بازدید 14815

شکایت عربستان و امارات از کاروان پارالمپیک ایران

سعودی‌ها به جنجال‌سازی خود علیه ورزش ایران هم‌چنان ادامه می‌دهند و این بار از نوشته "خلیج همیشه فارس" بر روی لباس و وسایل اعضای کاروان ایران در پارالمپیک خشمگین شده‌اند.
کد خبر: ۶۲۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 16 September 2016
سعودی‌ها به جنجال‌سازی خود علیه ورزش ایران هم‌چنان ادامه می‌دهند و این بار از نوشته "خلیج همیشه فارس" بر روی لباس و وسایل اعضای کاروان ایران در پارالمپیک خشمگین شده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از یورو اسپورت، کمیته ملی المیپک عربستان مدعی است که رفتار ورزشکاران ایرانی در پارالمیپک تحریک آمیز بوده است. کاروان سعودی‌ها که در برزیل حضور دارد، اعلام کرد که اعتراض رسمی خود را به رفتارهای تحریک آمیز کاروان ایران به کمیته عالی برگزاری رقابت های المپیک ارائه داده است.

سعودی‌ها نسبت به استفاده ایران از تصویر و عبارت "خلیج فارس" بر روی پیراهن و وسایل ورزشکاران ایرانی اعتراض دارند و بر این باور هستند که کاروان ایران سیاست را وارد ورزش در پارالمپیک کرده و این نوشته حرکتی تحریک آمیز علیه عربستان و کشورهای عربی منطقه است.

ناصر القحطانی، مدیرفنی و اداری کاروان عربستان در ریو در گفت‌وگویی که با یورو اسپورت عربی داشت، گفت: اعتراض رسمی خود را علیه ایران به کمیته برگزاری بازی‌ها تقدیم کرده‌ایم. باید مانع از این حرکات تحریک آمیز ایرانی‌ها باشیم. آن‌ها در هر مکان و مراسمی دست به چنین حرکاتی می‌زنند و سیاست را وارد ورزش کرده‌اند. با همکاری دیگر کشورهای عربی می‌خواهیم تحریم‌هایی را علیه ایران اتخاذ کنیم تا مخالفت خود را چنین رفتارهای که هیچ ربطی به ورزش ندارد، اعلام کنیم.

یورو اسپورت عربی نوشت که امارات هم اعتراض رسمی خود را به رفتارهای کاروان ایران تقدیم کمیته برگزاری رقابت‌ها کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۱۴
به اونها چی .چه ربطی به سیاست داره .این بخشی ا جغرافیای جهانی و جغرافیا و خاک ایرانه.ایران باید اعتراض خودشو بفرسته و بگه این اونها هستند که با توجه به مش لات موجود پارانویید هستند و همه چی را سیاسی میکنند .اینجوری کمبودهاشون جبران نمیشه .المپیک محل دوستی و مودت هست و ورزشکاران ما بااخلاق خودشون و احترام به مردم جهان و برزیل و قوانین ورزشی اینو به اثبات رسونده .امارات و عربستان مشکل خودشونو با خودشون حل کنند .
اخ چی میشه یه جنگ با عربستان بشه بریم دهنشون صاف کنیم بد جوری هوس کردم اینا رو بزنم
ایران باید کسانی رو داشته باشه که بتونن توضیح بدن این مسائل جغرافیایی است و نه سیاسی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
و از آن جایی که کره زمین گرد است، فردا یک کشور دیگر اعتراض می کند که نقشه من افتاده پشت پیراهن ورزشکاران ایرانی و این موضوع سیاسی و تحریک امیز است!
شهر كه شلوغ بشه قورباغه هم هفت تير ميبنده
اعراب از رابطه پر تنش ايران با غرب نهايت سو استفاده رو دارن ميبرن جا داره براي منافع ملي رابطه با غرب و كمي ارام كنيم و اين مگسهاي منطقه اي رو سر جاشون بنشونيم
بچه که بودم هر وقت مادرم می خواست منو بترسونه می گفت اگه مثلا فلان کار رو بکنی می گم آقا پلیسه بیاد ها! حالا شده قضیه این عربستان. خیال می کنه ما می ترسیم. خب شکایت کن.
آنها چه خوششان بیاید چه نیاید ، خلیج فارس خلیج فارس است و هیچ چیز این را عوض نمی کند حتی مسخره بازی عربها
عجب رویی دارن این وهابی های کودک کش دنیا فهمیده شماها چقدر کثیف ولجن هستید بیاید بیاید تو همین خلیج فارس دفنتون میکنیم
این آل سعود باید اسمشو گذاشت آل حسود و غرغرو ... نسبت به همه چیز سیاسی نگاه میکنه!
یکدونه ورزشکار مدال آور هم ندارن از بس پول پرست و تن پرورن!
تا چشتون دراد که از هزاران سال پیش این خلیج مال پرشیا و خلیج پارس بوده ... تازه خدا رو شکر کنن که با لهجه عربی تلفظ میشه وگرنه باید "خلیج همیشه پارس" تلفظ بشه تا حتی یک عرب هم نتونه اسمشو تلفظ کنه!!!
این کشورهای عربی هشون متعلق به خاک ایران است که به زور از ایران کنده شده است.
این کاراینها یعنی شعاروشلوغ بازی وتنگ نظری .ورزش روبه همه چیزمی چسبونن .فقط زبون دارندنه شجاعتی نه مرام و مسلکی نه قانونی.حالاخلیج چه فارس باشه چه عرب چه فرقی داره .ناسیونالیسم یعنی قومگرایی جاهلیت جدید
خلیج فارس
انگار حالت خوش نیست ناسیونالیسم تو سرت بخوره خلیج فارس ماله ایرانه .جاهلیت ماله تو که نمیدونی فرق بینشون رونمیفهمی okkkk.
ایا اگر ارتباط ما با امریکا خوب بود این وهابی کثیف جنایتکار میتوانستند چنین جسارت هایی بکنن?
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها