بازدید 13047

مهلت اعتبار کارت‌های ملی قدیمی

کد خبر: ۷۳۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 16 September 2017
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از اختصاص تمهیداتی برای جانبازان، معلولان و سالمندان خبر داد و گفت: ایستگاه‌های سیاری پیش بینی کرده ایم برای کسانی که محدودیت حرکتی دارند تا بتوانند کارت ملی و شناسنامه خود را تعویض کنند.

به گزارش ایسنا، ابوترابی در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه کارت‌های ملی قدیمی تا پایان سال 96 اعتبار دارد، از هموطنان خواست که تعویض و هوشمند کردن کارت ملی خود به دفاتر و مراکز ثبت احوال مراجعه کنند.

وی افزود: کسانی که اعتبار کارت هایشان سال های آینده است هم می توانند کارت های خود را تعویض کنند اما اولویت با کسانی است که اعتبار کارتشان تا پایان اسفند 96 است.

وی با بیان اینکه هموطنان می توانند با مراجعه به سایت https://www.ncr.ir پیش ثبت نام انجام دهند، هزینه تعویض کارت ملی را 31 هزارتومان بیان کرد.

سخنگوی سازمان ثبت احوال درباره مدت زمان صدور کارت هوشمند ملی نیز گفت: در حال حاضر فرایند صدور کارت جدید یک ماه هست اما سعی می‌شود کارت‌ها 15 روزه هم صادر شود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۱
سلام
كارت ملي بنده به محلي كه ثبت نام كرده بودم و يا حتي به محدوده منطقه شهرداري محل سكونتم ارسال نشده و به دفتر پيشخوان در جنوب تهران ارسال شده با توجه به هزينه پرداختي و عدم شناخت و دسترسي به دفتر پيشخوان ارسالي تقاضا دارم مسئولين امر آن را به منطقه محل سكونت عودت دهند. قابل ذكر مي باشد يكسال از تاريخ صدور كارت جديد مي گذرد و هيچ اطلاع رساني در اين خصوص انجام نشد با پيگيري شخص متوجه شدم به آدرس دفتري در جنوب تهران ارسال شده.
پاسخ ها
مخاطب تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
کارت ملی هوشمند نه شماره شناسنامه داره نه کد پستی 10 رقمی الان هر جا کار دارم میگن هم شناسنامتو بیار هم کارت ملی قدیمیتو آخه همینارو کی طراحی کرده ؟ بعدشم از یه طرف میگید شناسنامه ها بعدش میخاد جمع بشه از یه طرف میگید بیارید عوض کنید ؟
چند تا دیگه باید کارت داشته باشیم..100 جور کارت بانکی.گواهینامه پایان خدمت کارت ملی شناسنامه ملی.........تجمیع شدن اینها هم بد نیست ها.
هم میگن عوض کنید هم 31 تومن هزینه میگیرند
چرا باید هزینه بدم تعویضه یا درامدزایی؟
عجب راههای درآمدی
اینم یه کلک پول دیگه
دیگر برای تک تک مردم روشن است که تنها و تنها هدف از این کارها کسب درآمد برای دولت است و بس!
سالهاست که خیلی از کشورهای جهان چهارم ! هم یک کارت کامل و مشخص برای همه امورات جاری دارند ولی در سال 2017 کشور ما هنوز اندر خم یک کوچه است
یا مسئولین نمیدانند که بسیار بعید است
یا فقط بدنبال کسب درآمدند
که دومی قریب به واقع است!
باز پول کم اومده؟
کسب درآمد که فکر نکنم
یه نوع بدترش هست به نام سوء مدیریت که هم پول و هم وقت ملت به فنا می دن
چهارماهه که بنده ثبت نام کردم.اما هنوز هیچ خبری از کارت جدید نیست. ضمنا لطف کنید به سایت اشاره شده مراجعه کنید. نوشته در دسترس نیست.
یعنی یک خانواده 5 نفری باید 155هزار تومان بابت تعویض کارت ملی هزینه کنه. چرا؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل