بازدید 2136

سپاهان2-سیاجامگان 0/ امضای اکبر پای حکم ابقای کرانچار

کد خبر: ۷۳۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ 13 October 2017
زلاتکو کرانچار با پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل سیاه جامگان مجوز ادامه کار در اصفهان را به دست آورد.

به گزارش تابناک ورزشی، سپاهان بعد از بازی انتقادآمیز در نیمه اول، زردپوشان در نیمه دوم توانستند به خوبی دروازه سیاه جامگان را تهدید کرده و دو گل به نام خود کنند. با این پیروزی طلسم نقش جهان نیز برای سپاهان شکسته شد و آنها در پنجمین میزبانی خود در این استادیوم به برتری دست یافتند و ویزای بقای کرانچار نیز تمدید شد.
 
سپاهان:لی اولیویرا، عارف غلامی، مهدی رحیمی، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، میلاد سرلک، علی کریمی(75، شاهین ثاقبی)، حسین پاپی، جلال علی محمدی، مروان حسین، ساسان انصاری ( 82، رسول نویدکیا)
سرمربی: زلاتکو کرانچار

سیاه جامگان:رضا ناصری، محسن آقایی، وحید عسگری، رضا شربتی، عباس عسگری، مصطفی احمدی، صالحی، امرایی، پیام ملکیان، امیرمحمد پناهی، گوران ژرکوویچ
سرمربی: اکبر میثاقیان
 

در شرایطی که تصور می‌شد سپاهان با سود بردن از موقعیت میزبانی بتواند سیاه جامگان را تحت فشار قرار دهد، آنها 45 دقیقه ابتدایی را بدون اینکه موفق به خطر انداختن دروازه حریف به شکل جدی شوند خاتمه دادند. در سمت مقابل نیز سیاه جامگان با تجمع در فاز دفاعی به دنبال تساوی از این دیدار خارج از خانه است و در وقت اول به خوبی توانست ایده سرمربی خود را در زمین اجرا کند. با این حال شرایط در نیمه دوم تغییر کرد و قفل دفاع مشهدی ها در اصفهان باز شد و در 45 دقیقه دوم ورق به سود سرمربی کروات برگشت تا با دو گل ، زردها بالاخره از بحران به صورت موقتی خارج شوند.
 
شرح گل:
سپاهان 1 سیاه جامگان 0 (دقیقه 65، جلال الدین علی محمدی): ارسال کرنر تمرین شده زمینی به پشت محوطه جریمه از سوی پاپی برای جلال الدین علی محمدی با ضربه فوق العاده این بازیکن به گوشه دروازه ناصری چسبید تا طلسم آنها بشکند.

سپاهان 2 سیاه جامگان 0 ( دقیقه 89، رضا میرزایی): سیاه جامگان که به دنبال گل تساوی بود، با هجوم همه جانبه فرصت خوبی برای ضدحمله در اختیار میرزایی قرار داد تا حتی خروج 35 متری ناصری هم نتواند مانع از گلزنی این مهاجم شود. میرزایی که توپ را از میانه میدان در اختیار گرفته بود بعد از دریبل دروازه بان سیاه جامگان در بیرون از محوطه جریمه، دروازه این تیم را برای بار دوم باز کرد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد