بازدید 7932

کره شمالی تهدید کرد: ژاپن را غرق می کنیم

کد خبر: ۷۳۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 14 September 2017
یکی از نهادهای دولتی کره شمالی تهدید کرد این کشور آماده است تا در پاسخ به تحریم های جدید شورای امنیت ژاپن را غرق و ایالات متحده را به تلی از خاکستر تبدیل کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اکسپرس، کمیته صلح آسیا-پاسیفیک کره شمالی امروز پنجشنبه تهدید کرد که ژاپن را با توسل به تسلیحات هسته ای در زیر آب مدفون کرده و ایالات متحده را نیز به خاک سیاه می نشاند.

گفتنی است این کمیته که بازوی تبلیغاتی پیونگ یانگ و مسئول برقراری روابط خارجی است، شورای امنیت را ابزار شیطان خطاب کرد که اعضای آن را کشورهای رشوه خواری تشکیل می دهند که در جهت منافع آمریکا حرکت می کنند.

این کمیته در بیانیه ای که در «کی سی ان اِی» رسانه رسمی کره شمالی منتشر شد، اعلام کرد: دیگر نیازی به وجود ژاپن در نزدیکی ما نیست و این کشور باید غرق شود.

گفتنی است ژاپن و کره جنوبی در شمار متحدین آسیا-پاسیفیک آمریکا محسوب شده و خواهان اعمال فشار هرچه بیشتر بر پیونگ یانگ هستند.

۱۵ عضو شورای امنیت دوشنبه این هفته در واکنش به ششمین آزمایش هسته ای کره شمالی، تحریم های جدیدی علیه این کشور وضع کردند که عرضه نفت و خرید و فروش منسوجات را شامل می شود. پیشنویس این قطعنامه از سوی آمریکا ارائه شده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
به زودي نفت از ١٠٠ دلاز عبور خواهد كرد...
این کشور در مقابل چشمان افکار عمومی جهان بمب هیدروژنی ازمایش کرده اشکارا امریکا متحد درجه یک امریکا تهدید به نابودی میکند .امریکا کوتاه امده اما این گیم جونگ اون ولکن ماجرا نیست .انها بدون هیچ برجامی کشورشان سرپاست و کسی هم جرات حمله به کره را ندارد و تازه با خودشون میگن ای کاش کره کوتاه بیاد
خدارا شکر که ایران به بمب اتم نرسید و اگرنه هر روز باید منتظر یک رویارویی اتمی بودیم
مرتیکه ی بی مغز کم جنبه
برای دیوانه ای مثل ترامپ کشوری مثل کره شمالی ضروری است! کمی تلخ است اما واقعیت دارد.
اینو دیگه راست میگه که شورای امنیت متشکل از کورهای رشوه خوار هستن... به امید هدایت همه براه راست و در غیر اینوصرت مدفون کردنشون به زیر خاک
ای بابا، تو منم غرق خودت کردی جیگر
دمشون گرم واقعا میزنن به سیم آخر به اینا میگن انقلابی
دمش گرم بزن پدر آمریکا را نابود کن
یک کشور عقب مانده از تاریخ میخواهد کشور پیشرفته با مردم منظبط وپر تلاش ژاپن را محو کند حالا راه چاره چیست؟
با توجه به تهدید های مکرر کره شمالی و خطر این کشور برای سیاره هر گونه اقدام عاجل نظامی علیه این دیکتاتوری هم اخلاقی است هم به نفع بشریت.
غلط های زیادی!!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان