بازدید 2379

برگزاری نخستین‌اجلاس وزیران گردشگری آسیا در تبریز

نخستین اجلاس وزیران گردشگری مجمع گفت‌وگوی همکاری‌ آسیا در تبریز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۸۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۴ 28 August 2016
در پی اعلام آمادگی محمدجواد ظریف در حاشیه چهاردهمین نشست وزیران خارجه مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا در تایلند، مبنی بر آمادگی ایران برای برگزاری نخستین اجلاس وزیران گردشگری این مجمع، قرار است هشتم و نهم شهریور این اجلاس به میزبانی شهر تبریز برگزار شود.

به گزارش ایسنا، نخستین اجلاس وزیران گردشگری عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا موسوم به (ای سی دی) به میزبانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار خواهد شد.

مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا متشکل از 34 کشور آسیایی است و کشورهای عضو این مجمع در این اجلاس در سطح وزیران، کارشناسان ارشد و سفیران در تبریز شرکت خواهند کرد.

دبیرخانه مجمع گفت‌وگوی همکاری‌های آسیا در کویت واقع شده است و با توجه به این موضوع برگزاری نخستین اجلاس وزیران گردشگری این مجمع مورد توجه رسانه‌های کویتی واقع شده است، چنان‌که برخی از جراید و سایت‌های کویتی به تهیه گزارش‌هایی در مورد این مجمع و جاذبه‌های توریستی ایران به خصوص تبریز پرداختند. آن‌ها هم‌چنین در گزارش‌های خود اعلام کرده‌اند که برگزاری این اجلاس در این سطح باعث تقویت همکاری‌های کشورهای عضو در حوزه توریسم و گردشگری خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر