بازدید 8137

موشک‌‌های ما از ایده تا محصول، ایرانی هستند

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز در حوزه تأمین تسلیحات وابستگی نداریم و موشک‌های ما از ایده تا محصول کاملاً ایرانی هستند.
کد خبر: ۵۶۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴ 15 February 2016
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جمع دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه ایران بزرگترین قدرت نظامی منطقه استفردوسی مشهدبا اشاره به توانمندی های نظامی ایران گفت: ایران بزرگ‌ترین قدرت نظامی منطقه است و ما بیش از 85 درصد نیازمندی‌ های اساسی خود را در داخل تأمین می‌ کنیم.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار امیرعلی حاجی‌ زاده افزود: در بقیه موارد نیز در مراحل نهایی تحقیقات هستیم و می‌توانیم بگوییم خودکفا هستیم.

او ادامه داد: ما با تکیه بر توان داخل، کار و تلاش جهادی و کمک نیروهای دلسوز به توانمندی در منطقه دست یافته ایم که ما را در بخش تأمین تسلیحات غیر وابسته کرده است و اکنون موشک‌ های ما از ایده تا محصول کاملاً ایرانی هستند.

به گفته وی ساخت ده‌ها رادار از جمله کاشف1، کاشف 2 و رادار غدیر نشانگر دستیابی ما به تکنولوژی و توانمندی در این زمینه است.

حاجی‌زاده با اشاره به توان بالای موشکی ایران در منطقه هم، گفت: امکانات پدافندی ما به‌اندازه‌ ای است که جواب رژیم صهیونیستی را بدهیم، اما رژیم صهیونیستی در قد و قواره این جنگ‌ ها نیست.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به تلاش برای حفظ امنیت کشور گفت: دشمن در حال تلاش برای نفوذ به کشور است .

حاجی‌زاده با هشدار درباره مسئله نفوذ دشمن و تغییر نگاه و ذائقه ملت ، به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مشکل غرب با ما تنها بر سر مسئله هسته‌ ای نیست و بعد از آن به سراغ توان موشکی‌ مان می‌ آیند، اشاره کرد.

او افزود : اگر آنها امروز به ضعیف‌ ترین جبهه ما، یعنی جبهه اقتصاد حمله‌ کرده‌ اند، به خاطر این است که افراد انقلابی و با روحیه جهادی باید پای کار بیایند .

فرمانده هوافضای سپاه با تأکید بر اینکه گزینه‌ های روی میز که آمریکا از آنها سخن می‌ گوید، تنها گزینه نظامی نیست، بیان کرد: آنها بر روی جنگ سخت، نیمه سخت و نرم هم کار می‌کنند و در بحث جنگ نرم، جوانان اولین هدف آنها هستند، ضمن آنکه آنها درصدد جنگ اقتصادی و اطلاعاتی نیز هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست