بازدید 9608
۲
پول 13 هزار بلیت را خوردند؟

کلاه میلیاردی عمانی ها بر سر پرسپولیس+عکس

با وجود آمارهایی که از تعداد رسمی تماشاگربازی پرسپولیس با الهلال به ثبت رسیده کارگزار طرف قرارداد با باشگاه ایرانی در مسقط زیر بار فروش بلیت ها نمی رود!
کد خبر: ۶۷۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲ 25 February 2017

باشگاه پرسپولیس برای این که در عمان با مشکلی از بابت فروش بلیت به علاقمندان روبرو نشود با یکی از کارگزاران عمانی قرارداد همکاری بست منوط به این که درآمدهای حاصله از بلیت فروشی بازی با الهلال به نسبت خاص میان طرفین تقسیم شود.


به گزارش تابناک ورزشی، در شرایطی که آمارهای رسمی از حضور نزدیک به 14 هزار نفر در ورزشگاه سلطان قابوس برای تماشای بازی دو تیم حکایت داشت و رسانه های سعودی نیز از دخالت یکی از شیوخ ثروتمند ریاض در خرید 13 هزار بلیت برای ورود رایگان طرفداران الهلال به ورزشگاه خبر داده بودند کارگزار عمانی پرسپولیسی ها همچنان به ضرس قاطع مدعی است بلیت چندانی در مسقط به فروش نرفته است.


کارگزار عمانی با انتشار تصاویری از بلیت های چاپ شده برای بازی پرسپولیس با الهلال مدعی است بیشتر تماشاگرانی که وارد ورزشگاه شدند بدون خرید بلیت و از ورودی های گسترده ورزشگاه خود را به سکوها رسانده و تنها تعداد محدودی بلیت تهیه کردند که تعداد آن کاملا مشخص است. کارگزار عمانی حتی در اثبات ادعای خود تصاویری از بلیت های فروخته نشده را نیز منتشر کرد تا از پرداخت هر گونه پولی به باشگاه پرسپولیس خودداری کند.


با این تفاسیر به نظر می رسد ماجرای بلیت فروشی و درآمد میلیاردی که برای چند روزی پیرامون اردوی پرسپولیس در عمان شنیده می شد هنوز ادامه داشته باشد چون بر اساس آمار ثبت شده در سایت های رسمی نزدیک به 13 هزار و 750 نفر بازی دو تیم را از نزدیک تماشا کردند که برحسب هر بلیت 5 ریال عمان فروش این تعداد بلیت رقم هنگفتی خواهد بود که با ادعاهای کارگزار عمانی پرسپولیسی ها بعید است درآمد میلیاردی به باشگاه تهرانی برسد.


 



 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
13,000 ضربدر 5 = 65000
65000 ضربدر 10000 برای هر ریال می شو 000و000و650 که می شود 650 میلیون
کجای این میلیاردی هست؟
جو میدین ها ، میلیارد کجا بود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل