بازدید 11963
۸

«خیر اربعین» همچنان گمنام است

هنوز جزئیاتی از نام و نشان یک خیر تهرانی به نام «خیر اربعین» منتشر نشده اما وی برای دومین بار با واریز یک میلیارد تومان، زمینه آزادی ۳۲ زندانی را فراهم کرد.
کد خبر: ۵۶۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 12 February 2016
هنوز جزئیاتی از نام و نشان یک خیر تهرانی به نام «خیر اربعین» منتشر نشده اما وی برای دومین بار با واریز یک میلیارد تومان، زمینه آزادی ۳۲ زندانی را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آذر ماه سال جاری بود که محسن نصیری رئیس انجمن حمایت از زندانیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدام خداپسندانه یک خبر ناشناس در ایام اربعین حسینی(ع) گفت: این خیر تهرانی با واسطه یکی از فرزندان شهدای بزرگ دوران دفاع مقدس مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به انجمن حمایت زندانیان مرکز واریز کرد تا زمینه آزادی تعدادی از زندانیان فراهم شود. این خیر درخواست کرده بود با این پول زندانیان زن دارای فرزند که به دلیل بدهی مالی در زندان هستند آزاد شوند که ۲۱ زندانی زن امروز آزاد شده و به جمع خانواده پیوستند.

حالا این خیر ناشناس که به نام خیر اربعین معروف شده با واریز یک میلیارد و ۸۸ میلیون تومان ۱۰ زندانی را به مناسبت مبعث رسول (ص) و ۲۲ زندانی را در ایام دهه فجر آزاد کرده است. گفته می شود این بار اولویت آزادی با کودکان زیر ۱۸ سال در کانون اصلاح و تربیت تهران است.

نصیری نمی داند این خیر کیست و تنها فردی که اطلاع دارد همان فرزند شهید شاخص است. اصرارها و تلاش ها برای مصاحبه با این خیر اربعین و گمنام بی ثمر مانده اما وی همچنان آزادی زندانیان را در دستور کار خود دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۱
انتشار یافته: ۸
سلام خوشا به سعادت این مرد بزرگ انشاالله با نیت پاک باش
انشاالله که پولشون مثل کارشون که کار پاکی هست پاک باشه
الهی به محمد وآل محمد صلی الله علیه وآله خداوند همه رو عاقبت به خیر فرماید
خداوند انشاء الله انقدر به اين خير بدهد تا هرچه كه در دل دارد بر آورده كند
خداوند اجرش دهد. جز دعا کردن کار دیگه ای از دستم بر نمیاد.
يه روزي كه خيلي ناراحتي اين خبر رو ميخوني و فكر ميكني چه قدر خوبه كه هنوز هم ادم هايي هستند كه مشكلات بقيه براشون مهمه. اونم بدون هيچ ادعايي.
درود بر ایشان
این افراد نگین های جامعه و منشا خیر و برکت هستند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل