بازدید 2264

پرتغال 1- مراکش 0؛ رونالدو کلک مراکش را کند

کد خبر: ۸۰۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴ 20 June 2018

تیم ملی پرتغال باز هم با گلزنی رونالدو موفق شد به پیروزی مقابل مراکش دست پیدا کند و به صعود از مرحله گروهی جام جهانی امیدوارتر شود.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از تساوی پُر گل 3 بر 3 مقابل تیم ملی اسپانیا در نخستین بازی جام جهانی، پرتغال در بازی امروز برابر مراکش به دنبال نخستین پیروزی در این رقابت‌ها بود تا برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی امیدوارتر شوند؛ شاگردان فرناندو سانتوس در همان دقایق ابتدایی صاحب ضربه کرنر شدند که کریستیانو رنالدو، زننده هر سه گل پرتغال برابر اسپانیا، این بار هم با ضربه سر دروازه تونس را باز کرد تا با همین تک گل، تیمش به برتری دست پیدا کند و با 4 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به تیم‌های ایران 3 امتیازی و اسپانیا یک امتیازی، موقتا در صدر جدول گروه B قرار بگیرد.

شاگردان هروه رنار مثل دیدار با ایران امروز هم در حالی با نتیجه یک بر صفر مقابل پرتغال شکست خوردند که نمایش برتری نسبت به حریف خود ارائه کردند و مالکیت توپ را در اختیار داشتند ولی در نهایت مغلوب شدند تا نخستین تیم حذف شده جام جهانی لقب بگیرند.

تیم ملی پرتغال: روی پاتریسیو، په په، ژوزه فونته، سدریک سوارس، رافائل گریرو، ویلیام کاروالیو، ژوائو موتینیو(88- آدرین سیلوا)، برناردو سیلوا(59- ژلسون مارتینس)،ژوائو ماریو(70- برونو فرناندس)، گونزالو گودس و کریستیانو رونالدو.
سرمربی: فرناندو سانتوس

تیم ملی مراکش: منیر المحمدی، مهدی بن عطیه، مانوئل داکوستا، نبیل ضرار، اشرف حکیمی، کریم الاحمدی(86- فیصل الفجر) مبارک بوصوفا، نورالدین امرابط، حکیم زیش، یونس بلهندا(75- مهدی کارسیلا) و خالد بوطیب(69- ایوب الکعبی).
سرمربی: هروه رنار

شرح گل

(1-0) پرتغال: تی ملی پرتغال که در دقیقه 4 صاحب ضربه کرنر شروع بود، ضربه ایستگاهی خود را کوتاه شروع کرد و موتینیو با یک ارسال دقیق رونالدو را که تشنه گلزنی است، در موقعیت خوبی قرار داد تا این بازیکن با هوشمندی و زیرکی هرچه تمام تر اولین گل پرتغال در مقابل مراکش و البته چهارمین گل خود را در دومین مسابقه به ثمر برساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل