بازدید 1777

کامیابی نیا: نفت‌تهران پدیده غرب آسیاست

کد خبر: ۴۷۹۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰ 01 March 2015
نفتي هاي تهران بايد در ديداري حساس به مصاف العين امارات بروند، نقطه قوت اين تيم هافبک آنها يعني عمر عبدالرحمان است که به احتمال زياد يار مستقيم کمال کاميابي نيا مي‌ باشد.

به گزارش "ورزش سه"، کامیابی نیا در مورد شرایط نفت‌تهران گفت: بعد از بازی با پاختاکور که به ایران آمدیم، شرایط تمرینی خیلی خوبی داشتیم. خیلی خوب و مصمم هستیم که برویم و بازی هفته گذشته را جبران کنیم، دیداری که اصلا در آن مستحق باخت نبودیم ولی اتفاقات جلوی پیروزی ما را گرفت.

او در مورد دیدار با العین ادامه داد: شرایط این دیدار نسبت به بازی با پاختاکور ازبکستان فرق می‌ کند به هر حال آن بازی اولین تجربه نفت‌تهران در آسیا بود، اما در این دیدار با تمرکز بیشتر و با کمک تماشاگران کار راحت تری داریم. هواداران با حضورشان در استادیوم می‌ توانند خیلی به ما کمک کنند من فکر می‌ کنم که آنها تیم نفت‌تهران را دوست دارند. از جهتی دیگر ما نماینده ایران محسوب می‌ شویم. امیدوارم که آنها روز سه شنبه یار دوازدهمان باشند.

هافبک زردپوشان تهران در مورد اینکه چه برنامه ای برای مهار عمر عبدالرحمان دارند گفت: به غیر از این بازیکن حریف بازیکنانی چون دیاکیته و آساموژیان را دارند ولی ما هم جوان های نفت ایران هستیم و قدرت جوانی مان به آنها می‌ چربد، تمرکز کرده ایم که هر طور شده این بازی را ببریم. ما یک تیم واقعی و یکدست هستیم. صددرصد همدلی مان جواب خواهد داد.

کامیابی نیا در پایان افزود: من فکر می‌ کنم نفت‌تهران مدعی اصلی بالا آمدن از گروهش در آسیا است به نظر من پدیده غرب آسیا نفت‌تهران است و کم کم هم این قضیه را در 5، 6 بازی آینده متوجه خواهند شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست