بازدید 4150
۱

عباس عیدی دستگیر شد

کد خبر: ۷۸۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 07 March 2018

رئیس پلیس امنیت پایتخت از دستگیری عباس عیدی یکی از اراذل و اوباش سابقه دار منطقه یافت‌آباد خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سردار علی‌رضا لطفی رئیس پلیس امنیت پایتخت با بیان خبر دستگیری عباس عیدی از اراذل و اوباش‌های سابقه‌دار منطقه یافت‌آباد توسط مرکز عملیات پلیس امنیت تهران اظهارکرد: این مجرم سابقه‌دار به اتهام تخریب عمدی خودروهای شهروندان، اخلال در نظم عمومی از طریق ایجاد هیاهو و حرکات نامتعارف در جنوب شهر، هتک حیثیت از طریق فضای مجازی، مباشرت در نزاع‌های دسته جمعی، توهین و تهدید تحت تعقیب بود.

وی افزود: حسب رصدهای صورت گرفته مشخص شد با تهیه کلیپ‌های غیراخلاقی با تهدید و اجبار از نوچه‌های خود و انتشار در شبکه‌های مجازی، باعث هتک حیثیت آنان و جریحه‌دار کردن عفت عمومی شده است.

رئیس پلیس امنیت پایتخت گفت: با دستور ویژه رئیس پلیس پایتخت مبنی بر دستگیری وی و هماهنگی‌های قضایی، با شگردهای خاص پلیسی در یکی از شهرهای حوالی تهران دستگیر و با قرار ۴ میلیارد تومانی در بازداشت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خبر طوری‌بود که تعجب بویژه سیاسیون را بر انگیخت و بعد از خواندن متن که صد در صد تیتر را اینطوری زده بودند دیدیم عباس عیدی است نه عباس عبدی چون دستگیری یک لات را به این شکل تیتر نمزنند بهر حال خبر نگار باعث خوانده شدن مطلبش شد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار