بازدید 4484
۳

بازگشت دزد سابقه‌دار به سرقت بخاطر مهریه همسر

همسرم 1500 سکه مهریه اش را اجرا گذاشت؛ مجبور شدم مثل قبل دزدی کنم
کد خبر: ۷۷۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 08 February 2018
دی ماه سال گذشته تحقیقات برای دستگیری گوشی قاپ‌های سریالی در شرق تهران در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

به گزارش روزنامه ایران، بررسی‌های مقدماتی نشان داد سارقان 4 مرد جوان هستند که سوار بر دو موتورسیکلت به طعمه هایشان نزدیک شده ودرفرصتی مناسب سرقت هایشان را عملی می‌کنند. کارآگاهان پس ازکسب اطلاعات مقدماتی ویافتن محدوده‌های سرقت، به ردیابی سارقان پرداخته و 4 نفر را دستگیر کردند.
 
سردسته این باند که «شهرام» نام داشت، در بازجویی گفت: «6 سال قبل به اتهام سرقت لوازم داخل خودرو به ٥ سال حبس محکوم شدم. سال قبل حبسم تمام شد اما بعد از آزادی متوجه شدم همسرم علاوه بر تصاحب اموالم، مهریه ١٥٠٠ سکه ای‌اش را نیز به اجرا گذاشته است. اما نمی‌توانستم باور کنم «منیژه» این کار را با من کرده است. من برای برآورده کردن خواسته‌های او و این‌که پیش دوستانش کم نیاورد دزد شدم. من عاشق همسرم بودم و دلم نمی‌خواست هیچ حسرتی داشته باشد. از طرفی چون می‌ترسیدم بازداشت شوم، همه اموالم را به نامش کرده بودم. اما بعد از تحمل 5 سال زندان، در کمال ناباوری متوجه شدم نه تنها همسرم منتظرم نمانده، بلکه بعد از تصاحب همه دارایی ام، مهریه 1500 سکه ای‌اش را هم به اجرا گذاشته بود. به همین دلیل برای پرداخت مهریه سنگین همسرم وارد باند گوشی قاپی شدم که 17 سارق حرفه‌ای عضوش بودند.»

با اعتراف سارق جوان، دیگر اعضای باند نیز شناسایی و دستگیر شده و 18 متهم پرونده با محکومیت به حبس‌های مختلف پشت میله‌های زندان افتادند.اما «شهرام» که با حکم 20 سال حبس روبه‌روبود، باسپردن وثیقه و به بهانه تأمین مهریه همسرش از زندان آزاد شده بود.اما از آنجا که راه آسان تری برای پول درآوردن جز دزدی بلد نبود، این بار به باند زورگیری از مشتریان بانک‌ها پیوست.اما چندی بعد او و همدستانش بازداشت شدند.قراراست به اتهامات تازه آنها درآینده نزدیک رسیدگی شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
قوه قضایه فقط بلده مهریه اجرا بگذاره چون ساده ترین کاره
حق طلاق، حق اشتغال، حق تحصیل، حق خروج از کشور، حق تعیین محل سکونت و تمام حقوقی که یک مرد به محض ازدواج صاحبشون میشه در همون لحظه از زن سلب میشه. بعد تابناک (و بقیه رسانه‌ها) به جای حرف زدن درمورد مصائب میلیونها زن ایرانی مدام نگران چندصد مرد (شاید هم کمتر) است که معلوم نیست چکار کردن که زن رو به ستوه آوردن و برای رهایی از زندگی جهنمیشون مهریه رو اجرا میزارن اکثرا برای اینکه با بخشش مهریه مرد رهاشون کنه و طلاقشون بده. هدف چیه؟ که تنها مستمسک زنها هنگامی که شوهر کارد رو به استخوانشون میرسونه رو هم قانونا ازشون بگیره. مهریه رو هم حذف کنید. بعد به جای زن ایرانی یک مشت برده داشته باشید. واقعا متوجه نیستین تا قوانین ازدواج و طلاق اصلاح نشه مهریه حذف شدنی نیست؟
مهریه سنگین پدر همه را درآورده .... حتی خانم ها.. ولی متاسفانه خودشون متوجه نیستند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست