بازدید 9780

آخرین وضعیت آتش‌سوزی در کانکس‌های سرپل ذهاب

کد خبر: ۷۸۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸ 25 March 2018

فرماندار سرپلذهاب از آتش سوزی گسترده در منطقه پاونار سرپلذهاب و حریق ۱۰ کانکس زلزله زدگان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محبت جمالی نیا درباره آتش سوزی گسترده در میان چادرها و کانکس‌های شهرستان سرپل ذهاب گفت: ساعتی پیش آتش‌سوزی در یکی از کانکس‌های منطقه پاونار که یک محیط روستایی است و در نزدیکی دانشگاه پیام نور است شروع شد و بعلت باد شدیدی که در منطقه می‌وزد، آتش به دیگر کانکس‌ها و چادرهای منطقه نیز سرایت کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه کانکس‌ها در فاصله‌های ناایمن و غیراستانداردی از یکدیگر قرار گرفته‌اند و همین امر امدادرسانی به این منطقه را سخت کرد اما ما از توان همه نیروهای امدادی، امداد و نجات هلال‌احمر، نیروی انتظامی، شهرداری و بسیج برای اطفاء حریق در این منطقه استفاده کردیم.

فرماندار سرپل ذهاب با بیان اینکه ۱۰ کانکس در این آتش‌سوزی از بین رفت خاطرنشان کرد: به معاونت امداد و نجات هلال احمر استان و شهرداری ابلاغ کردیم چادر، پتو و مایحتاج اولیه را در اختیار خانواده‌های حادثه دیده قرار دهند. خوشبختانه در این حادثه کسی صدمه ندیده است.

جمالی نیا با بیان اینکه ما حداقل روزانه یک آتش سوزی در کانکس‌های این منطقه داریم تصریح کرد: جنس این کانکس‌ها از مواد قابل اشتعال است و با کوچکترین بی‌احتیاطی دچار حادثه می‌شود. امشب نیز به دلیل نامشخصی یکی از کانکس‌ها دچار حریق می‌شود و بشکه نفتی که در آن منطقه وجود داشت و باد شدید محلی باعث گسترش آتش شد.

فرماندار سرپلذهاب تاکید کرد: از خانواده‌هایی که خانه هایشان تعمیری بود خواستیم تا به منازل خود بازگردند. همچنین ۳۰۰ کانکس و چادر مجردی و کارگری جمع آوری شده است. متاسفانه در گذشته از آنجا که فاصله مناسب در نصب کانکس ها رعایت نشده وضعیت این مناطق به شدت بحرانی است و هر بی احتیاطی باعث حادثه بزرگ می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا آتش سوزی از ساعتی پیش در منطقه پاونار و زعفرانیه در نزدیکی دانشگاه پیام نور سرپل ذهاب شروع شده و همچنان در منطقه زعفرانیه حریق ادامه دارد و کانکس‌ها و چادرهای این منطقه در حال سوختن هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان