بازدید 2724

دولت گذشته هر نقدی را دشمنی تلقی می کرد

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سابق اعتقادی به عقاید و تفکرات دیگران و تضارب افکار نداشت و هر نقدی را دشمنی تلقی می کرد.
کد خبر: ۵۶۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 13 February 2016
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، گفت: دولت یازدهم وعده های قابل توجهی از جمله ایجاد آزادی های مشروع و توسعه این آزادی ها را در چارچوب قانون داد که طبیعتا ایجاد این آزادی ها نیازمند وجود احزاب قوی است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وجود احزاب قوی نیاز به زیر ساخت هایی از جمله خانه احزاب دارد و با توجه به احیای این تشکل در دولت یازدهم امیدواریم  خانه احزاب بتواند به دور از تندروی ها و با رعایت تمام مصالح نظام و در چارچوب قانون حرکت کند و با آرامش خاطر فعالیت کند و نسبت به مسایل مختلف نقد منصفانه داشته باشد.

جعفرزاده ایمن آبادی اظهار داشت: عدم وجود تفکرات حزبی موجب بالا بودن هزینه های سیاسی کشور است در انتخابات کاندیداها  به دلیل اینکه تفکرات حزبی حاکم نیست با شعارهای فردی و هزینه های شخصی فعالیت می کنندبنابراین امیدواریم دولت یازدهم بتواند احزاب را به صورت جدی فعال کند و احزاب نیز به صورت قانونمند به فعالیت بپردازند.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم به هر دلیلی در مسایل داخلی مشکلات عدیده ای دارد و بخش اعظمی از وقت دولت صرف برجام شده است ابراز امیدواری کرد: در زمینه حل مشکلات داخلی دولت بتواند اقدامات اساسی انجام دهد و در این زمینه جای کار بسیاری وجود دارد.

جعفرزاده ایمن آبادی اظهار داشت: دولت گذشته اعتقادی به وجود احزاب نداشت و خودش به عنوان حزب عمل می کرد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت سابق اعتقادی به عقاید و تفکرات دیگران و تضارب افکار نداشت و هر نقدی را دشمنی تلقی می کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی