بازدید 4314
بروجردی:

تصمیم‌گیری‌از‌ما‌،هنر‌دیپلماسی‌از‌تیم‌مذاکره‌کننده

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما به تیم مذاکره کننده اطمینان داریم و آنها می بایست با هنر دیپلماسی خودشان در تحقق اهداف ملت ایران بکوشند.
کد خبر: ۵۰۹۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴ 16 June 2015
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما به تیم مذاکره کننده اطمینان داریم و آنها می بایست با هنر دیپلماسی خودشان در تحقق اهداف ملت ایران بکوشند.

"علاالدین بروجردی" در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، در رابطه با مذاکرات هسته‌ای و حمایت از فرزندان انقلاب در عرصه دیپلماسی کشور اظهار داشت: ما براساس اعتقادات اسلامی، قانون اساسی و عشقی که با همه وجود به ولایت داریم معیار ما در همه عرصه ها به خصوص در جبهه دیپلماسی یک معیار خواهد بود و آن هم نظر مقام معظم رهبری است.  
 
وی هم چنین به بی اعتمادی طرف مقابل اشاره کرد و افزود: ما آمریکا را دشمن می‌دانیم به همین منظور باید نگران حیله آن‌ها باشیم و این نکته مهم را باید بدانیم که همه ما به تیم مذاکره کننده خود اعتماد داریم و طبق فرموده مقام معظم رهبری آن ها را فرزندان انقلاب می‌دانیم که عرق ریزان برای حفظ منافع ملی ما در تلاش هستند.  
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خطوط تصمیم گیری شده در شورای عالی امنیت ملی به تیم مذاکره کننده ابلاغ می‌شود و آن ها هم باید در جهت تحقق این اهداف از همه هنر دیپلماسی خودشان استفاده کنند.

بروجردی تاکید کرد:  امروز همانند دوران دفاع مقدس در جنگ هستیم اما جنگ امروز جنگ نرم  است و این یک نوع جهاد دیپلماتیک است از همین رو  می‌بایست ما و ملت ایران به تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان کمک کنیم تا همانند دوران جنگ پیروز شویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل