بازدید 7401
تکرار قهرمانی با چهار نشان طلا بالاتر از روس ها

جوانان کشتی فرنگی ایران بر بام جهان ایستادند

در حالی که تا آخرین مسابقه هم رقابت نزدیکی بین ایران و روسیه برای کسب قهرمانی وجود داشت، در پایان تیم ایران با کسب 4 مدال طلا فاتح رقابت شد و پس از تیم ایران تیم روسیه با 131 امتیاز دوم شد و ارمنستان با 83 امتیاز به عنوان سوم رسید.
کد خبر: ۸۳۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۰ 20 September 2018

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در شب عاشورای حسینی به عنوان قهرمانی جهان دست پیدا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان به میزبانی اسلواکی امشب 3 فرنگی کار ایرانی برای کسب مدال های برنز و طلا روی تشک رفتند.در حالی که شب گذشته 3 ملی پوش توانسته بودند 3 مدال طلا برای ایران کسب کنند و نتیجه فوق العاده ای را رقم بزنند، در 5 وزن دوم ایران فقط یک فینالیست داشت و 2 فرنگی کار نیز برای کسب مدال برنز تلاش کردند.

جوانان کشتی فرنگی ایران بر بام جهان ایستادند

امین کاویانی، تنها فینالیست ایران در 5 وزن دوم در کمتر از سه دقیقه نیکولوز تچیکایدزه از گرجستان را در فینال وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان ضربه فنی کرد و به مدال طلا دست یافت. این چهارمین طلای ایران در این رقابت ها بود که از 10 وزن به دست آمد. این ستاره اندیمشکی که طلای نوجوانان جهان و یک برنز امیدهای جهان و دو طلای آسیا را در کارنامه دارد، با طوفانی که در اسلواکی به پا کرد، به حریف اجازه نفس کشیدن نداد و چهارمین نشان زرین را کسب کرد تا ایران در روز آخر هم بدون طلا نماند. این طلا در کسب عنوان قهرمانی تیمی برای ایران اهمیت فراوانی داشت.

همچنین علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم با شکست ۹ بر صفر کوروچکین از اوکراین به مدال برنز جوانان جهان دست یافت. در ادامه نیز یوسف حسینوند با شکست ۱۱ بر ۵ الساید از مصر به مدال برنز وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان جهان دست یافت.

در حالی که تا آخرین مسابقه هم رقابت نزدیکی بین ایران و روسیه برای کسب قهرمانی وجود داشت، در پایان تیم ایران با کسب 4 مدال طلای پویا ناصرپور، امین کاویانی نژاد، محمد هادی ساروی و امین میرزازاده در اوزان 55، 72، 87 و 130 کیلوگرم و 2 مدال برنز علیرضا نجاتی و یوسف حسینوند در اوزان 60 و 67 کیلوگرم با کسب 136 امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و از عنوان قهرمانی خود در سال گذشته نیز دفاع کرد. پس از تیم ایران تیم روسیه با 131 امتیاز دوم شد و ارمنستان با 83 امتیاز به عنوان سوم رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی