بازدید 9256

انصاری: «رابط دربار» سندساز بی‌بی‌سی است

قائم مقام موسسه حفظ و نشر آثار امام (ره) گفت: یکی از افرادی که بی‌بی‌سی در سندسازی علیه امام به آن استناد کرده شخصی است که روابطی با دربار داشته در حالی که انقلاب هیچ ارتباطی با آن شخص و آن جریان نداشته است.
کد خبر: ۵۹۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 03 June 2016
قائم مقام موسسه حفظ و نشر آثار امام (ره) گفت: یکی از افرادی که بی‌بی‌سی در سندسازی علیه امام به آن استناد کرده شخصی است که روابطی با دربار داشته در حالی که انقلاب هیچ ارتباطی با آن شخص و آن جریان نداشته است.

حمید انصاری قائم مقام موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به سندسازی و شبهه‌افکنی بی‌بی‌سی درباره حضرت امام (ره) اظهار داشت: آنچه مسلم است این اولین بار نیست که بنگاه خبرپراکنی انگلیس که سابقه طولانی نیز علیه انقلاب‌، امام و مردم ایران دارد اینگونه عمل می‌کند و اگر غیر از این باشد باید شک کرد و طبیعی است که آنها عصبانی هستند.

*ما به بی‌بی‌سی می‌گوییم از این عصبانیت بمیر

انصاری با اشاره به یکی از سخنان آیت‌الله بهشتی خطاب به آمریکا که گفته بودند «آمریکا از این انقلاب عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر»، گفت: ما این خطاب را به همه کسانی که علیه چهره نورانی امام لجن‌پراکنی می‌کنند، از جمله بی‌بی‌سی می‌گوییم؛ آنها سال‌ها است که با مستندسازی علیه انقلاب عمل می‌کنند اما تأثیر عکس آن را امروز هم در حرم مطهر حضرت امام دیدیم که بعد از 27 سال ملت ایران همچنان به راه امام وفادار هستند.

قائم مقام موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره) با بیان اینکه خصلت این تشکیلات اینگونه سندسازی برخلاف حقیقت است،‌ افزود: آنها از برپایی این انقلاب با شعار نه شرقی، نه غربی ناراحت هستند آن هم در دوره‌ای که سلطه بلامنازعی بر پهنه سیاسی جهان حاکم بود و انقلاب ایران توسط مردی صالح، مؤمن و عالمی فرهیخته به ثمر نشست.

وی با اشاره به همراهی مردم با حضرت امام (ره) از آغاز نهضت آن هم با دست خالی علیه رژیم مورد حمایت آمریکا خاطر نشان کرد:‌ آنها از این مسئله عصبانی هستند و طبیعی است که استقلال انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان انقلاب است.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران برای ملت‌های بزرگ جهان پیام‌آوری دارد که می‌توانند علیرغم خواست دشمنان روی پای خود بایستند اما رسانه‌های بیگانه می‌خواهند این پیام‌آوری را به نوعی نقض کنند و این کار را با جعل سند و ادعاهای واهی و مستند کردن به سازمان سیا که کارش جاسوسی، ترور و تحریف چهره‌های ملی است، انجام می‌دهند.

*بی‌بی‌سی از طریق کسی سندسازی کرده که «رابط دربار» بوده است

قائم مقام موسسه حفظ و نشر آثار امام (ره) درخصوص چرایی این نکته که بی‌بی‌سی بدون ارائه مستندات حقیقی و فقط با استناد به برخی‌ چهره‌ها چنین شبهه‌ای را مطرح کرده است، گفت:‌ یکی از افرادی که بی‌بی‌سی در این سندسازی به آن اشاره کرده روابطی را با دربار داشته و آنها از این طریق خواسته‌اند چهره انقلاب را از طریق کسی مخدوش کنند که هیچ ارتباطی با آن شخص و آن جریان نداشته است؛ بنابراین کسی که کمترین آگاهی نسبت به سابقه انقلاب داشته باشد، این مساله را متوجه خواهد شد.

وی یادآور شد:‌ امروز مهمترین مسئله آمریکا این است که کشوری که در گذشته به تعبیر رهبر انقلاب جزئی از قلمرو آنها و جزیره ثبات غربی‌ها بوده است، به آمریکا و انگلیس «نه» گفته است و این نه گفتن ملت ایران برای آنها سنگین است.

انصاری تأکید کرد: بنده صددرصد تمام موضوعاتی که بی‌بی‌سی در این زمینه مطرح کرده را  سندسازی می‌دانم و تکذیب می‌کنم هرچند این آخرین بار نیز نخواهد بود چراکه از این قبیل افتضاحات قبلاً هم مرتکب شده‌اند.

وی بر همین اساس خاطرنشان کرد: آنها به تعبیر خودشان سندی منتشر کردند که حدود 8 مورد اشتباه فاحش و دروغین در آن سند بود طوری که کسانی که در آن وقایع بودند و بی‌بی‌سی انتظار داشت که آنها سندهایش را تأئید کنند، دست به تکذیب زدند و مشخص است که این اقدام برای کمرنگ کردن بُعد حضور مردم در دفاع از انقلاب بوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر