بازدید 10288
۱

تولد نوزادان 5 قلو در شیراز

مادری از اهالی یکی از روستاهای فارس، در حالیکه با اورژانس به بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز منتقل شده بود، 5 نوزاد سالم به‌دنیا آورد.
کد خبر: ۶۷۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰ 07 March 2017
 مادری از اهالی یکی از روستاهای فارس، در حالیکه با اورژانس به بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز منتقل شده بود، 5 نوزاد سالم به‌دنیا آورد.

به گزارش ایسنا؛ مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س) سه‌شنبه 17 اسفند به خبرنگاران گفت: بامداد امروز مادری 25 ساله اهل یکی از روستاهای فارس، با علائم درد زایمان توسط اورژانس به این مرکز درمانی منتقل شد.

دکتر محمدرضا ذاکری افزود: این مادر در هفته بیست و نهم بارداری قرار داشت و به دلیل پارگی زودرس کیسه آب و دردهای زایمانی زودرس، تحت عمل سزارین قرارگرفت.
او با تصریح اینکه مادر یاد شده دو سال به نازایی مبتلا بوده و با روش IUI حامله شده بود، گفت: این مادر 5 نوزاد به دنیا آورد که یکی دختر و چهار نوزاد پسر هستند.

مدیر مرکز درمانی حضرت زینب(س) با بیان اینکه نوزادان در بخش مراقبت ویژه نگهداری می‌شوند، گفت: وزن این نوزادان بین 500 تا 1200 گرم است و در حال حاضر با توجه به وضعیتشان در بخش مراقبت های ویژه نوزادان این مرکز (NICU) نگهداری می‎شوند.

پزشک نوزادان بیمارستان حضرت زیبن(س) نیز گفت: قل اول پسر با وزن 1020 گرم، قل دوم پسر با وزن 760 گرم، قل سوم پسر با وزن 1230 گرم، قل چهارم دختر با وزن 770 گرم و قل پنجم پسر با وزن 500 گرم است.

بهرامی با بیان اینکه هر پنچ نوزاد هم‌اکنون تحت مراقبت‌های ویژه و زیر دستگاه رسپیراتوری هستند، گفت: اکنون نمی‌توان به شکل کامل در مورد سلامت همه نوزادان اظهار نظر قطعی کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
خدا بهشون صبر و استقامت بده!
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی