بازدید 9833
نویسنده قطری:

تاریخ ما را لعنت خواهد کرد

جساد کودکان یمنی در خیابان‌ها بر اثر بمباران جنگنده‌های ما، لعنت تاریخ را برای ما به دنبال خواهد داشت و باعث ننگ خواهد بود.
کد خبر: ۴۸۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ 01 April 2015
یک نویسنده قطری در یادداشتی اعتراض‌آمیز به مشارکت کشورش در حمله به یمن نوشت دوحه به القاعده در عملیات «توفان قاطع» کمک می‌کند.

به گزارش «تابناک»، «احمد عبدالملک حمید الدین» نویسنده قطری در گزارشی به شدت از مشارکت این کشور در حمله علیه یمن انتقاد کرد.

وی در یادداشت خود نوشت: از زمان آغاز عملیات علیه یمن حتی پیکر یک نظامی حوثی را ندیدم و فقط اجساد کودکان، زنان و شهروندان بی‌گناه و تخریب منازل، بیمارستان‌ها و زیرساخت‌هاست که دیده می‌شود.

وی سپس با انتقادی همراه با تمسخر افزود: باخبر شدم که جنگنده‌های شجاع کشور ما ، اردوگاه آوارگان یمنی در منطقه «حجه» را بمباران کرده‌اند و جنگنده‌های قهرمان عربستانی دهها یمنی بی‌گناه در اردوگاه آوارگان وابسته به سازمان ملل را هدف قرار داده‌اند.

عبدالملک حمید الدین در ادامه پرسید: پس از اینکه خبرگزاری رسمی عربستان «واس» اعتراف می‌کند جنگنده‌های ما منازل را در یمن بمباران کردند چه می‌توان گفت؟ آنچه که خبرگزاری‌های همراه با حمله به یمن نیز اعلام می‌کنند مضحک است. شبکه العربیه می‌گوید «علی عبدالله صالح» سعی دارد با روی کار آوردن پسرش «احمد» حکومت را در یمن وراثتی کند، انگار که حکومت در عربستان جمهوری و دموکراتیک است.

وی فاش کرد: سلمان پادشاه عربستان به عبدالفتاح السیسی رئیس‌جمهور مصر دستور دارد تمام شبکه‌های ماهواره‌ای مخالف با جنگ علیه یمن بر روی «نایلست» را کنار زند و هزینه آن را بر عهده خواهد گرفت همانطور که جنگنده‌های قطری برای کمک به فرار زندانیان القاعده در یمن، این زندان‌ها را بمباران می‌کند و ما میلیاردها دلار برای بمباران کودکان و زنان یمنی ضرر می‌کنیم.در مقابل قیمت نفت بالا می رود تا اقتصاد ایرانی بهبود یابد. ما زنان و کودکان یمنی را بمباران می‌کنیم و دوستان ایران همزمان به قلب تکریت در شمال و قلب عدن در جنوب رسیده‌اند.

وی سپس با تمسخر گفت: پیروزی عملیات «طوفان قاطع» مبارک باشد. بر اساس توافق حمایت آمریکایی ما نمی‌توانیم نیروی زمینی بیش از 20 هزار نفر تشکیل دهیم و به همین دلیل مجبور به خرید مزدورانی از پاکستان و مصر برای فرستادن آنها به جنگ هستیم.

وی افزود: اگر یمن پاسخ نظامی به این حمله دهد پس از چند هفته شاهد نشانه‌های تقسیم کشورمان خواهیم بود. این یک طرح آمریکایی است. این (پیش‌بینی) را به خاطر بسپارید عُمان در نهایت در ماه شعبان از عضویت در شورای همکاری عقب خواهد کشید.

نویسنده مذکور در نهایت تاکید کرد: اجساد کودکان یمنی در خیابان‌ها بر اثر بمباران جنگنده‌های ما، لعنت تاریخ را برای ما به دنبال خواهد داشت و باعث ننگ خواهد بود.

از هفته گذشته عربستان و 9 کشور دیگر از جمله اعضای شورای همکاری به جز عمان حمله نظامی علیه یمن آغاز کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی