بازدید 9556

شهادت فرمانده شاخه نظامی حزب الله در سوریه

کد خبر: ۵۸۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵ 13 May 2016
 شبکه المیادین از شهادت فرمانده حزب‌الله لبنان در حمله رژیم صهیونیستی در نزدیکی فرودگاه دمشق خبر داد.

به گزارش ایسنا،‌ شبکه المیادین گزارش داد که مصطفی بدرالدین، از فرماندهان حزب‌الله در حمله رژیم صهیونیستی در نزدیکی فرودگاه دمشق به شهادت رسیده است.

این در حالی است که اطلاعات دیگر ماهیت عملیاتی را که به ترور این فرمانده حزب‌الله انجامیده است، مشخص نکرده است. هیچ طرف رسمی نیز اطلاعاتی پیرامون آنچه که رخ داده، منتشر نکرده است.

بدرالدین برادر همسر عماد مغنیه، فرمانده نظامی حز‌ب‌الله بود که در دمشق در سال 2008 ترور شد.

نام بدرالدین در فهرست دادگاه بین‌المللی در مورد "متهمان به ترور رفیق حریری، نخست وزیر اسبق لبنان در سال 2005" آمده بود.

حزب الله لبنان نیز شهادت مصطفی بدرالدین در سوریه را تایید و در بیانیه‌ای اعلام کرده است که بدر الدین چند ماه قبل گفته بود: از سوریه باز نخواهم گشت مگر آنکه شهید شده باشم یا پرچم پیروزی را در دست داشته باشم.

حزب الله اعلام کرد: او فرمانده جهادی بزرگ مصطفی بدالدین (ذوالفقار) بود. او امروز شهید بازگشت و پرچم پیروزی را به تن دارد که با جهادش در رویارویی با گروه‌های تکفیری برای این پیروزی جنگید، همان گروه‌های تکفیری که نوک پیکان در طرح آمریکایی صهیونیستی در منطقه هستند. پس از زندگی که مملوء از جهاد، اسارت، جراحت و دستاوردهای بزرگ و چشمگیر بود، ذوالفقار زندگی خود را با شهادت به پایان رسانید و به کاروان فرماندهان شهید پیوست که از جمله آنها رفیق راه و جهاد او، شهید عماد مغنیه است.

حزب الله تاکید کرد: مقاومت با فرماندهانش در حالی که زنده باشند، بزرگ می‌شود و در حالی که فرماندهانش به شهادت برسند، اعتلا می‌یابد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان