسینی در مرز‌های زمینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس اعلام مسوولین کشور عراق و برحسب تدابیر ستاد مرکزی اربعین و ستاد ملی کرونا امسال مرز‌های استان خوزستان و کل مرز‌های جمهوری اسلامی ایران پذیرای مسافرین اربعین نمی‌باشد.

وی افزود: بنابراین خواهش من از هموطنان عزیز در سراسر ایران اسلامی و هم‌استانی‌ها این است که از هرگونه دسته‌روی و تجمع در مرز‌های خوزستان خودداری کنند چرا که با توجه به اعلام ممنوعیت کشور عراق از پذیرش زائران خارجی، حضور در مرز‌ها ممنوع می‌باشد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان عنوان کرد: مردم از حرکت به سوی مرز‌های خوزستان خودداری کنند و هیچ‌گونه موکب و زیرساخت خدمات‌رسانی در مرز‌ها وجود ندارد و برپا نخواهد شد.

وی افزود: بنابراین تاکید ویژه ما به مردم این است که به سوی مرز‌های شلمچه و چذابه حرکت نکنند.

حیاتی بیان کرد: کشور عراق پذیرش هرگونه مسافر در مرز‌های زمینی خود را ممنوع اعلام کرده و هیچ مسافری را نمی‌پذیرد و این مسئله را نیز به اتباع خود و خارجی اعلام کرده که هیچ مسافری را در هر شرایطی نمی‌پذیرد.

وی افزود: مردم با در نظر گرفتن این ممنوعیتی که وجود دارد تدابیر لازم را بیندیشند و به مرز‌ها مراجعه نکنند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان، عنوان کرد: ما هیچ گونه دسته‌روی و تجمعی را در مرز‌های چذابه و شلمچه نخواهیم داشت و قطعا اگر کسانی هم مراجعه کنند با مشکلاتی مواجه خواهند شد، چون هیچ‌گونه زیرساختی برای پذیرایی از زوار محترم نداریم.

وی افزود: بنابراین خواهش ما این است که با رعایت تصمیمات ستاد مرکزی اربعین و ستاد ملی کرونا مسائل را مدنظر قرار دهند.

حیاتی گفت: ما هیچ‌گونه دسته‌روی و تجمع به سوی مرز‌ها را نداریم، اما درون شهر‌ها اگر مراسماتی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز بخواهند برگزار کنند ممنوعیتی ندارد.

وی افزود: قطعا جلوی تردد غیر مجاز گرفته خواهد شد و تمهیدات امنیتی مورد نیاز در مرز‌ها اندیشیده شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر