بازدید 3711
۳

عربستان بحرین را برد اما ایران صدرنشین ماند

کد خبر: ۵۳۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱ 07 October 2015

دیدارعربستان و بحرین در چارچوب رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا با نتیجه 3 بر2 به سود امید‌های عربستان به پایان رسید تا سعودی ها شایعه تبانی با همسایه همیشه مطیع خود را رد کند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال زیر23 سال ایران در بازی‌ اول خود بحرین را با نتیجه 2 بر صفر برده و مقابل عربستان به نتیجه  مساوی2 بر 2 رضایت داده بود. به این ترتیب عربستانی ها می توانستند با زدن یک گل بیشتر مقابل بحرین صدرنشین گروه شوند اما در بازی که رنگی از تبانی دو تیم نداشت، این تیم ایران بود که موفق شد جای خود در صدر جدول را حفظ کنند.

بدین ترتیب به دلیل تفاضل گل بهترتیم امید ایران، شاگردان محمد خاکپور به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد صعود کردند. بهترین تیم دوم این رقابت‌ها نیز به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کند.

رسانه های ایران به دلیل سابقه قبلی از سرسپردگی تیم های ورزشی بحرین به همسایه بزرگتر خود، پیش بینی کردند که تیم عربستان به راحتی بحرین را گلباران کند اما از همان اول هم معلوم بود که حتی در صورت صحت این طرز فکر، فدراسیون دو کشور در چنین مسابقاتی دست به چنین حرکتی نمی زنند که تبانی بین خود را به قیمت ناچیزی علنی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عربستان نه عرضه نظامی داره نه ورزشی . یک مشت منافق ترسوی موذی را بیخود بزرگ کرده اند
زنده باد عربستان
درود بر شرفشان
ايران هميشه در توهم تباني مونده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم