بازدید 10031
گزارش درگیری عجیبی که به شکایت و کلانتری کشیده شد

ادعای بازیگر سینما: علی دایی درهتل مرا بشدت کتک زد

دایی فکر می‌کرد من جاسوس تیم مقابل هستم و آمدم از تاکتیک‌های سایپا مطلع شوم و برای آنها فیلم بفرستم. تازه فهمیدم که تیم دایی با تیم کریمی بازی دارد.در ادامه اتفاقات بهمن دهقان و محمد دایی من را در نمازخانه هتل گیر آوردند و در یک گوشه تا می‌خوردم، من را کتک زدند، در زندگی‌ام تا کنون چنین کتکی نخورده بودم.
کد خبر: ۷۷۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ 23 February 2018

طبق گفته یک بازیگر تلویزیون و سینما ظهر امروز (جمعه) قبل از بازی سپیدرود - سایپا، اتفاق عجیبی در هتل محل اقامت شاگردان علی دایی رخ داده است و گویا علی دایی با این فرد درگیری فیزیکی شدیدی پیدا کرد!

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که تیم سایپا امروز (جمعه) به مصاف سپیدرود رشت رفت، پیش از بازی اتفاق عجیبی در هتل محل اقامت شاگردان علی دایی رخ داده است. طبق ادعای امیرحسام شجاعی، بازیگر نه چندان سرشناس تلویزیون او امروز در هتل محل اقامت تیم سایپا از علی دایی کتک خورده! شجاعی درباره اتفاق رخ در هتل محل اقامت تیم سایپا و درگیری‌اش با علی دایی، اظهار داشت: برای این فوتبال متاسفم و دیدگاهم نسبت به دایی عوض شد. من اهل فوتبال نیستم و برای کار دیگری به رشت آمده بودم. ما برای بازی در یک فیلم باید یک ماه در رشت و انزلی باشیم.

Image result for ‫امیرحسام شجاعی‬‎

وی افزود: از دو روز قبل در این هتل بودم و امروز می‌خواستم هتل محل اقامتم را عوض کنم. اصلاً نمی‌دانستم که تیم سایپا هم اینجاست. زمانی که می‌خواستم از هتل تسویه حساب کنم و بروم، در لابی نشستم و در کافی‌شاپ چای خوردم تا کارهای رفتنم درست شود. در کافی‌شاپ هتل علی دایی و کادرفنی‌اش در مورد بازی توضیحاتی برای بازیکنان‌شان روی تخته می‌دادند. زمانی که جلسه آنها تمام شد و در حال ترک کافی‌شاپ بودند، من به علی دایی سلام کردم و او هم جواب سلام من را داد. در همین زمان، علی دایی به یک‌‌باره برگشت و به من گفت «شما از کِی اینجا نشستی؟»، من هم گفتم «۵ دقیقه‌»، گفت «به چه حقی اینجا نشسته‌ای؟»، من هم گفتم «یعنی چه؟ مگر باید از شما اجازه می‌گرفتم؟!»

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: علی دایی فکر می‌کرد من جاسوس تیم مقابل هستم و آمدم از تاکتیک‌های سایپا مطلع شوم و برای آنها فیلم بفرستم. تازه فهمیدم که تیم دایی با تیم کریمی بازی دارد. علی کریمی رفیق خیلی گل و صمیمی من است، اما من نمی‌دانستم که تیمش بازی دارد. علی دایی گفت «تو اصلاً حق نداشتی بیایی و اینجا بنشینی»، من هم گفتم «این چه طرز حرف زدن است، من میهمان این هتل هستم و منتظر چک اوت کردن کارهایم هستم»، گفت: «نباید کسی شما را اینجا راه می‌داد»، گفتم«من فقط از اتاقم به پایین و کافی‌شات هتل آمدم، این چه طرز حرف زدن است!»، گفت: «من می‌دانم تو را چه کسی فرستاده، به او بگو بیچاره‌ات می‌کنم و تو را هم به خاک سیاه می‌نشانم». من هم گفتم «آقای دایی چه می‌گویی؟ من اصلاً ربطی به فوتبال ندارم».

شجاعی عنوان کرد: در ادامه برادر علی دایی (محمددایی) آمد و گفت «با علی درست صحبت کن»گفتم: «درست‌تر از این حرف بزنم؟ مگر من چه گفتم؟ من فقط گفتم که ربطی به فوتبال ندارم و با من درست حرف بزند». محمد دایی هم گفت که «مگر تو کی هستی که درست با تو صحبت کند؟»، گفتم که «من یک شهروند که هستم، او حق ندارد با من این طور حرف بزند». بعد از آن هم علی دایی من را هل داد و من روی میز کافی‌شاپ پَرت شدم. گفت «برو فلان‌ فلان‌شده»؛ همه پرسنل هتل هم شاهد هستند و دوربین‌های هتل هم فیلم گرفتند. من به علی دایی هم گفتم «برایت متأسفم که تو آقای گل جهانی».

این بازیگر در ادامه مدعی شد: بعد از آن هم بهمن دهقان (وکیل دایی) آمد و گفت «به هدفت رسیدی، تیم را به هم زدی و کار خودت را کردی». علی دایی یک چیزهایی می‌گفت که من اصلاً نمی‌فهمیدم. او مدام من را هُل می‌داد، گفتم «دفعه آخرت باشد به من دست می‌زنی، شکایت می‌کنم»، گفت: «دست نزنم؟»، شروع کرد به کتک زدن من. دو سیلی «بدجور» زیر گوشم خواباند. اصلاً شوکه شده بودم، دایی همیشه برایم اعجوبه‌ای بود. در ادامه کاپیتان تیم‌شان علی دایی را جدا کرد و بعد از آن هم دایی می‌گفت «بهمن فِلان کار را بکن، بهمن این کار را بکن، بهمن آن کار را بکن.» در ادامه اتفاقات بهمن دهقان و محمد دایی من را در نمازخانه هتل گیر آوردند و در یک گوشه تا می‌خوردم، من را کتک زدند، در زندگی‌ام تا کنون چنین کتکی نخورده بودم.

وی با بیان اینکه به کلانتری رفته و از علی دایی، محمد دایی و بهمن دهقان شکایت کرده است، گفت: من به دایی گفتم شکایت می‌کنم، او هم با لحن خودش و با پوزخند گفت: «از من شکایت می‌کنی؟»، در کلانتری به من گفتند حتی رئیس جمهور هم چنین کاری بکند پیگیری می‌کنیم. علی دایی فحش‌هایی به من می‌داد که در زندگی‌ام از هیچ‌کس نشنیده بودم. جالب اینجا بود که نیروی انتظامی هم دو مأمور در هتل داشت که امنیت سایپا را تأمین کنند، اما هیچ‌کاری نکردند و ایستاده بودند، انگار باید علی دایی به آنها دستور می‌داد تا کاری بکنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۳
سلام
صبور باشید این هم میگذرد
پاسخ ها
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
باسلام
بنده ارادت خاصی خدمت اقای دایی داشتم وفرزندم عاشق اوهست اگرواقعا این حرکت زشت انجام داده واقعا متاسف هستم چون اقای دایی بایستی الگو باشد
علی دایی با این چرندیات خراب نمیشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
سلام دایی افتخار فوتبال ایرانه من شخصا اون رو دوست دارم مخصوصا چند نکته از زندگییش خوندم و بیشتر برام قابل احترام شده ولی واقعیت اینه که اگر یک بار بروید استادیوم و بازی ایشون رو ببینید متوجه این قلدر بازیش میشوید از همون اول بازی یا قبل از بازی به همه و حتی داور زور میگه و عجیب و علنی قلدر بازی میکنه و داورا هم وحشتناک ازش میترسند ... تابلو اراده و قدرتی نیست که جلوی ایشون رو بگیره و با این رفتارش هم موفق شده
س: براي آقاي گل جهان متاسفم.
اراذل واوباش فوتباليست!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
وقتی بیخود اشخاص را باالقاب وعناوین مثل اسطوره وسلطان واعجوبه می نامیم همین می شود
تقصير خود ما ملت است اين آقاي دايي وقتي بانك تجارت بود يك خونه براش اجاره كرده بودن تو ٢٩ گيشا پوليورش هميشه تو شلوارش بود حرف زدن بلد نبود تنها مزيتشم اين بود كه باكلش هد ميزد
این چه ادبیات سخیفی است که در مطبوعات بکار می رود . بازیگر نه چندان مشهور. یعنی اگر فرضا گلزار بود صورت مسآله فرق میکرد. اول خودتان را اصلاح کنید. برای مطبوعه چی ها متاسفم. قلم به .م... ها هستید
سلام دایی افتخار فوتبال ایرانه من شخصا اون رو دوست دارم مخصوصا چند نکته از زندگییش خوندم و بیشتر برام قابل احترام شده ولی واقعیت اینه که اگر یک بار بروید استادیوم و بازی ایشون رو ببینید متوجه این قلدر بازیش میشوید از همون اول بازی یا قبل از بازی به همه و حتی داور زور میگه و عجیب و علنی قلدر بازی میکنه و داورا هم وحشتناک ازش میترسند ... تابلو ئه که اراده و قدرتی نیست که جلوی ایشون رو بگیره و با این رفتارش هم موفق شده
لطفا" از آقاي دايي بخواهيد كه يك شماره كارت از خود بدهد. مي خواهم در حد توان براي ايشان پول واريز كنم تا ايشان با اين پول براي خود و اطرافيانش ادب، شخصيت، انسانيت، آبرو، احترام به قانون و حقوق شهروندي خريداري كند. ايشان معتقد است كه همه چيز و همه كس را مي توان با پول خريد ولي احتمالا توان مالي كافي براي خريد اين اقلام نداشته است.
سابقا هم یه مجری ناشناس برای کسب شهرت با دایی درگیری ایجاد کرد و البته به هدفش نرسید. حالا هم این به اصطلاح بازیگر میخواد یکی دو روز تیتر باشه
اما این کلک نخ نما شده و نتیجه عکس میده
بنظرم مشگل اصلی در وحله اول سو مدیریت خود مجموعه هتل است که برای چنین موردی که مربی یک تیم ورزشی بخواد قبل از مسابقه بازیکنانش مرور تاکتیک کنه، براش سالن کنفرانس خصو صی در نظر گرفته نشده و در لابی هتل مرور تاکتیک میکنه..! در وحله دوم دیالوگ نا درست هم علی دایی و هم این اقای بازیگر شاکی هست...!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل