بازدید 4285

جشنواره ملی برندهای برتر برگزار شد

این جشنواره توسط انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با حمایت فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد .
کد خبر: ۴۸۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸ 03 March 2015
پس از دو ماه رقابت میان برندهای حاضر در جشنواره، طی مراسمی برندهای محبوب مبتنی بر نظرسنجی مردمی در سال 1393 معرفی شدند و از مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی آنها تقدیر به عمل آمد.

به گزارش دبیرخانه جشنواره ملی برندهای برتر محبوب مصرف کنندگان، مراسم معرفی برندهای محبوب از نگاه مردم با حضور مقامات کشوری، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به همراه مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی آنها برگزار گردید.

در نظرسنجی ملی این جشنواره نزدیک به 1187306 رأی مردمی در 76 گروه کالاوخدمات از طرف مردم دریافت گردید.

 لذا بر اساس نتایج نظرسنجی، برندهایی که در هر گروه حائز بالاترین تعداد آرای مردمی شده بود به عنوان محبوبترین برند گروه کالایی موردنظر معرفی گردیده و تندیس زرین برند محبوب در گروه موردنظر را دریافت کردند.

در یک جمع بندی 76 برند در گروههای کالاوخدمات این جشنواره به عنوان برند محبوب اعلام و 14 برند نیز به عنوان برندهای محبوب گروههای کالاوخدمات خود معرفی شدند.

دومین جشنواره ملی برندهای برتر با هدف تعیین میزان محبوبیت برندهای کالا در حالی به کار خود پایان داد که طی آن شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری قصر شیرین برای دومین سال پیاپی در این جشنواره ملی حضور پیدا کرد و با کسب بیشترین آراء به عنوان برترین برند در زمینه ی ارائه ی خدمات گردشگری و مسافرتی معرفی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی