بازدید 3007

بارش شدید باران و آب گرفتگی در استان گیلان

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان از بارش شدید باران و وقوع آب‌گرفتگی در استان گیلان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 06 October 2018

ولی الله داداشی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به وقوع بارش های سیل آسا در برخی از نقاط استان گیلان و استان های شمالی کشور، گفت: از روز گذشته بارش باران شدیدی در شرق، غرب و مرکز استان گیلان شکل گرفته و این مسئله موجب بروز آب گرفتگی در برخی شهرهای استان شده است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته دستگاه های اجرایی استان گیلان اقدامات خود را برای حل مشکلات آب گرفتگی و خسارات ناشی از بارش باران آغاز کرده اند.

وی گفت: در شرایط کنونی دستگاه های مربوطه باید تدابیر لازم را برای رفع مشکلات شهروندان استان گیلان به ویژه معضل آب گرفتگی بیاندیشند تا مشکل خاص برای مردم پیش نیاید، از این رو ستاد بحران استان مجموعه اقداماتی را برای حل موضوعات صورت داده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: در شرایط کنونی نمی توان میزان خسارت ناشی از بارش باران در استان گیلان را تخمین زد، اما قطعا بارش های روز گذشته خساراتی را به ویژه در بحث آب گرفتگی ایجاد کرده است.

داداشی با اشاره به مشکلات استان گیلان در بحث آب گرفتگی، گفت: معضل آب گرفتگی به صورت موقت توسط ستاد بحران قابل حل شدن است، اما این معضل باید به صورت دائمی و ریشه ای حل و فصل شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان تصریح کرد: قطعا باید دولت اعتبارات ویژه ای را برای حل مشکلات آب گرفتگی در استان های شمالی در نظر بگیرد تا خسارت های ناشی از این مسئله کاهش یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار