بازدید 2428

بلان: مسی غیر قابل مهار است

کد خبر: ۴۹۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷ 15 April 2015
سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن با تمجید از لیونل مسی عنوان کرد تیمش توانایی کسب نتیجه خوب برابر بارسلونا را دارد.

به گزارش ایسنا، تیم فرانسوی فردا شب در دیداری حساس در لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا به میدان می‌رود که این دیدار اهمیت زیادی خواهد داشت.

لورن بلان سرمربی تیم فرانسوی پیش از دیدار برابر بارسلونا گفت: گمان می‌کنم که بازیکنان سویا در دیدار شنبه شب خود برابر بارسا، از دیدار گذشته ما در پاریس الگو گرفته بودند. ما اولین تیمی بودیم که در این فصل بارسا را شکست داد و این هم در حالی است که تنها چند تیم هستند که موفق شدند برابر آن‌ها سه گل به ثمر برسانند. بازی ما در آن مسابقه به الگویی برای حریفان بارسا تبدیل شده و ما نیز تلاش می‌کنیم که با تکرار آن نمایش برابر یکی از برترین تیم‌های اروپا به پیروزی برسیم. یکی از اصلی‌ترین اهداف ما در بازی فردا حفظ دروازه و عملکرد قابل قبول در دفاع است. آن‌ها تیمی هستند که در هر شرایط و زمان می‌توانند به گل برسند و ما این را به روشنی در آن مسابقه دیدیم.

سرمربی تیم پاریسی در ادامه درباره کاوانی نیز گفت: او همواره با گل‌هایش به تیم کمک کرده است. همان‌طور که می‌دانید آمار او در لیگ قهرمانان بهتر از رقابت‌های لیگ بوده و فردا در نبود زلاتان مرجع اصلی ما در خط حمله خواهد بود. ما می‌دانیم که بارسا بازی خود را از عقب زمین آغاز کرده و برای همین نقش ادینسون مهمتر از همیشه خواهد شد. از حالا می‌توانم بگویم که او فردا نزدیک به 12 تا 13 مایل خواهد دوید و در هر زمینه‌ای به تیم کمک خواهد کرد.

بلان درباره مسی ادامه داد: او بازیکنی است که فوتبال دوستان عادت کرده‌اند که هر فصل 50 تا 60 گل به ثمر رسانده و اگر در یک سال 40 گل به ثبت برساند، همگان از افت او صحبت می کنند. گل او برابر سویا در این هفته را دیدید؟ تقریبا همگان می‌دانستند که در آن صحنه چه خواهد کرد، اما هیچکس نمی‌داند که چطور باید او را مهار کرد. لیونل در دنیای فوتبال یگانه است و وقتی پا به توپ می‌شود نمی‌توان او را مهار کرد.

سرمربی فرانسوی درباره خرید دنی آلوس گفت: او یکی از بهترین‌های پست خود در اروپا است، اما الان در تابستان نیستیم و صحبت از این گونه موارد درست نیست. من به شما اطمینان می‌دهم که تا به حال با او هیچ مذاکره‌ای نداشته و پیشنهادی به او ارائه نداده‌ایم. درباره تیاگو موتا نیز باید بگویم که مصدومیت او از آن چه که فکر می‌کردیم، جزئی‌تر بود و توانسته که دویدن را آغاز کند، اما گمان می‌کنم به یک معجزه نیاز دارد تا بتواند در ترکیب تیم به میدان برود. شرایط داوید لوئیز نیز همچون تیاگو موتا است. وضعیت او هم بهتر از پیش‌بینی‌هاست، اما نمی‌تواند در مسابقه چهارشنبه شب به میدان برود.

وی در پایان درباره سیریگو نیز گفت: او بیشترین بازی را برای تیم انجام داده و در بالاترین سطح انگیزه و اعتماد به نفس قرار دارد. من دوست داشتم که در مسابقه چهارشنبه هیچ توپی را لمس نکند، اما واقعیت این است که به طور حتم بارها دروازه‌مان را از خطر فروپاشی نجات خواهد داد.

انتهای پیام
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست