بازدید 2592
۱
کواکبیان در اخطاری:

چرا نمایندگان مجلس رجل سیاسی شناخته نشدند؟

کد خبر: ۶۸۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 24 April 2017
یک عضو فراکسیون امید مجلس در اخطاری خواستار تعیین شاخص‌های رجل سیاسی و مدیر و مدبر بودن شد و گفت: از قوه مجریه، قوه قضاییه و شهرداری رجل سیاسی شناخته و معرفی می‌شوند اما در مورد نمایندگان مجلس اینگونه نبود.

به گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان در اخطاری با استناد به اصل 67 و 115 قانون اساسی گفت: خوشبختانه شورای نگهبان اسامی احراز صلاحیت شدگان را اعلام کرد که همه باید به آن تمکین کنند.

وی افزود: مجلس روز گذشته و امروز در خصوص مسایل اقتصادی جلسه داشت. ما کلاً دو جلسه علنی تا انتخابات داریم. لذا پس از برگزاری انتخابات دولت باید لایحه جامع انتخاباتی را به مجلس ارایه کند و مصوبات مجمع را هم دریافت کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: شورای نگهبان نیز باید بر اساس سیاست‌های کلی انتخاباتی مصادیق و شاخص‌های رجل سیاسی و مدیر و مدبر بودن را اعلام کند.

وی در ادامه بیان کرد: همه ما بر اساس اصل 67 قانون اساسی سوگند یاد کردیم که از حقوق ملت و قانون اساسی دفاع کنیم. وقتی از حقوق خودمان نتوانیم دفاع کنیم چطور می‌خواهیم از حقوق ملت دفاع کنیم.

وی در پایان بیان کرد: از قوه مجریه کسی که 30 سال سابقه داشته رجل سیاسی محسوب می‌شود. از قوه قضاییه و شهرداری نیز همینطور اما پنج تا نماینده مجلس جزو رجل سیاسی شناخته نشدند. لطفاً شاخص‌های رجل سیاسی را مشخص کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هیچی شفاف نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار