بازدید 18582

حمله ایرانی‌ها به صفحه مجازی فوتبال ژاپن

کد خبر: ۵۶۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸ 23 January 2016
گروهی از علاقه مندان به فوتبال ایران در ادامه‌ی رفتارهای ناشایست به صفحه رسمی اینستاگرام تیم ملی ژاپن حمله کردند.

به گزارش ایسنا، تیم امید ایران که به عنوان تیم دوم از گروه خود به مرحله یک چهارم نهایی انتخابی المپیک در قاره آسیا صعود کرده بود، در این مرحله با 3 گل برابر ژاپن شکست خورد تا رویای صعود به المپیک برای فوتبال ایران حداقل برای چهار سال دیگر تمدید شود.

بعد از این دیدار متاسفانه عدم استفاده درست از شبکه های مجازی بار دیگر نمود پیدا کرد و کاربران این بار به صفحه رسمی فدراسیون فوتبال ژاپن حمله کردند و با توهین سعی در خالی کردن عصبانیت خود بعد از شکست داشتند.

متاسفانه این اتفاق برای اولین بار نیست که بعد از تقابل های ورزشی رخ می دهد. نمونه های دیگر آن صفحه فیسبوک لیونل مسی بود که واکنش های زیادی داشت.

همچنین حمله و توهین به صفحه اجتماعی "زایتسف" بازیکن تیم والیبال ایتالیا، "میلوارد مازیچ" داور بازی ایران و آرژانتین و "بنجامین ویلیامز" داور بازی ایران و عراق در جام ملت های آسیا دیگر اتفاقات مشابه ای بوده است که متاسفانه کم کم باعث بدنامی نام ایران و ایرانی شده است.

عدم شناخت درست از شبکه های مجازی و توهین به اشخاص و تیم ها راهی به واقع پوچ است که نه تنها شخصیت افراد را زیر سوال می برد بلکه مرحله ای بالاتر، یک کشور را نیز زیر سوال می برد.

فراموش نکنیم همین تماشاگران ژاپنی مدت هاست به هر کشور و ورزشگاهی سفر می کنند بعد از بازی صرف نظر از نتیجه به تمیز کردن ورزشگاه می پردازند که بازتاب خوبی داشته است و اتفاقا در ورزشگاه های ایران نیز صورت گرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۵
انتشار یافته: ۵۱
خب بهتره به جای اینهمه خبر توهین برین چارتا تبلیغ فرهنگی از شبکه های اجتماعی برای مردم بزارین...این که جرم نیست هست؟؟؟؟؟
پاسخ ها
رضا
| Netherlands |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
وقتی حمله به سفارتخانه ها اسمش میشه : شور انقلابی دیگه .......
تمام مشکلات ما از فرهنگ ماست . حتی مشکلات اقتصادی ما اکثرا ریشه در فرهنگ ما دارد .
حالا خدا را شکر به سفارت ژاپن حمله نکردند.
بي فرهنگي توي ايرانيها مسري شده
کلا دیگه همه دنیا ایرانی هارو میشناسن و اینجور چیزا براشون عادی شده...
پاسخ ها
یونس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
کاش می شد نظرات این منفی دهنده ها رامی دیدیم تا کمی ادم می شدند
ژاپن مستحق برد با گلهای بیشتر بود.
فرهنگ دو هزار و خورده ای ساله!!! خخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
نه بابا این ها را از روی ترس میگن هندوانه زیر بغل مردم میذارن که پر بی فرهنگی ما مردم اونهایی که میفهمن چه خبر را نگیره. و تازه از اون زرنگتر ها روی سرشون سوار شه.
خدایش اگه ما با فرهنگترین مردم پس خارجی ها فرشته هستند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا متاسفم از این جماعت بی فرهنگ و بی اخلاق، ای کاش راهی برای جلوگیری از این کار وجود داشت
این کار باید به شکل قانونی ممنوع بشودو جریمه زندان داشته باشد. هیچ آبرویی برای ایرانی ها توی دنیا نمانده .
واقعا باعث تاسفه.. اینکه یه عده ای به خودشون اجازه میدن نماینده فرهنگ یک کشور و یک ملت باشند و ادب و تربیت خودشون رو به اسم یک ایرانی در جاهای بین المللی نمایش میدن و باعث بدنامی ایران و ایرانی میشن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
اینها متاسفانه از درون همین جامعه رشد کردمئد!
به نظر من در قبال اين رفتارهاي ناشايست كه فقط در جهت خراب كردن چهره ايران و ايرانيه، پيشنهاد ميكنم با اظهار نظرهاي مثبت و تبريك گفتن به بازيكنان ژاپني بخشي از اين منفي نگري ها رو ميتونيم خنثي كنيم.
چون ایرانی قادر نیست بر خود مسلط باشد بهتر است از فیلترینگ در این مواقع استفاده کرد
اینا خیلی مشکوکه از کجا معلومه اینا ایرانی باشن؟شاید کسانی هستند که میخوان وجهه ایران را خراب کنند جا دارد مسولین امنیتی این موارد رو نیز کنترل کنند حیثیت ایران خدشه دار شده
پاسخ ها
یک نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
به نظرم اهل جیبوتی هستند!
بهترين پيشنهاد من اين است كه به غير از ياهو تمام صفحات اجتماعي بسته شوند چون ما هنوز طرز درست استفاده كردن از آن را ياد نگرفتيم. همين چند روز پيش بود كه با همين صفحات سوشا مكاني را از فوتبال جدا كرديم.
پس پلیس فتا کجاست اینجور مواقع؟؟؟
انتظار داشتند تیم ملیشان با کمترین هزینه و پائینترین اردو میخواسته با دعا و صلوات خانوده و مسئولین بی برنامه و غیرت یوزپلنگی به المپیک برسه و الان هم که شکست حقش بوده و من هم ناراحتم که غرور این همه بازیکن جوان و ملت به تمسخر گرفته میشه هر دوره و هیچوقت پایانی هم نداره ! خدایش حیف نیست تیم منظم و با مدیریت و برنامه ریزی شده ژاپن با کلی هزینه سقوط کنه و تیم ما بره المپیک!خوب این خودش یک ظلمه در حق کشورهایی که مدیر یت و برنامه ریزی دارند و من به ژاپن تبریک میگم و حتی به قطر چون فقط با برنامه ریزی و مربی درجه یک خارجی میتوان به المپیک رفت لطفا کمتر وطن وطن کنیید این داستانها خیلی وقت رنگ باخته! ولی عجب پولی این وسط دلالان ورزشی میبرند.حلال و حلال!
آیا به اینهایی که مرتکب این چنین کارهایی می شوند میتوان ایرانی گفت؟
خوب كاري ندارد شناسايي كنيد و چند تا شان را محاكمه تا عبرت ديگران شود .
(گروهی از علاقه مندان به فوتبال ایران در ادامه‌ی رفتارهای ناشایست) یعنی چی برادر دیگه کاملا روشن هست که اینها اعضا سایبری همون گروه هایی هستن که به سفارتخونه های حمله میکنن و این رو میگن که ما کاملا چهره واقعی ایران هستیم و تلاش دارن که چه در عرصه سیاسی وچه فرهنگی این رو نشون بدن . هیچ فوتبال دوستی اینکارها رو نمیکنه .
سفارت ژاپن تسخیر نشه صلوات!!
عدم شناخت از شبکه‌های مجازی؟
همینا در دنیای واقعی از در و دیوار سفارت بالا میرن!
خاک بر سر بی فرهنگ ما که ادعاهامون گوش فلک رو کر کرده ولی هیچ بویی و از اخلاق وانسانیت نبرده ایم.
وقتی 5 تا برادر میرن مزاحم خواهراشون رو کتک میزنن و اسمشو میزارین غیرتمند!!! و کلی هم طرفدار دارن؛ انگار نه انگار که مملکت پلیس داره؛ وقتی در ماجرای سفارت عربستان مسخره کردن جیبوتی و ... میشه افتخار، طبیعیه که همین آدما به صفحه مسی و تیم فوتبال ژاپن و ... هم حمله کنن و احساس شجاعت بهشون دست بده!
بنام خدا
فراموش نباید کرد که برداشت کاشته های قبلی ما و همنوعان ژاپنی است همانند آنچه در فرهنگ رانندگی کاشته ایم و امروز درو می کنیم.
سلام تربیت خانوادگی وفرهنگ عمومی جامعه که برخاسته از رفتار مخفی وآشکار اولیاء درخانواده ومسئولین هرجامعه است نشان می دهد که چه تفاوت عمیقی بین این ما وژاپنیها وجوددارد.هیچ ربطی هم به مذهب ندارد بلکه ریشه درتربیت نسل آن جامعه توسط پدرمادر معلمان ومسئولین کشور دارد.
سلام
پیشنهاد میکنم پلیس فتا این موارد رو به دقت رسد کنه و افرادی رو که در این گونه حرکات حضور دارند و احتمالا هم در همه این موارد یک سری افراد و تکراری هستند رو شناسایی و جریمه کنه. احتمالا برای درست انجام شدن اینکار به یک قانون مدون هم احتیاج داریم که مسئولین قانونگذار می توانند در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند. در واقع می توان گفت یکی از مهمترین وظایف پلیس فتا باید همین باشه، چون این افراد با آبروی یک ملت بازی می کنند.
با تشکر
متاسفیم
این هموطنا نمیدونن با اینکاراشون چقدر در دنیا آبرومون میره!وگرنه این کارای ضد میهن رو انجام نمیدادن! لطفا برنامه ریزی و اطلاع رسانی کنین تا ذهن همه نسبت به ابعاد زشت موضوع روشن شه. تا قبح واقعی موضوع رو درک نکنیم نمیشه جور دیگه ای ازش ممانعت کرد!
متاسفم برای یک عده انسان بی فرهنگ که اینطور با آبروی بقیه مردم و کشورمون بازی می کنن و و میشن نماینده بقیه مردم.
جای تاسف داره
من از این همه خشم و نفرت پراکنی متعجبم، آخه برای چی؟!
خب سطح فوتبال ما همینه
سطح فرهنگ حاکم بر ملت هم همینه
اصولا ملت هنرمند و بافرهنگی به اون اندازه که تبلیغ میکنیم و میگیم «هنر نزد ایرانیان است بس» هم نیستیم
یک ملت احساساتی و کم کار و پرتوقع که دنیا رو سیاه و سفید می بینند هستیم
واقعیت اینه که ما هم میخوایم مذهبی شماره یک باشیم هم مدرنیته به سبک غربی!
حالا نه اینیم نه اون!
معلومم نیست چه معجونی هستیم!
از ماست که بر ماست ....
حافظ می خور که شیخ و مفتی و محتسب
چون نیک بنگری ؛ جمله تزویر می کنند
همه ما از همه چیز انتقاد می کنیم اما برای خلاف کردن خودمان تبصره می سازیم!
چرا این مسائل رو رسانه ای میکنید ؟! شما اینجور ادما رو میارین تو مرکز توجه . اونها هم افرادی کم ظرفیت هستن که دنبال همین توجها هستن
هرچه بگندد تمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک
ژاپن انصافا خوب بازی کرد و حقش برد بود..تیم ما مثل تیمهای عربی همش خطا میکرد و یا خودشون هی زمین میزدند..ژاپن خوب بازی کرد و برد ..متاسفانه فرهنگ ما از منطق رو به زور و گستاخی اورد
قابل توجه معترضين به عربستان و درخواست عربستان براى بازى نكردن در ايران
قابل توجه اونا که فکر میکنن هزینه کردن برای آموزش و پرورش لزومی نداره، هنوز روزهای فاجعه بار در راهه
خودتون رو خسته نکنید. درصد قابل توجهی از مردم ما سرشار از کینه و عقده و نفرت و خشم و بی فرهنگی و بی ادبی و غیره می باشن که هیچ کاریش هم نمیشه کرد. هیچ کاری. پس بذار خوش باشن!!!!!
اين مساله بايد به جد و واقعي ( نه شعاري) مورد بررسي قرار گيرد چرا كه علاوه بر جواني و خامي يك عده ، بوي توطئه هم به مشام مي رسد . توطئه تخريب وجهه ايراني در ديپلماسي ورزشي !!
کاشکی به جای توهین به ژاپن فدراسیون فوتبال و زیر سوال می بردند چون لایقش هست
چرا نمیشه کسانی را که همچین کارهایی میکنند برای همیشه از دسترسی به سایتهای اجتماعی محروم کرد؟
باید مطالعه شود علت چیست؟ کار جامعه شناس وروانشناس است
زماني هنر نزد ما بود و ديگر نيست هنر نزد با فرهنگ ها است و بس
شرم آوره.....تاوقتیکه محدودیت سنی نداشته باشه وضع همینه آخه بچه 9ساله به چه علت تبلت و اینترنت داشته باشه .....همین باعث میشه به راه کج کشیده بشه.... دلمون خوشه می گیم کشور متمدن بافرهنگ هستیم.....تاکی فردی بایدبه خود اجازه دهد به صفحه مردم حمله کنه .......آیاتذکرنبایددادبه چنین افرادی که فقط برا ناسزاگفتن صفحه مجازی درست کردند ......آیانبایدرسیدگی هابیشتربشه ........یادمون باشه فیلترینگ فضای مجازی باعث بدتر شدن وضع میشه مابایدبه بچه هامون یاد بدیم وفرهنگ سازی بشه مردم ازفضای مجازی درست استفاده کنند.....آبروی یک کشوردرمیون هست.......خب کجای دنیا فوتبال روبامیدون جنگ اشتباه می گیرند
بسیار از برد ژاپن خوشحال شدم و از این حرکت ناشیانه و ضدفرهنگی عده ای ناراحت. ای کاش ژاپن 4 یا 5 گل دیگه هم زده بود
غرورکاذب وتکبرباعث میشه بسیاری ازاخلاقیات وقوانین وحقوق بشروهمه چیزنادیده گرفته بشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل