بازدید 3528
بسته خبرهای انتخاباتی تابناک

آغاز سفرهای انتخاباتی کاندیداها/تکذیب حکم حکومتی برای احمدی نژاد/ همکاری فراکسیون امید با ستاد روحانی

انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از یک ماه مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
کد خبر: ۶۸۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ 23 April 2017
 
انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از یک ماه مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
 
به گزارش «تابناک»، با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و میاندوره ای مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در برخی حوزه ها ممکن است برخی خبرهای مهم انتخاباتی لا به لای اخبار روز گم شود و به اندازه کافی تاثیرگذار نباشد. در بسته خبرهای انتخاباتی گزیده تازه ترین و مهمترین اخبار این رویداد بزرگ منتشر می شود.
نقوی ‌حسینی:انتخابات یک مرحله ‌ای است  
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با این پیش‌بینی که انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده نمی‌شود، گفت: کاندیداهای اصولگرا و اصلاح طلب درانتخابات هر کدام به نفع دیگری کنار می‌روند تا در نهایت شاهد رقابتی بین دو کاندیدا از دو جناح باشیم که نتیجه انتخابات را در همان دور اول تعیین می‌کنند.
سیدحسین نقوی حسینی در تحلیلی از روند برگزاری انتخابات با حضور شش کاندیدای مورد تایید شورای نگهبان گفت: گستره گرایش های سیاسی افرادی که تایید و احراز صلاحیت شده اند، از راست راست تا چپ چپ است. یعنی نماینده هر جریان، حزب و نگرش و تفکری به عنوان کاندیدا در انتخابات حضور دارد و مردم می توانند به آن فرد رای دهند.
 
همکاری فراکسیون امید با ستادهای انتخاباتی روحانی
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از تصمیم این فراکسیون برای همکاری نمایندگان در ستادهای انتخاباتی حسن روحانی خبر داد.
بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه صبح امروز(یکشنبه) شورای مرکزی فراکسیون امید اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد در راستای اعلام حمایت فراکسیون از آقای روحانی در انتخابات از هر استان یک یا دو نفر از نمایندگان عضو فراکسیون برای همکاری با ستادهای انتخاباتی ایشان انتخاب شوند تا بتوانند در راستای انسجام و همگرایی بیشتر، مشارکت حداکثری و جذب نیروهای جریان اصلاح‌طلبی به شکل منسجم عمل کنند.
وی افزود: در جلسه امروز همچنین پیرو جلسات گذشته فراکسیون و ماموریت برخی اعضا برای تهیه گزارش درباره عملکرد کمیته ها آقای تابش نایب رئیس فراکسیون گزارشی را درباره فعالیت کمیته ها ارائه کرد و راهکارهایی را در خصوص چگونگی فعال تر شدن کمیته ها مطرح شد که قرار است این پیشنهادات در هیئت رئیسه فراکسیون مطرح شود تا در صورت تصویب تغییراتی در کمیته ها ایجاد خواهد شد که در راستای وظایف پیش بینی شده به تعهدات خود در مقابل مردم عمل کنند.
 
رئیسی فردا به سیستان و بلوچستان سفر می‌کند  
 دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نخستین سفر تبلیغاتی خود فردا به سیستان و بلوچستان سفر می‌کند.
دادخدا خدایار در گفت‌وگو با  تسنیم در زاهدان اظهار داشت: حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نخستین سفر تبلیغاتی خود فردا به سیستان و بلوچستان سفر می‌کند.
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: حجت‌الاسلام رئیسی بعد از ظهر دوشنبه وارد زاهدان می‌شود و با حضور در گلزار شهدای زاهدان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق می‌کند.
 
 سفر انتخاباتی میرسلیم به مازندران  
سید مصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز دوشنبه چهارم اردیبهشت به استان مازندران سفر می‌کند.
 
وی که صبح فردا از طریق محور هراز وارد آمل می‌شود قرار است از شرکت دیزل سنگین آمل بازدید کند.
نشست با صنعتگران در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل، زیارت صحن مطهر امامزاده عبدالله از دیگر برنامه‌های این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در استان مازندران است.
 
غرویان: حذف یک جریان خاص توسط شورای نگهبان خوب بود  
استاد حوزه علمیه قم گفت : خوشحالم که شورای نگهبان بالاخره به توصیه های مرحوم هاشمی عمل و طیف رییس سیاسی دولت نهم و دهم را حذف کرد؛ این اقدام شورای نگهبان خوب بود.
آیت الله محسن غرویان روز یکشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود : تفکر ما در انتخابات باقی است و روحانی آن را نمایندگی می کند. ترکیب نامزدهای تایید صلاحیت شده خوب است و خط اعتدال یک طرف و جناح به اصطلاح اصولگرا در سوی دیگر قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: من همان ابتدا هم می دانستم شانس تایید شدن صلاحیتم به دلایلی که خود آقایان می دانند، نزدیک به صفر است. برای ماندن هم نیامده بودم که ناراحت شوم.
غرویان با بیان اینکه به فرض محال اگر تایید هم می شدم در نهایت به نفع روحانی کناره گیری می کردم، ادامه داد: وقتی هم مرا کنار گذاشتند هدفم به شکل دیگری تحقق پیدا کرد و آن تایید صلاحیت روحانی و جهانگیری و حذف تفکر رییس دولت نهم و دهم بود.  
وی تصریح کرد: تفکر ما در انتخابات باقی است و روحانی آن را نمایندگی می کند. از طرفی خوشحالم که شورای نگهبان بالاخره به توصیه های مرحوم هاشمی عمل و طیف دولت نهم و دهم را حذف کرد.  
 
دولت من منحصر به یک جناح نخواهد بود
 مصطفی میرسلیم اعلام کرد :دولت من منحصر به یک جناح نخواهد بود و از افراد شایسته و کارامد تشکیل می شود.
 این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  با بیان این مطلب افزود: رونق بازار و تولید از برنامه های اولیه دولت من خواهد.
وی تاکید کرد :اطلاعات ما از شرایط کشور دقیق است و اقدامات دولت من مبتنی است بر شناخت مشکلات و خواسته های مردم.
 
تکذیب درخواست حکم حکومتی برای احمدی‌نژاد
یک منبع نزدیک به آیت‌الله هاشمی شاهرودی شایعات منتشره مبنی بر درخواست ایشان برای صدور حکم حکومتی درباره احراز صلاحیت محمود احمدی‌نژاد برای انتخابات پیش‌رو را تکذیب و آن را از اساس «جعلی» توصیف کرد.
 در پی انتشار شایعاتی در برخی گروه‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه "آیت‌الله هاشمی شاهرودی برای احراز صلاحیت محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم درخواست حکم حکومتی کرده است"، یک منبع نزدیک به ایشان این شایعه را از اساس «کذب» و «جعلی» دانست.

 قالیباف فردا به قم می‌رود
محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری فردا به شهر قم سفر می‌کند.
 قالیباف نامزد ریاست‌ جمهوری فردا (دوشنبه - ۴اردیبهشت)  به شهر  سفر می‌کند و در مسجد امیرالمومنین این شهر سخنرانی خواهد داشت
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان