بازدید 12297
۱

باراک اوباما رسماً از هیلاری کلینتون حمایت کرد+ویدیو

باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا پس از دیدار با «برنی سندرز»، رسما از نامزدی «هیلاری کلینتون» در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور حمایت کرد تا بدین ترتیب، اتحاد حول «کلینتون» به عنوان گزینه نهایی دموکرات‌ها با سرعت بیشتری شکل بگیرد و آرای پشتیبان اوباما به سبد رای کلینتون منتقل شود.
کد خبر: ۵۹۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰ 09 June 2016
باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا پس از دیدار با «برنی سندرز»، رسما از نامزدی «هیلاری کلینتون» در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور حمایت کرد تا بدین ترتیب، اتحاد حول «کلینتون» به عنوان گزینه نهایی دموکرات‌ها با سرعت بیشتری شکل بگیرد و آرای پشتیبان اوباما به سبد رای کلینتون منتقل شود.

به گزارش «تابناک»؛ باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا پس از سومین دیدار با برنی سندرز دیگر نامزد جمهوری خواه که رقابت درون حزبی را به هیلاری کلینتون واگذار کرده، دقایقی پیش در پیام ویدئویی که در حساب کاربری هیلاری کلینتون منتشر کرده، از کاندیداتوری وزیر امورخارجه پیشینش به عنوان گزینه نهایی دموکرات‌های در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرد و کاندیداتوری کلینتون را به واقعه تاریخی خواند.

رئیس جمهور آمریکا در این پیام ویدیویی مدعی شده است، «تصور نمی‌کنم که تاکنون کسی تا این حد برای ریاست‌جمهوری حائز صلاحیت بوده باشد» و در عین حال تأکید کرده است: «من با او هستم، هیجان دارم و نمی‌توانم صبر کنم که بروم و برای او مبارزه کنم». رئیس‌جمهور آمریکا که دو ماه قبل پیش‌بینی کرده بود سال آینده یک زن جانشین او در کاخ سفید می‌شود، در پایان پیام ویدئویی‌اش گفت: «من با او (با ضمیر مونث) هستم».

باراک اوباما رسماً از هیلاری کلینتون حمایت کرد

بدین ترتیب موقعیت کلینتون برای رقابت با ترامپ مستحکم‌تر از قبل خواهد شد؛ اما کلینتون در پی پشتوانه 10 میلیون رأیی است که برنی سندرز در رقابت‌های درون حزبی به دست آورده تا با دست پر به جنگ دونالد ترامپ کاندیداهای نهایی جمهوری‌خواهان برود. سندرز امروز پس از نشست با اوباما گفت، هرچند هفته آینده در آخرین مرحله از رقابت‌های مقدماتی در واشنگتن هم شرکت می‌کند، در عین حال به زودی با کلینتون دیدار خواهد کرد تا با او راه‌های شکست دادن «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواهان را بررسی کنند.

کلینتون پیش از این در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 رقیب باراک اوباما بود که در انتخابات درون حزبی شکست خورد اما این بار توانست به عنوان کاندیدای نهایی دموکرات‌ها انتخاب شود و برای انتخاب شدن به عنوان نخستین رئیس جمهور زن تاریخ آمریکا با دونالد ترامپ، یک میلیاردر جمهوری‌خواه و متخصص جنگ روانی رقابت کند.

لحظاتی پس از اعلام حمایت رئیس‌جمهوری آمریکا از نامزدی وزیر خارجه سابقش، دونالد ترامپ در توئیتی به این خبر واکنش نشان داد و نوشت: «هم اکنون، اوباما از هیلاری شیاد حمایت کرد. اوباما به دنبال چهار سال دیگر ریاست جمهوری‌ است، ولی هیچ کسی چنین چیزی نمی‌خواهد!» و کمپین کلینتون نیز با بازنشر این پیام در صفحه توئیتر خود، خطاب به آقای ترامپ نوشت: «صفحه کاربری‌ات را تعطیل کن».

ویدیوی اعلام حمایت باراک اوباما از هیلاری کلینتون را در «تابناک» تماشا می‌کنید:

تعداد بازدید : 22
دانلود ویدیوی اعلام حمایت اوباما از کلینتون
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حالا مگه خود اوباما چقدر رای داره؟! شرط میبندم اگه اوباما یک بار دیگه برای ریاست جمهوری پا پیش بگذاره ، تو همون انتخابات مقدماتی به خاطر رای پایین مجبوره از رقابت ها خداحافظی کنه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار