بازدید 3473

بهترین خاطرات ستاره سرباز پرسپولیس

روزهای خوب زیاد بوده.دربی اول که یک نیمه بازی کردم و دو بر یک بردیم یا دربی که با چهار گل بردیم روزهای خوبی بودند.از همه مهمتر پوشیدن پیراهن شماره هشت بود که از بچگی آرزوی آن را داشتم.
کد خبر: ۶۴۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ 07 December 2016
احمد نوراللهی بهترین خاطرات خود در پرسپولیس را پوشیدن شماره هشت این تیم عنوان کرده است.
به گزارش تابناک ورزشی، احمد نوراللهی به طور رسمی خبر جدایی اش از پرسپولیس و گذراندن خدمت سربازی را تأیید کرد. این بازیکن کم حاشیه که در هفته های اخیر اکثرا نیمکت نشین بود هیچگاه به این موضوع اعتراض نکرد و البته از این شرایط راضی هم نبود.
نوراللهی در این باره گفته: «بحث عدم رضایت با اعتراض فرق می کند.عدم رضایت ،حس رقابت را در بازیکن زنده نگه می دارد.هر بازیکنی بگوید از نیمکت نشینی راضی هستم یا دروغ گفته یا انگیزه ای برای رقابت و رسیدن به ترکیب ندارد.من هم دلیل نیمکت نشینی ام را هیچگاه نپرسیده ام و نمی پرسم چون روزهایی که فیکس بازی می کردم هم نپرسیدم چرا فیکس هستم.تیم ما سرمربی دارد و هر سرمربی بر اساس تفکراتش ترکیبش را از آماده ترین ها می چیند.من تا لحظه آخر تابع تصمیمات برانکو خواهم بود.»
وی درباره خاطرات خوشی که در جمع سرخپوشان داشته هم گفته: «روزهای خوب زیاد بوده.دربی اول که یک نیمه بازی کردم و دو بر یک بردیم یا دربی که با چهار گل بردیم روزهای خوبی بودند.از همه مهمتر پوشیدن پیراهن شماره هشت بود که از بچگی آرزوی آن را داشتم.»
بهترین خاطرات ستاره سرباز پرسپولیس 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی