بازدید 2246

دستگیری زوج سارق لوازم خودرو در حکیمیه

کد خبر: ۸۰۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ 02 June 2018

رئیس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه تهرانپارس از دستگیری زوج سارق لوازم خودرو در حکیمیه خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ بهزاد حاتمی رئیس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه تهرانپارس اظهار کرد:این متهمان تاکنون به ده‌ها فقره سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کردند و پنج شاکی و سه مخفیگاه آن‌ها نیز از سوی پلیس شناسایی شده است.

وی افزود: با توجه به افزایش سرقت لوازم داخلی خودرو در این محدوده و همچنین نارضایتی شهروندان، تیم‌های عملیاتی این کلانتری برای شناسایی و دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

رئیس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه تهرانپارس گفت: در بررسی‌های انجام شده رد پای یک زوج سارق که با همدستی هم اقدام به سرقت می‌کردند به دست آمد و تحقیقات برای دستگیری آن‌ها ادامه یافت تا اینکه با گشتزنی‌های نامحسوس و محسوس و همچنین رد زنی‌های مداوم، این زوج سارق در محدوده حکیمه شناسایی و در یک تعقیب و گریز کوتاه بازداشت شدند.

سرهنگ حاتمی تصریح کرد: این زوج به همراه خودرو سواری خود به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی‌ها به ۱۵ فقره سرقت لوازم داخلی خودرو‌های شهروندان در این محدوده اعتراف کردند و در بازرسی از خودرو آن‌ها نیز تعدادی اموال مسروقه از جمله، جک خودرو، باند خودرو، پمپ باد، کیف حاوی قطعات لوازم یدکی خودرو، جعبه ابزار، اره آهن بر و ۴۵ سوئیچ و شاه کلید کشف شد.

وی افزود: همچنین متهمان به سه مخفیگاه در محله‌های شهرک بهشتی، رودهن و روستای وسکاره اشاره کردند و اظهار داشتند که اموال مسروقه را در آن محل‌ها نگهداری کرده و در موقع مناسب می‌فرختند.

رئیس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه تهرانپارس گفت: به این ترتیب با دستور مقام قضایی مجوز بازرسی از مخفیگاه متهمان صارد و تیم‌های عملیاتی به این سه محل اعزام شدند که در بازرسی از آنجا یک عدد باطری خودرو، ۲ عدد زنجیر چرخ خودرو، سه عدد جعبه ابزار خودرو، دو عدد باند خودرو، ساب، یک عدد ضبط خودرو، دو عدد دریل، دو عدد افتابه مسی، یک پارچ مسی، آتش دان مسی، یک دستگاه پرس، یک گونی سیم کشی خودرو به ارزش تقریبی پنج میلیون تومان، دو عدد تشت کوچک مسی، سه عدد کیف برزنتی مخصوص جعبه ابزار، یک عدد پیستون کامیون، یک دستگاه شارژاتوماتیک ۲۴ ولت ۱۰ آمپر، یک عدد چتر مخصوص ورزش‌های هوایی به ارزش تقریبی ۶۰ میلیون تومان، سه جلد شناسنامه و تعدادی مدارک هویتی مسروقه کشف شد.

سرهنگ حاتمی تصریح کرد: در ادامه با حضور ماموران تخصصی پنج تن از شاکیان پرونده شناسایی شده و ضمن حضور در کلانتری از متهمان شکایت کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار