بازدید 9202

مشايي: فعلا وزرای پیشنهادی تغییر نمی کنند

خبرنگاري پرسيد: "آيا رييس جمهور در نامه جديد خود وزراي پيشنهادي را تغيير مي دهد ؟"که رحيم مشايي اظهار بي اطلاعي کرد و گفت:در حال حاضر موضوع تغيير وزرا مطرح نيست.
کد خبر: ۶۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۲:۲۲ 08 September 2009
مشاور و رييس دفتر رييس جمهوري گفت: ارسال نامه رييس جمهور به مجلس شوراي اسلامي مبني بر پس گرفتن نامه معرفي وزراي پيشنهادي آموزش و پرورش و نيرو به علت مواجه شدن با تعطيلات مجلس بوده است و در زمان حاضر بحث تغيير وزرا مطرح نيست.

به گزارش ايرنا، اسفنديار رحيم مشايي در حاشيه مراسم توديع و معارفه وزراي سابق و جديد علوم، تحقيقات و فناوري در خصوص علت اين درخواست گفت: آنچه که از نامه رييس جمهور به مجلس شوراي اسلامي مطلع شده ام ، طرح اين مساله به علت قرار گرفتن در ليالي قدر و تعطيلات مجلس بوده است.


خبرنگاري پرسيد: "آيا رييس جمهور در نامه جديد خود وزراي پيشنهادي را تغيير مي دهد ؟"که رحيم مشايي اظهار بي اطلاعي کرد و گفت:در حال حاضر موضوع تغيير وزرا مطرح نيست.

وي در واکنش به اصرار خبرنگاران بر اين موضوع گفت: منتظر باشيد ببينيد آيا رييس جمهور اسامي وزرا تغيير مي دهد يا نه.

خبرنگار ديگري به رحيم مشايي گفت که شنيده شد، پس گرفتن نامه معرفي وزرا به علت استعفاي خانم آليا بوده است که رحيم مشايي از اين موضوع اظهار بي اطلاعي کرد و گفت: آنچه مي دانم اين است که رييس جمهوري کسي را تاکنون تغيير نداده است.

رييس دفتر رييس جمهوري در پاسخ به پرسش ديگري تصريح کرد که کرامت زنان بالاتر از وزارت و رييس جمهوري معتقد است که دادن نقش و مسووليت به وزاري زن عين عدالت است.

رحيم مشايي در پاسخ به پرسشي مبني بر اينکه آيا موضوع سهم در اين خصوص مطرح است تاکيد کرد: اين موضوع اساسا مطرح نيست.

وي افزود: البته اين سووال را از کساني بپرسيد که در هيچ يک از دولت هاي گذشته وزراي زن را انتخاب نکردند نه از دولتي که براي اولين بار سه وزير زن معرفي کرد.

رحيم مشايي در پاسخ به پرسشي در خصوص ادامه فعاليت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري گفت: اين معاونت همچنان به فعاليت خود ادامه مي دهد اما در خصوص شخص معاون، رييس جمهور بايد نظر بدهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار