بازدید 27595

طعنه معنادار کارگردان «کیمیا» به منتقدان

جواد افشار کارگردان «کیمیا» درخصوص انتقادهایی که اخیرا به این سریال شده گفت: من در این رابطه بعد از اتمام پخش سریال صحبت می کنم.
کد خبر: ۵۶۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 22 January 2016
جواد افشار کارگردان «کیمیا» درخصوص انتقادهایی که اخیرا به این سریال شده گفت: من در این رابطه بعد از اتمام پخش سریال صحبت می کنم.
 
به گزارش میزان، وی در رابطه با انتقادهای گریمور این سریال به گریم مهراوه شریفی نیا گفت: من از مصاحبه امیر اسکندری اطلاعی ندارم و باید بگویم صحبتهایی که به او نسبت داده می شود بسیار غیر منطقی است برای مثال چطور می شود هر چیزی را که یک هنرپیشه می گوید ما بپذیریم اصلا باید دید چنین چیزی را اسکندری گفته یا نه.

وی گفت: با توجه به درکی که امیر اسکندری از روابط حرفه ای و سلسه مراتب در کار دارد فکر نمی کنم چنین چیزهایی را گفته باشد.
 
این کارگردان افزود: باید دید مصاحبه او و انتقادهایی که به گریم مهراوه شریفی نیا داشته صحت دارد یا نه.
 
افشار در بخش دیگر از صحبتهایش در خصوص اینکه بسیاری از بازیگران «کیمیا» نمی خواستند در فاز سوم این سریال باشند گفت: من نمی دانم چنین چیزی از کجا درز پیدا کرده است اصلا کدام یک از بازیگران تاکنون در مصاحبه هایشان اینگونه گفته اند؟ اینها حرفهای زشتی است که به آنها نسبت داده می شود نباید به این مسائل دامن زد شاید عده ای افترا می زنند و می خواهند یک عده را در سینما خراب کنند اینها همان آنهایی هستند که یک روز به رضا کیانیان یک روز به امیر اسکندری و یک روز به مهراوه شریفی نیا چنین چیزهایی را نسبت می دهند.
 
افشار در پایان در رابطه با انتقادهایی که به این سریال «کیمیا» می شود گفت: اصلا چنین انتقادهایی انجام شود در رابطه با این موضوع می خواهم بگویم قطاری که سرعت نگیرد سنگش نمی زنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱۰
انتشار یافته: ۲۶
سریال بسیار ضعیفیه و کاملا واضحه که دقت فدای سرعت شده و اینقدر ضعف داره که نقاط قوتش سوزن در برابر کوهه!!!
چطور میشه بعد از 23 سال بچه های کیمیا باخودش همردیف و همسن هستند؟؟؟ حتی سن آزاده هم بسیار کوچکتر از بچه های خود کیمیا هستند درحالیکه آزاده 4 یا 5 سال داشت هنوز کیمیا خودش بچه دار نشده بود....؟ البته این مشتی از خرواره و نقطه ضعف اساسی تر از این ظواهره
اینه که مخاطب برای ماهواره و سریالاش فرش قرمز پهن میکنه
پاسخ ها
میثم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
شرمنده من هرچی فکر کردم نفهمیدم سن این افراد رو چطوری تشخیص دادین. آخه تو دیالوگا که چیزی گفته نشده. از رو چهره هم که نمیشه تفاوت بین 24 یا 28 سال رو با این دقت تشخیص بدیم. اگه امکانش هست یه مشت دیگه! از این خروار بردارید!!
به نظر من که بینندگان زیادی داره، چون جوک های زیادی در موردش ساخته میشه!!!
اگه دقت کنید جدیدا کمتر در مورد سریال های ماهواره ای جوک ساخته میشه. اونا هم یه دوره ای داشتن که گذشت!
محمد
| Germany |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
اتفاقا" خیلی سریال پرمحتوا وپر ازنکات ریز و آموزنده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
وجود همچین سریال ها و فیلم های بی ارزش با چنین کارگردان های پر ادعا یی هست که باعث شده صدا و سیما و سینما ایران مورد بی توجه ی مردم قرار بگیرد بعضی ها هنوز نمی دانند که اکنون دیگر دهه 60 نیست که با سریال های ابکی و وجود دو شبکه در پیتی سر مردم کلاه گذاشت
حمید جان
نا اینکه سریال های ماهواره ایی هم چی تمومن
برو بابا
اصلا بفرماييد سريال كيميا چي هس كي و كجا پخش ميشه؟؟؟؟؟
گریم به این نازی چشه . درسه برا هممون . اگه میخای یکی را 23 سال پیرتر نشون بدی یک عینک بزن تمومه
به این آقای کارگردان بگین از کجای فیلم میخوای دفاع کنی؟؟؟ از توهینش به شعور مخاطبان؟ یا کارهای روی اعصاب بازیگر اصلی و یا آب بستن های بیجا برای ایجاد حس جذابیت کاذب؟
فکر نمی کنی صحنه های جنگ نشان دهنده رشادت های عزیزان ما در راه آزاد سازی خرمشهر نبود؟ کیمیا اگه اون زمان مثلا 27 ساله بود و بعد 28 سال دوباره داره نشون داده میشه یعنی این چهره کیمیا و شوهر سابقشون چهره یک انسان حدود 60 ساله هست ؟ اگر آمپول بوتاکس که هیچ زیر سرم بوتاکس هم میفرستادی اینقدر جوان نمیموندن . اما خوب کلی به جاش میخندیم از این سریال شبها ..
کارگردان فیلم کیمیا مدیون خون شهدای تکاور نیروی دریایی،دانشجویان دانشگاه افسری و نیروهای پادگان دژ ارتشه که دلاورانه 34روز به لشکرهای قدرتمند عراق اجازه ورود به خونین شهرو ندادن و شرافتمندانه به خون خودشون غلتیدن و از خاک و ناموس مملکت دفاع کردن و متاسفانه در این فیلم نه تنها یادی ازشون نشده بلکه کارگردان آگاهانه سعی کرده ترکیب مدافعان خرمشهر رو طور دیگه ای نشون بده.....
درود خدا بر شهدای عزیز ایران اسلامی که تا ابد مدیون خون این عزیزان هستیم.
اين سريال مثل تئاترهاي مدرسه مون ( شايدهمه مدرسه ) در دهه شصته
همه شخصيت هاي منفي سياه محض و همه شخصيت هاي خوب سفيد و زيبا
فكر ميكنم ديگه بعد ٤ دهه از انقلاب اين مدل ، براي نسل هاي بعدي انقلاب ديگه جوابگو نيست ، براي من كه ديگه نيست
ضمن اينكه در دوره مربوط به جنگ و بعد فتح خرمشهر ، حوادث كه در تهران اتفاق ميفتاد انگار نه انگار كشور درگير جنگه . حتي براي افراد و جوانان انقلابي محل !! همه خيلي راحت مدرسه ميرفتن و سركار و انتخاب مسير زندگي و كار و ً...!!!! من كه يك دختربچه بودم، اهالي محل و خانواده ام كه انقلابي هم نبودن ، اينطوري نبودن
باید گشت و نقاط قوت این سریال را پیدا کرد..که خیلی کم است
مگه دلشونو اینطور خوش کنند که قطار سرعت گرفته و سنگ خورده محتوای کار اونقدر ضعیفه که جایی واسه دفاع نگذاشته. طراحی صحنه. لباس و جلوه های بصری یکی از ارکان ساخت فیلم و سریاله. تا جایی که در جشنواره ها مورد بررسی قرار میگیره امتیاز دهی میشه رتبه بندی میشه. همینطور گریم و سناریو. فقط باید از آقای افشار بابت طولانی ترین فکاهی سیما تشکر کرد کاری که به شعور مردم ایران توهین کرده.یاد خاله بازیهای ایام کودکی و تئاترهای مدرسه بخیر که یه چادر سر میکردیم حس مادربزرگها را داشتیم و یه سببل میچسبوندیمو پدر میشدیم همون کاری که عوامل این سریال هم انجام دادن.
تهیه کننده وکارگردان بنظر میرسد در زمان قبل از انقلاب
یا بدنیا نیامده بودند ویا اینکه در ایران زندگی نمی کردند والا این
سریال را میشد بهتر با ان دوران ساخت
با توجه به اینکه این سریال داستانش تا سال 87 رو پوشش میده در سکانسی که دیشب (پنجشنبه) پخش شد تابلوی مدرسه کیمیا عنوان دبیرستان متوسطه دوره اول داشت در حالی که مدارس راهنمایی از مهر سال 92 به بعد به متوسطه دوره اول تغییر نام پیدا کردند.
ما از بیرون گود همه میگوییم لنگش کن ولی در واقعیت مشکلات فراتر از اینهاست
یه سریال کاملا بی ارزش است حتی از طعنه کارگردان که به قول شما به منتقدانش زده کاملا درک پایینش از انتقاد و عدم پذیرش کار سطحیش از بحث نقد مشخص است. سریالی که بر اساس رابطه فامیلی ساخته و بازیگرانش بر همین اساس انتخاب شود سریالی که کوچک ترین جزیات حرفه ای اش در ساخت صحنه رعایت نشده و گوی انگار هیچ کارشناس تاریخی یا نظامی در کنار این سریال حضور نداشته و از سوی دیگر بازی ضعف بازیگرانش که فاجعه است و گریم خنده دار بعضی از بازیگر هایش که آدم را یاد فیلم دوران صامت سینما می اندازد که دیگر این همه سر وصدا ندارد و این همه ادا و اصولی که جناب کارگردان میاید و به ایشان بر می خورد که مردم از این سریال که شعور مردم پایین فرض کرد انتقاد کردن...
یک. ساعت بعضی از سریال های ماهواره را با همه فصول کیمیا عوض نمیکنم...میخوای بازتاب بده میخوای نده تابی جون
در کل به نسبت باقی سریال های حاضر کار قوی تریست خصوصا فیلم نامه بسیار قوی که داره اما نقطه ضعفش نچسب بودن بخشهایی از سکانس های فرمایشی کاره
کیمیا نگو بهتره بگیم خانوم شزم یا بت من کیمیا اینجا کیمیا اونجا کیمیا همه جا این چه سریالیه به خدا سوژه خنده شده
سه ریال کیمیا تقلیدی ناشیانه از سه ریال های ماهواره ایست از برای جذب بیننده قهر کرده از سیما با این تفاوت که هر دو طیف همچنان افراط و تفریط مدنظرشان است...
کارگردانی، دکوراسیون، گریم و .... در این سریال واقعا افتضاحه. در این سریال سعی شده از سینما گران بزرگی مثل خانم نیکی کریمی و حامد بهداد و ... استفاده ابزاری بشه برای اینکه مخاطب جذب سریال بشه. خود سریال فاقد هر گونه ارزش هنری هست و دست اندر کاران این سریال وافعا به شعور مردم ایران توهین کردند.
ما بیرون گود ننشستیم اینها واقعیت های جامعه ی ماست این همه هزینه صرف ساخت چنین سریالهای ضعیفی می شود ضعف کارگردان ضعف بازی ضعف گریم سوتی هاب پشت سرهم واقعا نمی دونم جایی که همه ی هنر پیشه ها و عوامل ساخت از بیکاری مجبورند جذب شبکه ی بی کیفیت جم شوند چطور می شه از یک خانواده سه نفر تویه سریال بازی کنند و بی دلیلل اینهمه هزینه برای رفتن به فرانسه کنند
من که خودم نمی بینم ولی اطرافیان علی الخصوص خانمها و دخترخانم ها زیاد میبینن
به هر حال بیننده خاص خودشه داره
در مقایسه با سریال شهرزاد که از رانت استفاده نکرده.سریال پرخرج کیمیا زیر صفر است.
سریال شکست خورده کیمیا در قسمت های اخیر واقعا ملالت اورتر شده است. کمی تعقل کار را بهتر می کرد نه باندبازی آقایان همیشه حاضر.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی