بازدید 1394

توس: یوونتوس می‌تواند قهرمان اروپا شود

کد خبر: ۴۹۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸ 13 April 2015
مهاجم آرژانتینی بیانکونری تاکید کرد تیمش در فصل جاری می‌تواند قهرمان اروپا شود.

به گزارش ایسنا، یوونتوس سه شنبه این هفته در مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف موناکو خواهد رفت. آنها در یک هشتم موفق شدند در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، بوروسیا دورتموند را با حساب پنج بر یک شکست دهند.

در حالی که یوونتوس در این هفته از رقابت‌های کالچو مقابل تیم بحران زده و ورشکسته پارما شکست خورد، کارلوس توس اطمینان دارد این باخت نمی‌تواند موجب از بین رفتن روحیه این تیم و یا افت آنها شود.

توس در این زمینه گفت: شکست مقابل پارما یک اتفاق بود. از سوی دیگر ما دورتموند که نشان داده تیم بسیار خوبی است را بردیم. این نشان می‌دهد همه چیز به خودمان بستگی دارد. ما توانایی شکست دادن همه تیم‌ها را داریم. هیچ تیمی نیست که نتوانیم شکستش دهیم.

این مهاجم آرژانتینی در سال 2008 به همراه منچستریونایتد عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد. او نخستین پنالتی تیمش را مقابل چلسی به ثمر رساند تا تیمش را به سوی قهرمانی پیش برود.

توس در این‌باره هم گفت: در آن سال همه چیز با الان فرق داشت. بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو، وین رونی، رایان گیگز، ریو فردیناند و پل اسکولز در ترکیب تیم ما بودند. آنها از نظر فنی و شخصی عالی بودند اما یوونتوس کنونی، یک تیم کامل است. هر تیمی نمی‌تواند ما را شکست دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی