بازدید 4636

سریع ترین دونده جهان طرفدار کدام تیم و بازیکن فوتبالی است؟

کد خبر: ۶۱۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 16 August 2016
سریع‌ترین مرد دنیا اعتراف کرد که در میان باشگاه‌های اسپانیایی طرفدار سفیدپوشان مادرید است و در میان ستارگان فوتبال دنیا، طرفدار کاپیتان تیم ملی پرتغال.

به گزارش تابناک ورزشی، اوسین بولت دو روز پیش (یکشنبه) به اولین دونده تاریخ تبدیل شد که در دوی 100 متر المپیک سه مدال طلا کسب کرده است. او که امیدوار است هت‌تریک کسب مدال طلا - کاری که در المپیک‌های 2008 پکن و 2012 لندن انجام داد - را در ریودوژانیرو نیز تکرار کند، این روزها خودش را برای کسب مدال طلای دوی 200 متر آماده می‌کند.
سریع ترین دونده جهان طرفدار کدام تیم و بازیکن فوتبالی است؟

این دونده جاماییکایی در گفت‌و‌گو با رادیو کوپه اسپانیا، راجع به مدال طلایی که به‌تازگی کسب کرده است، گفت: به‌خاطر کسب یک مدال طلای دیگر در بازی‌های المپیک احساس خارق‌العاده‌ای دارم. این مدال طلا برای من بسیار مهم است. اکنون احساس غرور می‌کنم و بسیار خوشحالم. از همه کسانی که از من برای کسب این مدال حمایت کردند تشکر می‌کنم و می‌گویم که با حمایت آنها می‌توانم به عملکرد خوبم ادامه دهم.

بولت در پایان در پاسخ به این سؤال که طرفدار کدام تیم باشگاهی فوتبال دنیاست، اظهار داشت: قطعاً طرفدار رئال مادرید هستم. این تیم را دوست دارم، چون کریستیانو رونالدو در آن بازی می‌کند.

روابط دوستانه بولت و رونالدو از چند سال پیش آغاز شد و این دو چند جلسه هم در کنار هم تمرین کردند و مهارت‌های‌شان را به یکدیگر آموزش دادند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر