بازدید 15397
گزارش زنده و لحظه به لحظه مسابقات پرتاب در المپیک 2016

حذف هر سه پرتابگر ایران از المپیک/پرتاب احسان به زحمت 60متری شد! +ویدیو

احسان حدادی مرد نقره ای المپیک لندن و یکی از امیدهای مهم کاروان ایران برای کسب مدال، در هر سه پرتاب خود در المپیک ریو ضعیف عمل کرد و هیچکدام از سه تلاشش حتی به 61 متر هم نرسید در حالی که رکورد شخصی این ورزشکار ملی بیش از 69 متر بود. پیش از این محمود صمیمی دیگر ملی پوش پرتاب دیسک ایران که برای نخستین بار سهمیه المپیک را کسب کرده بود، با پرتاب 57متری در گروه خود بین 17 ورزشکار چهاردهم شد. لیلا رجبی هم در پرتاب وزنه زیر17 متر پرتاب کرد و حذف شد.
کد خبر: ۶۱۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 12 August 2016
هر دو ملی پوش پرتاب دیسک ایران در مسابقات المپیک از رسیدن به مرحله بعد بازماندند تا شانسی در دوومیدانی المپیک برای مدال ایران باقی نمانده باشد. نکته جالب حذف رابرت هارتینگ قهرمان المپیک لندن در همین مرحله از دور مسابقات المپیک بود که نشان از افت فاحش دو مدعی مسابقات ریو دارد.

به گزارش تابناک ورزشی،محمود صمیمی ملی پوش پرتاب دیسک کشورمان که برای نخستین بار سهمیه المپیک را کسب کرده بود تا در کنار حدادی شانس خود را برای کسب مدال از ریو آزمایش کند، در دور مقدماتی و در گروه اول به مصاف 16 پرتابگر دیگر رفت.

صمیمی اوت شد، همه نگاه ها منتظر پرتاب احسان حدادی

صمیمی در پرتاب اول خود 56 متر و 94 سانتی متر را ثبت کرد و پرتاب دوم او نیز 55 متر و 43 سانتی متر بود. این پرتابگر کشورمان در پرتاب سوم خود هم دیسک را 56 متر و 7 سانتی متر پرتاب کرد تا در نهایت از رسیدن به مرحله بعد بازبماند. بدین ترتیب تیم ملی دوومیدانی ایران یکی از شانس هایش برای کسب مدال را حتی در جمع 12 نفر برتر نخواهد دید.

صمیمی در گروه خود و در بین 17 ورزشکار در رده چهاردهم قرار گرفت. از گروه A «پیوتر مالاخوفسکی» از لهستان و «لوکاس ویسهایدینگر» از اتریش فینالیست شدند.

همچنین خانم لیلا رجبی پرتابگر زن کشورمان نیز در ماده پرتاب وزنه ، سه پرتاب انجام داد که به ترتیب 16.18 سانتی متر، 16.69 سانتیمتر و 16.16 سانتیمتر پرتاب کرد.لیلا رجبی که با حواشی بسیار زیادی از سوی همسرش به ریو رفته بود، با سه پرتاب ۱۶/۱۸، ۱۶/۲۴ و ۱۶/۱۶ از صعود به فینال رقابت های پرتاب وزنه بازماند.

صمیمی و لیلارجبی حذف شدند، پرواز 60 متری دومین دیسک احسان

* احسان حدادی دیگر پرتابگر کشورمان از ساعت 18 و 50 دقیقه کار خود را آغاز کرد و در پرتاب نخست که به نوعی آشنایی با شرایط و فضای مسابقه محسوب می شد، پرتابی حدود 55 متر انجام داد که حداقل 14 متر از رکورد این قهرمان آسیا کمتر است.

* حدادی دومین پرتاب خود را هم ساعت 19 و 5 دقیقه انجام داد که پرتاب او گرچه باز هم به نزدیکی های رکورد شخصی خود این ورزشکار نزدیک نشد اما از پرتاب اول بهتر بود و 59.92 متر پرواز کرد.

حذف هر سه پرتابگر ایران از المپیک/پرتاب احسان به زحمت 60متری شد!

* احسان حدادی دارنده مقام دوم و مدال نقره المپیک لندن در سومین پرتاب خود نیز کمی بیش از 60 متر پرتاب کرد تا به کار خود در المپیک ریو در مرحله اول پایان دهد. این پرتاب ها حدود 10 متر پایین تر از حدنصاب خود حدادی بود. احسان حدادی به رتبه 24 المپیک دست یافت که سقوطی آزاد از نتایج قبلی این پرتابگر محسوب می شود.

تعداد بازدید : 56
دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲۱
شعار ورزشکاران ایران: من اوت میشوم ، تو اوت میشوی ، او اوت میشود!
شرم بر این ورزش قهرمانی
و این مدیریت ورزش
اینهمه دلار خرج اردوهای اروپا و امریکا ی امثال حدادی شد اما دریغ از یک مدال
احسان حدادى : ادعا ، طبل تو خالى
بچه های ایران المپیک را با پیک نیک اشتباه گرفتند!
فقط دیگه شعاراتونو جمع کنید.نمیدونم قدرت منطقه ای وجهانی و پیشرفت و... الان جدول المپیک رو نگاه کنید گویای همه چیز هست. دیگه بیش ازاین مردم رو....نکنید. فقط دیگه بسه
دستتون درد نکنه وقتی که بهتون توجه نمیشه کارتون درسته
احسان حدادی افتخار خودش رو آفریده برای این مملکت با کسب نقره المپیک قبلی! با این وضعیت افتضاح دو و میدانی و بی کفایتی مسئولین همین 60 متر هم از سر کاروان ایران زیاد بود
ایکاش این هزینه ها که به ورزش جهت المبیک در ابن رشته ها میشود به سرمایه گذاری در رده های پایه در سنین پایین شود تا در آینده بتوانیم موفف شویم.و هزینه ها حیف نشود چون این ورزشکاران در این رشته ها توانایی رقابت را فعلا ندارند .
اینا که باختن جلب بود گزارشگری شبکه ورزش با اون نیش خندهای مسخره و گفتن کلمه غیرت.ولی واقعا انقدر متوجه نیستن بودن یک مربی چقدر می تونه تو اون شرایط که جو المپیک وغیره هست کمک باشه.البته اینا هم که مثلا گزارشگری می کردن و کارشناسی احتمالا با سفارش نشوندنشون اونجا.
به غير از اقاي مجتبي عابديني و خانم احمدي بايد تمام وردشكاران تا به اينجا مجازات بشن و جواب گوي بيت المال و مردم باشند، فكر ميكنيد ورزشكاران ديگر كشورهاي مدال آور همه در ناز و نعمت بودند؟!! در بدترين شرايط اقتصادي كشور براي اينها هزينه شده ، إمكانات داده شده ، اونوقت عزيزان ادعا ميكنن شرمنده هيچ كس نيستند !!!
با سلام بنده قصد کوچک و بی ارزش کردن زحمات بچه ها را ندارم ولی فدراسیونهای ضعیف از نظر عملکرد بایستی جوابگو باشند پرتابگر ما حتی حرکت پرتابش بسیار ضعیف است چه برسه به مسافت پرتابش خانم رجبی هم که والا چی بگم خودش هم فهمید که بیننده ها متوجه شدند از روی اجبار پرتاب کرده
دلیلش مسلمه چیه. بها ندادن به این قهرمانان ملی و نبود حداقل امکانات استاندارد برای این عزیزان که بتوانند به آمادگی مطلوب برای این کلاس از مسابقات برسند. این عزیزان مثلا باید 3 سال بدون مربی تمرین کنند اونم تو بیابان یا اینکه مربی خرفه ای مخصوص به خود نداشته باشند یا حتی استخر استانداردی برای کلاس رشته خود جهت تمرین نداشته باشند یا اینکه مربی خودشون بعد از حذف شدنشون به المپیک برسه!!!!!!!!!!!!!!!!
اونوقت یک روی دیگر سکه بها دادن به یک سری فوتبالیست بی غیرت هست که پول های بیش از حد بهشون پرداخت میشه و متوقع هستیم که به جایی برسونند تیم ملی را ولی زهی خیال باطل که مثلا میان و با شلوارها و تیپ های آنچنانی عکس سلفی برای شبکه های اجتماعی میگیرن تا به طرفدارانشون بگن ما هم هستیم!!!!!!!!!!!!

این بچه هایی که با تیم اعزامی به مسابقات بزرگ المپیک رفتن خیلی شایسته تر از فوتبالیست هایی هستند که با اون همه کبکبه و دبدبه به هیچ جا نرسیدن!!!!!!!!!!!!!
اگر يك ايراني مدال ببرد، مدالها مال مسلمانان جهان است ،ولي اگر حذف شوند ايراني مي شوند.
دیگه باید این قهرمانان عزیز عزتمندانه خداحافظی کنند
المپیک شوخی بردار نیست. شرکت در این رقابت ها و آوردن مقام و مدال بالاترین افتخار برای هر ورزشکاریه. همه مدال های جهانی یه طرف المپیک هم یه طرف. بنابراین ورزشکارانی که در این رقابت ها شرکت می کنند حد نهایی تلاش خودشون رو نشون میدن. حد نهایی.
ورزشکاران ایرانی تبریک میگیم
خانم رجبی بانوی با غیریت ایرانی
حالا خیلی برای آقای حدادی انگیزه ایجاد کردیم که انتظار داشته باشیم
انتظار مردم از آقای حدادی بیشتر از اینها بود...
نظر کارشناس شبکه ورزش نسبت به خانم رجبی مسخره بود....مگر خودشان چه گلی به سر دوومیدانی بویژه زنان زده اند که حالا بقیه را به بی تفاوتی متهم می کنند.مدالهای خانم رجبی یادشان رفته است ..
خوبه که حدادی بادش خوابید.....فردا که بیاد ایران میگه:چمن مشکل داشت......دیسک خراب بود...مریض بودم....اردو نرفته بودم....در ایران تمرین نداشتم و....فقط ادعا داره....همین.....ایشالله دیگه هیچ وقت به المپیک راش ندن....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار