بازدید 2548

تشکیل فراکسیون پیشگیری و مبارزه با فساد در مجلس

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس از تشکیل فراکسیون پیشگیری و مبارزه با فساد خبر داد وگفت: در برنامه این فراکسیون پیشگیری و مبارزه با فساد در کنار هم گنجانده شده است، یعنی باید قوانین موجود بررسی و در صورت نیاز قوانین جدید به تصویب برسانیم تا مجموع این اقدامات به کاهش و نابودی فساد در کشور منتهی شود.
کد خبر: ۵۶۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 13 February 2016
عباسعلی منصوری آرانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در رابطه با اقدامات صورت گرفته برای تشکیل فراکسیون پیشگیری و مبارزه با فساد گفت: ایده تشکیل این فراکسیون در پی اوامر و رهنمودهای موکد مقام معظم رهبری بوده و بر اساس تصمیم برخی از نمایندگان، فراکسیون پشگیری و مبارزه با فساد از امروز شکل خواهد گرفت.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی افزود: وظیفه این فراکسیون بررسی راههای نفوذ فساد و اصلاح قوانین مورد نیاز است، همچنین فراکسیون از بعد نظارت هم به قضیه نگاه داشته و در کنار سازمان بازررسی کل کشور، کمیسیون اصل 90، دیوان عدالت اداری و سایر مجموعه هایی که با فساد مبارزه می کنند در راستای پیشگیری و مبارزه گام خواهد برداشت.

وی در رابطه با ضرورت تشکیل این فراکسیون تصریح کرد: بارها مقام معظم رهبری برمبارزه با فساد تاکید کرده اند، در دیدار روزگذشته نمایندگان با ایشان نیز باردیگر به مبارزه با فساد تاکید شد که این موضوع نشانگر احساس خطر معظم له بوده و اگر در این زمینه کوتاهی کنیم مشکلاتی گریبان نظام را خواهد گرفت.

طراح تشکیل فراکسیون پیشگیری و مبارزه با فساد ادامه داد: به همین دلیل فراکسیون پیشگیری و مبارزه با فساد از امروز شروع به کار و پس از سیر اقدامات اولیه برای جذب نمایندگان، به صورت رسمی کار را آغاز خواهد کرد.

وی در رابطه با ضرورت مبارزه با فساد و برنامه های این فراکسیون برای مبارزه نیز بیان کرد: فساد به علت نگاه یک بعدی شکل می گیرد، در صورتی که مجموعه ای از فسادها جامعه را دچار مشکل ساخته و به عقیده بنده هیچگاه به طور جدی به این قضیه وارد نشده ایم، از این رو اگر مجلس عزم جدی برای ورود به این مساله داشته باشد اقدامات بسیار مفیدی صورت خواهد گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در برنامه این فراکسیون پیشگیری و مبارزه با فساد در کنار هم گنجانده شده اند، یعنی باید قوانین موجود بررسی و در صورت نیاز قوانین جدید به تصویب برسانیم تا مجموع این اقدامات به کاهش و نابودی فساد در کشور منتهی شود.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس بیان داشت: به عقیده بنده بعد از آغاز کار انگیزه بسیاری را در بین مردم خواهیم دید و اقدامات بزرگی شکل خواهد گرفت./



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار