بازدید 207966

ویدیو: تأیید رسمی مرگ مسعود رجوی سرکرده گروهک منافقین

«ترکی الفیصل»، رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان در اجتماع حامیان منافقین در پاریس، از مرگ مسعود رجوی سرکرده این گروهک تروریستی خبر داد. الفیصل خطاب به مریم رجوی از مسعود به عنوان «همسر مرحومتان» یاد کرد.
کد خبر: ۶۰۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳ 09 July 2016
ترکی الفیصل در حضور مریم رجوی، از مرگ مسعود رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین خبر داد؛ خبری که با توجه به ناپدید بودن رجوی در سال‌های اخیر به عنوان گمانه اصلی مورد توجه ناظران امنیتی بود و اکنون رسماً تأیید شد.

به گزارش «تابناک»، به نقل از العربیه، «ترکی الفیصل»، رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان در اجتماع حامیان منافقین در پاریس، از مرگ مسعود رجوی سرکرده این گروهک تروریستی خبر داد. الفیصل خطاب به مریم رجوی از مسعود به عنوان «همسر مرحومتان» یاد کرد. پس از افشای (احتمالاً ناخواسته) این خبر توسط ترکی الفصیل و انعکاس رسانه‌ای آن، سازمان منافقین از طریق صدای آمریکا کوشید این خبر را تکذیب کند.

رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان در این اجتماع به اهداف شوم رژیم عربستان و همبستگی این رژیم با منافقین اعتراف کرد و گفت: من هم می‌خواهم که رژیم (ایران) سقوط کند.

پیش از این اکونومیست در سال ۲۰۰۹ گزارش کرده بود، از زمان اشغال خاک عراق توسط نیروهای آمریکایی اطلاع دقیقی از وضعیت مسعود رجوی در دسترس نیست و کسی از زنده یا مرده بودن او خبر ندارد، هرچند اکثریت عقیده دارند که او زنده نیست.

تایید رسمی مرگ مسعود رجوی سرگرده گروهک منافقین

مسعود رجوی، سرکرده گروهک منافقین که قدرت گیری در این گروهک را در سال‌های پیش از انقلاب با لو دادن عناصر اصلی این گروه به ساواک و در سال‌های پس از انقلاب با تسویه حساب‌های درون گروهی پی گرفته بود، در ‌‌نهایت پس از ورود منافقین با فاز جنگ مسلحانه علیه مردم ایران از سی خرداد ۱۳۶۰ و در ‌‌نهایت با کشته شدن موسی خیابانی، مهره اصلی منافقین در ۱۹ بهمن ۱۳۶۰، نفر شماره یک این گروه تروریستی شد.

همزمان رجوی به عنوان متحد صدام حسین، بخش عمده اعضای گروهک تروریستی‌اش را به عراق منتقل کرد و منافقین برای دوره‌ طولانی، علاوه بر هزاران مورد ترور و به شهادت رساندن ده‌ها هزار ایرانی، از جمله گروهی از مهم‌ترین سیاستمداران و تصمیم‌گیران کشور، اقدام به ارائه اطلاعات درباره عملیات‌های ایران و لو دادن برنامه‌ها و موقعیت‌های رزمندگان ایران در دفاع مقدس می‌کرد که کثیف‌ترین نوع خیانت به کشور تلقی می‌شد.

رجوی در مرداد ۱۳۶۷ با این توهم که در صورت حمله به ایران با استقبال مردم مواجه می‌شود، قطار نیرو‌هایش را به سمت ایران گسیل کرد که با مقاومت شدید مردمی و سپس حضور نیروهای نظامی کشورمان، بخش عمده توان نظامی منافقین در این عملیات که نام مرصاد به خود گرفت، نابود شد. پادگان اشرف پس از این شکست به یک زندان بزرگ برای اعضای منافقین تبدیل و گزارش‌های وحشتناکی درباره اعضای این گروه از سوی نجات یافتگان منتشر شده است.

منافقین در فروردین ۱۳۷۸ امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی را ـ که نقش محوری در موفقیت این عملیات داشت ـ در مقابل منزل مسکونی‌اش در تهران به ضرب گلوله ترور کردند و به شهادت رساندند.

تعداد بازدید : 4865
دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۱۵
انتشار یافته: ۴۵
تو عمرم بد کسی رو نخواستم..ولی این کثافت که خون هم وطن هاشو بی گناه ریخت و کشتن هموطن هاش افتخار میکرد .. از صمیم قبلم خوشحال شدم که گور به گور شد ......حیف هست کثافت وطن فروشی مثل اونو به خاک بزارن.......حیف خاک که این مزدور نجس رو باید تحمل کنه...
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
عذابش الیم باد در جهنم. امیدوارم ترکی فیصل هم هر چه زودتر در جهنم بهش ملحق بشه. آمین
اایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
درود جناب سعید..من هم از مرگش خوشحالم. .ولی کاش میشد ، فریبخوردگان گروهش را ارشاد کرد تا به آغوش وطن بازگردند.
دشمن اصلی مامثل اینکه فعلن عربستان.رجوی سال ها بود که یه مهره سوخته بی ارزش بود.
كل نفس بما كسبت رهينه قران ميفرمايد واين در مورداين منافق اعظم چقدر مصداق دارد
خدا لعنت کنه این ملعون رو چندین هزار نفر از مردم کشور خودشو ترور کرد با صدام دستش تو یه کاسه بود امیدوارم با هم تو اون دنیا محشور بشن
خیلی ها را به کشتن و آوارگی داد خدا جزاشو بده
امیدوارم که این خائن به درک واصل شده باشه اما از طرفی هم نگرانم که این هم شاید نقشه خودشون باشه. خدا لعنتش کنه که مردم را بخاطر قدرت از بین برد.
درود بر شما سعید جان.
کسانی ک ب میهنشان خیانت کنند پست ترین انسانها هستند.
پناه می بریم به خدا از عاقبت به شری.
چطور ممکن است یک انسان ، دستش به خون هزاران هموطن بیگناهش آغشته باشد و ادعای مسلمانی و مبارز بودن هم داشته باشد؟! خداوند عذاب این شیطان مجسم را در دوزخ ، هزار برابر کند و همدستان پلید این جرثومه فساد را به عقوبتهای بدتر از مرگ دچار نماید
بهرام که گور میگرفتی همه عمر, دیدی که چگونه گور بهرام گرفت... البته باید اطمینان حاصل بشه از مرگش اما در کل تبریک میگم
متنفرم از این جماعت خائن و دشمن مردم ایران و خوشحالم رئیس این باند به درک واصل شد
این بزرگترین عیدی خدا به مردم بود
برو به درک مسعود!
اللهم اجعله فی الرک الاسفل من النار وعذبه عذ ابا شدیدا خدای تعالی لعنت کند آنخبیث پلید را که دستان پلیدش تا مرفق به ون جوانان این ملت آغشته بود . الحمدلله که وار د هاویه شده است
یادمون نره که مریم رجوی چند سال پیش بود که از طریق ویدیوکنفرانس در مجلس امریکا حاظر شد. یادمون باشه که امریکا برای ضربه به کشور با خود شیطان هم عهد میبنده.
خدا لعنتش کند این مرد خائن که دوران جنگ به عنوان یکی از لشگریان صدام معلون خون بسیاری از سربازان وطن را ریخت .
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
ملعون است نه معلون؟
عربستان هم مثل صدام تاوان همکاری بامنافقین راخواهددادمتأسفانه برخی ازاعضای منافقین بخشیده شدند وبه کشوربازگشتند درحالیکه باورود بعضی ازخواننده هابه وطنشون که درآن بدنیا آمده اندوسالهاست درحسرت دیدن کشورشون هستند و خیانتی رونیزمرتکب نشده اندمخالفت میشود.
یکی از انسانهای بی گناهی که به دست اذناب این نوکر شیطان کشته شد از افراد محله قدیمی ما بود .هنوز پس از گذشتن بیش از سی سال بزرگواریها آن شهید را میتوانی از زبان اهالی بشنوی!
بهتر که این حیوان به درک واصل شد
در تاریخ معاصر دو نفر از همه بیشتر به این مملکت ضربه زدن مسعود رجوی و صدام هردو به یک اندازه
عزراييل براى ديدنش بايد كفاره بده. مردك كثافت
ترکی الفیصل هم بزودی به درک واصل میشه.و به نزد رجویه ملعون میره.لعنت خدا بر رجوی و منافقین
دوست داشتم توسط ارتش یا سپاه خودمان خبر رفتنش به جهنم را می شنیدم. به هر حال الان ته جهنمه.
خداوند لحظه به لحظه به عذاب این خائن وطن فروش که دستش به خون بسیاری از جوانان پاک آلوده است بیافزاید.
لعنت خداوند براو باد.ازخداوند مهربانم تقاضادارم نه با مهرخودش بلکه باعدلش بااین مجودرذل برخوردکنه.امیدوارم در جهنم سزای تمام رنجهایی که مردم ماداد ببینه.وهمینطور سزای گمراه کردن وبه کشتن دادن جوانان بی تجربه این مرزو بوم رو به سخت ترین شکل ببینه.
مبارک باشه
چشم مردم ایران روشن
یک وطن فروش کثیف و خیانت‌کار حقش مرگ است. در دنیا باید پاسخگوی جنایاتش باشد
خدا نیامرزدش که بسیاری از جوانان کشورمونو پر پر کرد و بسیاری از کسانی که اغفال این گروه خیانتکار شدند عمر خودشونو به هیچ باختن و مهمتر این که کمتر شخصی به مانند این احمق گور بگوری به کشور عزیزمون خیانت کرد
لعنت براووهواداران خاينش که نه دین دارند نه غیرت ونه شرف و انسانیت آدمهایی که درطول سالهای زیادی باقرارگرفتن درآغوش هردشمني همانند بدکاره ها خودرا به پشیز فروخته اند و الان هم تفاله های آنها درکثافت دست وپا ميزنندودربرابر سعودی های وهابی وپست برای لقمه نانی پارس میکنند ودم تکان می دهند
ظاهرا سال 2003 در حمله امریکا به عراق به درک واصل شد ولی همه این سالها به خودشون هم دروغ میگفتن
اون از خدا بیخبر قاتل هزاران مرد و زن و کودک تفرقه افکن منافق متجاوز به نوامیس مردم کشنده دهها نفر از مردان و زنان با ارزش این مملکترا خدا لعنت کنه
لعنت الله علیه
لعنت نه بخاطر مخالفت با نظام نه حتی بخاطر عملیات مسلحانه! بلکه بخاطر جنایت جنگی آنهم ضد مردم عادی, مزدوری صدام, کشتار کردهای عراقی و....
انسان لا اقل به انسانیت اعتقاد داشته باشه
یاد مرصاد و تنگه حسن آباد بخیر
خائن شیطان صفت به درک واصل شد
یعنی تا حالا از مرگ کسی خوشحال نشده بودم. ایشالا اون زنشم زودتر بمیره که این گروه منحرف خائن هرچه زودتر بطور کامل ریشه کن بشن.
بعد همین مونده بود عربستان بیاد در مورد نظام ما اظهار نظر کنه !!
آقا ما هر مشکلی هم داشته باشیم ، به اون سعودیه مربوط نیست . خودمون بلدیم چطوری با نظام و مشکلاتمون کار کنیم. ایشون برن در مورد نحوه اداره حجاج اظهار نظر کنن
واقعا خوشحال شدم. یک از دشمنان ایران به درک واصل شد.
لعنت الله علیه .به درک واصل شد.
انشااله باقیمانده گروه تروریستی منافقین توسط مدافعین حرم .نابود خواهند شد
تو روح رجوی و سایر منافقین ...... کثافتهای بی شرف که عمری را به ترور مشغول بودند
لعنت بر کسانی که همراه با ترکی الفیصل و مجاهدین ترروریست شعار خلیج ع ر ب ی سر میدادند
خدا لعنت کند
داشتن ۱۵۰۰ دختر منافق به همسری باعت فشار به قلب رجبی امده و مرده مریمم که شبی یک دختر را به حرمسرای رجبی می برده
مریم رجبی بخاطر پول عربستان با ترکیل فیصل ازدواج ایدولوژیک کردن برا رسیدن به هدف همه کار باید کرد هدف وسیله را توجیه میکنه
خدا ازش نگذرد.همين وبس
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار