بازدید 42872

سرافراز خداحافظی کرد، جانشین هنوز نیامده است

بر خلاف برخی شایعات در فضای مجازی که از آغاز فعالیت جانشین سرافراز در این سازمان حکایت دارد، هنوز جانشین سرافراز به جام جم نیامده و مجموعه صداوسیما در انتظار رونمایی از مدیر قطعی رسانه ملی سازمان برای دوره آینده است.
کد خبر: ۵۸۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 09 May 2016
سرافراز خداحافظی کرد، جانشین هنوز نیامده است
محمد سرافراز با کارمندان دفترش رسماً خداحافظی و ساختمان شیشه‌ای جام جم را ترک کرد؛ اما هنوز جانشین رئیس سازمان صداوسیما به جام جم نیامده است.

به گزارش «تابناک»، محمد سرافراز رئیس سازمان صداوسیما واپسین روزهای حضور در این مسئولیت را می گذراند و ظاهراً در همین هفته، تکلیف جانشین او در رسانه ملی مشخص می‌شود.

بر اساس شنیده‌های خبرنگار «تابناک»، سرافراز با کارمندان دفترش وداع و ساختمان شیشه‌ای جام جم را ترک کرده و در واقع کار تمام شده است.

بر خلاف برخی شایعات در فضای مجازی، که از آغاز فعالیت جانشین سرافراز در این سازمان حکایت دارد، هنوز جانشین سرافراز به جام جم نیامده و مجموعه صداوسیما در انتظار رونمایی از مدیر قطعی رسانه ملی سازمان برای دوره آینده است.

مهم‌ترین گزینه‌ای که در فضای رسانه‌ای مورد توجه قرار گرفته، عبدالعلی علی عسگری، معاون فنی سازمان صداوسیما در دوره عزت‌الله ضرغامی است؛ اما همچنان نام غلامعلی حدادعادل و حسن خجسته نیز در میان گزینه‌ها شنیده می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان