بازدید 30001
آخرین رخدادهای انتخاباتی در دو جناح اصولگرایان و اصلاح طلبان؛

از حضور مطهری در لیست اصلاحات تا کنار گذاشتن انحرافی‌ها از لیست اصولگریان

هر چقدر زمان برگزاری انتخابات نزدیکتر می شود، آرایش سیاسی گروه ها و جناح های سیاسی کشور نیز روشن تر می شود. تا کنون هر دو جناح سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب لیست هایی را در برخی شهرها و استانهای کشور منتشر کرده اند..
کد خبر: ۵۶۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 13 February 2016

آخرین تحرکات انتخاباتی در جبهه اصلاح طلبانهر چقدر زمان به برگزاری انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی نزدیک تر می شود، تنور انتخابات نیز گرم تر و آرایش های سیاسی گروه ها و جناح های مختلف سیاسی به دنبال این جنب و جوش روشن تر می شود.

به گزارش «تابناک»، با اینکه بسیاری از افراد در انتخابات امسال، مستقل وارد کارزار رقابت شده اند، در این میان، بیشترین تحرکات انتخاباتی در بین دو گروه اصلاح طلب و اصولگرا، بیش از هر چیز دیگری به چشم می خورد. هر دو جناح در روزهای گذشته، سعی کرده اند تا هر طور شده، خود را برای رویارویی با همدیگر آماده کنند.

اصولگریان با تشکیل شورای ائتلاف اصولگراها و با ارائه لیست های مختلف در شهرهای گوناگون کشور، تا کنون توانست یک گام از اصلاح طلبان پیش بیفتند؛ اما اصلاح طلبان نیز در این روزها بیکار نبوده و توانستند با نیروهایی که دارند، سازماندهی منسجم تری ـ نسبت به گذشته ـ در بین افراد ایجاد کنند.

اما عده ای در انتخابات امسال نیز همانند همه انتخابات گذشته، فارغ از هر جناح و گرایش سیاسی، قصد ورود مستقل به عرصه رقابت ها را دارند؛ برخی از گروه ها نیز به دلایلی، قصد حضور در ائتلاف های اصولگرایان و اصلاح طلبان را ندارند و در فکر ارائه لیست جداگانه برای خود هستند.

هر چند گاهی زمزمه هایی از نزدیک شدن برخی از این گروه ها به هم به گوش می رسد؛ بلافاصله بعد از هر خبر در این باره، اخبار از سوی افراد سرشناس این گروه ها تکذیب می شود.

با این حال شنیده ها حکایت از نزدیکی برخی اصولگرایان معتدل و طرفدار دولت به جناح اصلاح طلبان دارد و این امکان هست که در روزهای آینده اخبار جدیدتری از این ارتباط به گوش برس.

با تعقیب تحرکات انتخاباتی در دو جناح اصولگرایی و اصلاح طلبی، شاید بتوان برخی از اتفاقاتی را که در روزهای آینده رخ خواهد داد، پیش‌بینی کرد

آخرین تحرکان انتخاباتی جناح اصولگرایان و اصلاح طلبان را در زیر دنبال کنید؛

اصولگرایان

بنا براعلام ائتلاف‌ اصولگرایان کشور لیست ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در ۴۴ حوزه انتخابیه با اسامی افراد مشخص شد.

استان مرکزی
حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان: محمدحسن آصفری و علی‌اکبر کریمی.
 
استان فارس
حوزه انتخابیه شهرستان‌ جهرم: محمدرضا رضایی.
حوزه انتخابیه فسا: محمدحسن دوگانی.
حوزه انتخابیه اقلید: الیاس طاهری،
حوزه انتخابیه سروستان، خرامه و کربال: داریوش اسماعیلی.
حوزه انتخابیه فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین: حجت‌الاسلام سیدیونس موسوی.
حوزه انتخابیه سرچشمه و شهرستان سپیدان: داریوش اسفندیاری.
 
استان ایلام
 حوزه انتخابیه ایلام، مهران، ایوان، سیروان، ملکشاهی و چرداول: روح‌الله ناصرزاده و حجت الاسلام والمسلمین عمران احمدی.
حوزه انتخابیه دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره: محمدتقی محمدی.
 
استان اصفهان
 حوزه انتخابیه اصفهان: حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک، حمیدرضا فولادگر، ‌مجتبی خیام‌نکویی، کمال حیدری و مجید نادرالاصلی.
 حوزه انتخابیه کاشان: سیدجواد ساداتی‌نژاد
 
استان خراسان شمالی
حوزه انتخابیه بجنورد: قاسم جعفری و موسی‌الرضا ثروتی.
حوزه انتخابیه شیروان: علی جدی.
حوزه انتخابیه فاروج: حجت‌الاسلام عباسعلی رستمی.
 
استان زنجان
حوزه زنجان و طارم: محمد اسماعیلی و سیروس میانجی.
 
استان خراسان رضوی
حوزه انتخابیه مشهد مقدس و کلات: حجت‌الاسلام محمدحسین حسین زاده بحرینی، حجت‌الاسلام پژمانفر، رضا شیران، امیرحسین قاضی‌زاده و جواد کریمی.
حوره انتخابیه کاشمر: اسماعیل‌نیا.
حوزه انتخابیه قوچان: حجت‌الاسلام عباسعلی رستمی.
حوزه انتخابیه چناران و بینالود: محمد دهقان.
حوزه انتخابیه سبزوار: بروغنی و عنابستانی.
حوزه انتخابیه گناباد: محمد صفایی.
حوزه انتخابیه نیشابور: حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا و علی مروی.
حوزه انتخابیه درگز: رزمیان.
حوزه انتخابیه فریمان و سرخس: احسان قاضی‌زاده.
حوزه انتخابیه تربت حیدریه: ابوالقاسم خسروی.
حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار: امیر کلالی
 
استان تهران
حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس: مرتضی آقاتهرانی، یحیی آل‌اسحاق، فاطمه آلیا، سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، لاله افتخاری، زهره الهیان،‌ مهرداد بذرپاش، احمد توکلی، محمدنبی حبیبی، غلامعلی حدادعادل، پرویز داوودی، مجتبی رحماندوست،‌ فاطمه رهبر، علیرضا زاکانی، محمد سلیمانی، زهره طبیب‌زاده‌نوری، محمدجواد عامری‌شهرابی، حجت‌الله عبدالملکی، لطف‌الله فروزنده، سیدعلی قریشی، اسماعیل کوثری، غلامرضا مصباحی‌مقدم،‌ حسین مظفر، سیدمسعود میرکاظمی،‌ الیاس نادران،‌ محمد ناظمی‌اردکانی، سیدمحمود نبویان، بیژن نوباوه‌ وطن، مرضیه وحیددستجردی، مهدی وکیل‌پور.
 
استان سمنان
 حوزه انتخابیه سمنان، سرخه و مهدی‌شهر: علیرضا خسروی.
 
استان یزد
 حوزه انتخابیه یزد و اشکذر: محمدصالح جوکار.
حوزه انتخابیه اردکان: سیداکبر  حسینی‌نژاد.
حوزه انتخابیه تفت و میبد: حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش.
حوزه انتخابیه شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز: محمدرضا بابایی.
 
استان بوشهر
 
حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم: عبدالکریم جمیری
حوزه انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه: موسی احمدی
حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان: سید کمال‌الدین شهریاری
 
استان کهگیلویه و بویراحمد
 
حوزه انتخابیه گچساران و باشت: علی پولادی‌وندا
حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا: ستار هدایتخواه
 
استان قم
 
حوزه انتخابیه قم: حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی، رضا امیرآبادی و حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور
 
استان اردبیل
 
حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین: منصور حقیقت‌پور، مصطفی‌ افضلی‌فرد و صدیف بدری
حوزه انتخابیه مشگین‌شهر: محمود عباس‌زاده
حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار: امیدعلی رعنایی
حوزه انتخابیه گرمی: ولی اسماعیلی
حوزه انتخابیه خلخال و کوثر: بشیر خالقی

حضور یک بازیگر در لیست انتخاباتی مطهری

محمود عزیزی (مدرس و بازیگر سینما و تئا‌تر) که در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شده؛ به ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور به سرلیستی علی مطهری پیوست.خبرگزاری ایلنا: محمود عزیزی (مدرس و بازیگر سینما و تئا‌تر) که در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شده؛ به ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور به سرلیستی علی مطهری پیوست.

حدادعادل: بعید است لیست دیگری به اسم "اصول‌گرایان" منتشر شود

غلامعلی حدادعادل سخنگوی شورای ائتلاف اصول‌گرایان گفت: ممکن است یک عده‌ای که اصولگرا هستند در لیست‌هایی با نام اعتدال و حامیان دولت باشند، اما من پیش‌بینی نمی‌کنم که یک لیست اصولگرای دیگری در جنب لیست ما شکل بگیرد.

بنای ما این است کسی که در لیست ائتلاف است، در لیست جریانات سیاسی دیگری که اصولگرا نیستند، نباشد.

علی ریاض و داوود پرچمي به نفع لیست ائتلاف اصول‌گرایان از کاندیداتوری مجلس انصراف دادند.

اخبار کوثری از داخل اصولگرایان

اسماعیل کوثری عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان گفت: علاوه بر جلسات ستاد اجرایی، 30 کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در تهران جلسات منظمی برای هماهنگی های بیشتر را در ایام تبلیغات انتخاباتی برگزار می‌کنند.

محور تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ائتلاف بر مبنای شعار این ائتلاف یعنی معیشت، امنیت و پیشرفت است قرار است کاندیداها در ایام تبلیغات محور سخنرانی‌ها را روی این سه موضوع قرار دهند.

رایزنی مجدد تعدادی از نمایندگان رد صلاحیت شده با لاریجانی

حبیب برومند، اظهار کرد: بعد از اعلام نظر شورای نگهبان در مورد تأیید صلاحیت شدگان، صلاحیت 15 نماینده فعلی مجلس از سوی شورا تأیید نشد. از این‌رو برخی نمایندگان در نامه‌ای به آیت‌الله جنتی خواستار بررسی مجدد صلاحیت‌شان شدند.وی ادامه داد: در همین راستا هفته گذشته جلسه‌ای را با آقای لاریجانی برگزار کردیم و ایشان قول پیگیری این موضوع را دادند. البته هنوز اطلاعی از پیگیری‌ها به ما داده نشده است. برومند با بیان اینکه از این 15 نماینده رد صلاحیت شده تعدادی مجدداً‌ اعتراض کرده‌اند، گفت: این تعداد شامل کمال‌الدین پیرموذن، محسن صرامی فروشان، صفر نعیمی رز، ارسلان فتحی‌پور، احمد شوهانی، احمد رجایی، علی ایرانپور، مهدی موسوی‌نژاد، محمدمهدی پورفاطمی و بنده است. ما نمایندگان در جلسه با رئیس مجلس نیز حضور داشتیم. وی در پایان گفت: هنوز به صورت غیررسمی و یا رسمی در مورد آخرین وضعیت بررسی صلاحیت به ما اطلاعی داده نشده است. منتظریم تا در روز 27 بهمن به صورت رسمی در جریان تصمیم شورای نگهبان قرار گیریم.

حدادعادل: تخریب اصولگرایان شروع شده

حداد عادل گفت: یک ماشین تخریب برای مقابله با اصولگرایان به راه افتاده است و باید از خدا بخواهیم به ما عنایت کند تا از این گردنه حساس عبور کنیم. در اين دو هفته همه ما بايد برنامه‌هاي مربوط به انتخابات را به همه برنامه‌هاي ديگر ترجيح بدهيم. ما در اين شهر پهناور كه در حكم يك مملكت است احتياج به حضور در جاي جاي شهر داريم تا مردم حس و حال انتخاباتي پيدا كنند و بايد مراقب باشيم دشمن ما كه در كمين نشسته از كوچك‌ترين اشتباه ما استفاده نكند. قوت مواضع ما و هوشياري مواضع ما و اينكه چه حرفي را بايد در دو هفته باقي‌مانده تا انتخابات بزنيم و چه حرفي را نبايد بزنيم در حفظ وحدت بسيار اهميت دارد.

اشکالات جزئی به ترکیب لیست ائتلاف اصولگرایان وارد است

مهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس گفت: لیست ائتلاف اصولگرایان برای ورود به انتخابات مجلس دهم در کلیت خوب است اما اشکالات جزئی به ترکیب این لیست وارد است که امیدواریم برای رای آوری بیشتر، مرتفع شود. البته افرادی که در لیست ائتلاف اصولگرایان قرار گرفته‌اند از وزن و جایگاه سیاسی مطلوبی برخوردارند و قدرت رای آوری نیز دارند.  

جریان انحراف از لیست اصولگرایان کنار گذاشته شد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی لیست ائتلاف اصولگرایان را معتدل توصیف کرد و گفت که جریان انحراف از این لیست به کلی کنار گذاشته شده و هیچ یک از کسانی که بر اساس خط مشی اصولگرایان تحت عنوان انحرافی تعریف می‌شدند اجازه حضور نیافتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم در گفت‌و‌گویی با اشاره به عملکرد مثبت مجلس نهم در سیاست خارجی و مبارزه با فساد، در عین حال غلبه نگاه محلی به نگاه ملی را نقطه ضعف مجلس فعلی دانست و گفت که حدود 70 تا 75 درصد همت نمایندگان متوجه حوزه انتخابیه‌شان است.

توکلی: از اتحاد اصلاح‌طلبان حمایت می‌کنم

احمد توکلی امروز (شنبه) در یک نشست خبری در مورد لیست ائتلاف اصولگرایان اظهار کرد: این یک ائتلاف جدی است و چنین چیزی تا حالا اتفاق نیفتاده و نخواهد افتاد.

وی افزود: گله‌ای که از جبهه پایداری داشتم این بود که از جمع بیرون رفتند. من در شکل‌گیری لیست نقشی نداشتم و مدت‌هاست به جلسه فراکسیونی هم نمی‌روم اما حتما لیستی رای می‌دهم زیرا منطق سیاسی اقتضا دارد وقتی دو جریان فکری تفاوت‌هایی دارند و ما یک مجموعه را ترجیح می‌دهیم کمک نکنیم که آن مجموعه پیروزی‌اش را از دست بدهد.

این نماینده مجلس درباره حضور چهره‌های کمتر شناخته شده در لیست ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: اگر همه نیروها شناخته شده باشند معنی‌اش عدم جابه‌جایی قدرت است. در حالی که مساله مهم پیروزی اصولگرایان است البته من از وجود عقلیت منسجم هم دفاع می‌کنم زیرا هرچه جریانات فکری منسجم‌تر باشند بهتر است. البته طبیعتا دلم می‌خواهد که اکثریت با اصولگرایان باشد.

این عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس درباره اختلاف‌نظر برخی اعضای لیست اصولگرایان در مباحث اقتصادی نیز گفت: ما اگر فرق ائتلاف با حزب را بدانیم این میزان اختلاف اهمیتی ندارد. مشخصاً من با آقای داودی با هم اختلاف‌نظر نداریم و مبنای فکریمان یکسان است. البته آقای آل‌اسحاق به نیروهای بازار نزدیک‌تر است و ممکن است با هم اختلاف مصداقی پیدا کنیم.

وی ادامه داد: شما نمی‌توانید کاری کنید که همه اجزای ائتلاف کاملاً راضی باشند بلکه عقل سیاسی اقتضا می‌کند به نتیجه ائتلاف تمکین کنیم و با آن همراهی کنیم.

توکلی درباره وجود لیست‌های موازی در بین اصولگرایان و اصلاح‌طلبان اظهار کرد: غیر از لیست‌های دو جریان اصلی بقیه لیست‌ها حیات‌شان بیشتر رسانه‌ای است تا اجتماعی. به ویژه در شهری مثل تهران که شهر بزرگی است و از نظر انتخابات یک دریای بی‌کران است فقط دو جریان اصلی که بدنه اجتماعی گسترده دارند می‌توانند خودشان را به مردم معرفی کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره عدم حضور علی لاریجانی در ائتلاف اصولگرایان نیز تصریح کرد: آقای لاریجانی سلیقه‌اش چیز دیگری بود. تا جایی که من اطلاع دارم ایشان از تبلیغات و نحوه رسیدن به لیست انتقاداتی داشتند. البته نبود ایشان خیلی هم تاثیرگذار نیست زیرا ایشان حزبی ندارد و نامزد تهران هم نیست. آسمان به زمین نمی‌آید. اگر من یا آقای لاریجانی در لیست نباشیم اگرچه تاثیراتی داریم اما زیر و رو نمی‌کنیم.

اصلاح طلبان:

دو نامزد لیست جامعه مدرسین مورد حمایت اصلاح طلبان قم

مهندس مهدی فراهانی عضو هیات رئیسه شورای مشورتی اصلاح طلبان قم گفت: دو نامزد لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه برای حوزه انتخابیه قم ، مورد حمایت اصلاح طلبان قم می باشد.شورای مشورتی اصلاح طلبان برای گزینه سوم مورد حمایت این جریان سیاسی، هنوز به توافق نرسید و این لیست به احتمال فراوان تا روز دوشنبه بسته خواهد شد.

لیست اصلاح طلبان تا 2 روز آینده نهایی می شود

حکیمی پور دبیر کل حزب اراده ملت گفت: اصلاح طلبان به همراه حامیان دولت لیست مشترکی را می دهند، همچنان تا زمان تبلیغات زمان اعلام لیست را خواهیم داشت اما تا 2 روز آینده آن را اعلام می کنیم. این لیست در تهران 30 نفره خواهد بود و به طور حتم در آن افرادی با سبقه مناسب سیاسی حضور خواهند داشت.  هنوز روی چند نفر اجماع لازم انجام نشده اما به طور حتم در ساعت های آینده این مهم انجام می شود و افرادی با تجربه و شناخته شده حضور پیدا می کنند.

فهرست نامزدهای مورد حمایت اصلاح طلبان در تبریز اعلام شد

شورای اصلاح طلبان تبریز در نشست شنبه شب خود در مورد فهرست مورد حمایت خود در انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر به اجماع رسیدند.

مسعود پزشکیان
میرعلی اصغر الموسوی
حجت الاسلام عباس عباس زاده
محمدرضا اسلامی
زهرا اسلامی
شهاب الدین بی مقدار

جمعیت متخصصین و ایثارگران حامی دولت اعلام موجودیت

عباس مزروعی خبر داد: در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، جمعیت متخصصین و ایثارگران  حامی دولت با اعلام اسامی نامزدهای انتخاباتی خود در اصفهان اعلام موجودیت کرد.

عباس مزروعی حقوقدان و عضو  جمعیت متخصصین و ایثارگران با اعلام این خبر گفت: اعضای لیست «جمعیت متخصصین و ایثارگران حامی دولت» آنچنان که از نامش پیداست در نظر دارند حمایت از سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید را در راس برنامه های خود قرار دهند.

مزروعی که از وکلای صنف کشاورزان استان اصفهان در پرونده  زاینده رود است، در توضیح برخی از برنامه های «جمعیت متخصصین و ایثارگران حامی دولت» افزود: اعضای این لیست با تاکید بر حفظ محیط زیست در خطر استان، احیاء زاینده رود، افزایش اشتغال و  توسعه صنعت بخصوص صنعت توریسم برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام موجودیت کرده اند و در نظر دارند دولت یازدهم را در راه رسیدن به اهدافش همراهی کنند.

اسامی سیزده نامزد قطعی جریان اعتدال

محمد کاسبان، دبیر کل جبهه گفتمانی اعتدال از ائتلاف جریان های مردمی اعتدال گرا برای حضوری مستقل با فهرستی واحد در انتخابات پیش روی مجلس خبر داد و عنوان این جریان را موج مردمی اعتدال با نام مخفف " ما " اعلام کرد و گفت: مشی اعتدال و عقلانیت و توجه به منافع ملی در راستای پیشرفت همه جانبه کشور رویکرد اصلی این جریان خواهد بود.

به گزارش تابناک، کاسبان در معرفی نامزدهای مورد حمایت در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران با اشاره به چهره های قطعی گزینش شده، تکمیل لیست 30 نفره را به روز شروع تبلیغات رسمی موکول کرد و گفت: تا امروز نام گزینه های ذیل به عنوان نامزدهای مورد حمایت ما قطعی شده است: علی مطهری، حسن بیادی، محمد کاسبان، کاظم جلالی،محمد غرضی، الیاس حضرتی، پرویز کاظمی، رفعت بیات، مصطفی کواکبیان، حسن سبحانی، پروانه مافی، حجت الاسلام والمسلمین فاطمیه و محمد کریم شهرزاد
وی هفته جاری را زمان تکمیل نهایی این فهرست تا اعلام 30 نفر قطعی عنوان کرد و احتمال ائتلاف با سایر جریانات را نیز منتفی ندانست.
کاسبان درباره انتخابات خبرگان رهبری در تهران نیز اعلام موضع نمود و حمایت از ائتلاف منسوب به آیت الله هاشمی رفسنجانی را برنامه جریان متبوع خود خواند و افزود: به زودی ستاد مردمی آیت الله هاشمی رفسنجانی را برای تبلیغات در حوزه انتخابیه تهران رسماً راه اندازی خواهیم نمود.دبیر کل پیشگامان اعتدال، همچنین با انتقاد از فقدان نگاه سرمایه ای به داوطلبان احراز نشده و رد صلاحیت شده انتخابات گفت: به دنبال طرحی برای دعوت و بهره گیری از ایده ها و اندیشه های این افراد نیز هستیم و همه باید کمک کنیم تا روحیه و رویه مشارکت جویانه در این چهره ها تخریب نشود.

سخنگوی شورای عالی انتخاباتی اصلاح طلبان اصفهان لیست دوم اصلاح طلبان را تکذیب کرد

مهدی مقدری ضمن تکذیب خبر لیست دوم اصلاح طلبان اعلام داشت: دست کم در مورد خانم ها کشتی آرا و جعفری پیگیری های صورت گرفته خلاف ادعای خبر فارس را نشان می دهد.
وی افزود: این دو بزرگوار به ما اعلام کردند که هیچ هماهنگی برای این اقدام صورت نگرفته و با هیچ کس دیدار و مذاکره نداشتند. مقدری تصریح کرد: سرکار خانم جعفری با صدور اطلاعیه ای حمایت قاطع خود را از لیست اصلاح طلبان اعلام کرد و یک منبع موثق و نزدیک به سرکارخانم کشتی آرا اعلام داشت "ایشان با هیچ کس درباره تداوم حضور صحبت نداشته اند". سخنگوی شورای عالی انتخاباتی اصفهان در پایان این مساله را شیطنت و بی اخلاقی رسانه ای عنوان کرد و افزود: رقیب ما به جای ایجاد تردید و خبرهای جعلی تلاش کند نسبت به کارنامه خود در 12 سال زمامداری مجلس و همراهی با دولت احمدی نژاد به مردم پاسخگو باشد.


شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان لیست کاندیداهای خود در چند شهر دیگر را اعلام کرد

اصفهان: خالقی - تاج الدین - حمیدی - عابدی - محمدی

♦️اردستان: رمضانی

♦️شهرضا: شجاعی

♦️نایین:کریمی

♦️فریدن: شریفی

اسامی کاندیداهای مورد حمایت اصلاح طلبان استان اصفهان در دیگر حوزه ها طی چند روز آینده به مردم غیور استان اصفهان معرفی خواهد شد.

مرعشی: مطهری نفر دوم لیست اصلاح‌طلبان است

سید حسین مرعشی عضو شوراى عالى سیاستگذارى ائتلاف اصلاح طلبان گفت: شنبه لیست ائتلاف اصلاح طلبان منتشر مى‌شود و على مطهرى نیز نفر دوم لیست اصلاح طلبان است. لیست اصلاح طلبان با عنوان «ائتلاف ٩٢؛ گام دوم» منتشر می‌شود و متشکل از 8 خانم و ٢٢ آقا خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل